Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2013 22.Listopad 16:45  (R)PeNik: (Re: kolemjdoucí z 22.Listopad 14:39): nepopírám, že konkurence rozhýbala moloch, to je dobře. A co se týče průserů, tak z těch uvedených, kolik ohrožovalo bezpečnost drážního provozu a zdraví cestujících? U Jančury oba mnou uvedené. Navíc se podívejme na počet spojů a vozový park a porovnejme s průsery. Samozřejmě že na menším vzorku je to více vidět, ale něco jako odvoz cestujících rychlou či vrtulníkem se ČD ještě nestalo z důvodu ohrožení zdraví cestujících.
A teď šupky dupky na net a hledat průsery ohrožující cestující ČD. O jednom vím a byl i na netu, ale pomáhat nebudu (třeba jich bude více).

Co se týče railjetů, tak to nepovažuji za průser, za průser považuji lokomotivy k nim nebo lokomotivy od "národního" dodavatele. D1Ex samozřejmě po vyhodnocení je průser, ale vzpomene si tu někdo na tu mediální masáž, která probíhala ve všech mediích a novinách, kdy to opravdu vypadalo, že na D1 to bude maso? Po bitvě je každý generál. Vždyť i Jančura to nemohl rozdýchat, že bude jezdit D1Ex proti jeho autobusům, jak měl staženou prdel. Nakonec ač z hlediska cestujících nic moc (ale v některé dny byly vykoupeny všechny místenky na každý týden), tak se na těchto vlacích vyzkoušela úplně nová komunikace mezi všemi vozy různých výrobců a včera se doladila i komunikace s lokomotivou. To cestující nevidí. Ten už vidí jen to pozlátko ve voze. Pokud někdo za tím nic nevidí, je třeba si uvědomit, že aby se dohodli 2 výrobci a přímý konkurenti je docela unikát. Začátky byly těžké, ale povedlo se. No aby k tomu byl druhý protiklad, tak například to samé se nepovedlo u railjetů (Siemens) a loko 380 (Škoda). Když už seděli u stolu programátoři, aby se dohodli a ze Siemensu vypadlo nacenění úprav, tak to vše zktroskotalo. A tady je jeden díl průseru railjetů, aby je mělo co tahat (taurus).