Zvýšení nájmu


 
2009 18.Září 19:02 ppp: Kdyz jsem zacinal pracovat a zadal jsem o obecni byt,nemel jsem cas stat ve fronte u MU ve dne a v noci,jako vetsina v tu dobu nezamestnanych ,tak se jsem ho proste nedostal.Dostali rodiny s detma,o.k.,a takovy co do prace nechodili.Musel jsem si platit najem za trzni cenu.Ted vetsina tech lenochu je u vytrzeni,ze jim se zvysuje najem.Ja ted bydlim ve svem,a vam radim -snazte se taky nebo sklapnite.
2009 18.Září 18:51 maryn: (předchozí) (Re: Adina z 18.Září 14:32): psala jsi že se nebudeš již vyjadřovat, koukám pár hodin tady nejsem a názor už je zase jinej ???
2009 18.Září 16:23 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 18.Září 14:42): Neútočím na Vás, ale na poměrně rozšířenej názor, že bydlení ve státních bytech je normální. Na zvyšování nájmu se shodnem, ale každej z jiného důvodu. Pro Vás je to jenom něco normálního, pro mne je to částečné narovnání deformovaného trhu.
2009 18.Září 15:07 Paroubek: (předchozí) (Re: Adina z 18.Září 14:42): Nebojte se, dejte mi svuj hlas a ja vsechny lidi s hypotekou zdanim, az budou modri! A vsechno rozdam vam, co bydlite v najemnich bytech. To je spravne!
2009 18.Září 14:42 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 18.Září 14:02): Henry, nic ke zvyšování nájmů jsem nepsala, naopak to považuji za normální že se nájmy adekvátně zvyšují. Mě nemusíte vy nic vysvětlovat, od začátku vím s kým mám tu čest,vaše názory jsou jednoznačné a máte zato, že jsou dokonce správné. Já si to nemyslím. Takže "oni nechápou" by bylo dobré použít někde jinde. Já jsem spokojená a vaše útoky mě nemůžou rozhodit. ;-\)
2009 18.Září 14:32 (R)Adina: (předchozí) (Re: maryn z 18.Září 13:49): jaké argumenty k realitě chceš mít? přečti si pořádně mé příspěvky.
2009 18.Září 14:02 admin Henry: (předchozí) (Re: PeNik z 18.Září 13:12): Oni nechápou, proč je nenecháme v klidu žít a ještě máme radost, že se jim zvednou nájmy. Nechápou, kde se v nás bere ta nenávist a zášť. Ono to tak už bejvá, že se navzájem odporující strany nechápou.
2009 18.Září 13:49 maryn: (předchozí) (Re: Adina z 18.Září 12:41): dochází argumenty a tak se radši nebudeš vyjadřovat ??? No není to první téma, kdy to děláš, tak proč mě to vlastně překvapuje ???
2009 18.Září 13:12 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 18.Září 13:10): někteří holt nechápou nebo nechtějí chápat.
2009 18.Září 13:10 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 18.Září 12:41): Však dělám. Trpělivě vysvětluju všude tam, kde je to možné.
2009 18.Září 12:41 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 18.Září 09:46): plácáte nesmysly, už se k tomuto tématu nebudu vyjádřovat. Máte plnou pusu argumentů, tak s tím něco "proboha" dělejte. Uvítám každou iniciativu.
2009 18.Září 09:54 admin Henry: (předchozí) (Re: maryn z 18.Září 00:13): V tom, čemu zde říkáme nájem, je v podstatě téměř to samé, co my vlastníci platíme jako fond oprav a fond služeb. Také čím dál tím více.
2009 18.Září 09:46 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 17.Září 23:43): Přišlo by Vám stejně v pořádku dle pořadníku, bez ohledu na ekonomickou sílu, i přidělování aut, televizí nebo chleba? V čem je ten rozdíl?
2009 18.Září 06:17 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Září 21:58): a o tom to tady je. Nejdříve údiv nad zdražením. Poté vyslintaný příspěvek o zdražení a stagnaci platů, ale nic o tom, že se několik let nezdražovalo, platy rostly.
2009 18.Září 00:16 maryn: (předchozí) (Re: Adina z 17.Září 23:43): nejsem si zcela jistej, ale vidím tě na Braniborskou a to není zrovna klasický obecní byt. Jestli se nepletu, tam jste se podíleli na nějaké akontaci a splátky taky nejsou zrovna zanedbatelný .... ???
2009 18.Září 00:13 maryn: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Září 07:52): souhlas, ale my s hypo už brzy platit nebudeme, mimo fondů, kdežto ona ano a stále více, v tomto počítat neumí. Ale samozřejmě rozumím co jsi tím chtěl říct a souhlasím s tebou a jsem hrubě proti přidělování státních bytů. Je to amorální a patří to do jiné, dávno minulé doby.
2009 18.Září 00:10 (R)Adina: (předchozí) (Re: milovičník z 17.Září 23:57): Máte pravdu. Nebude to dlouho trvat a v Milovicích budou nájmy taky o hodně vyšší, ale s úrovní bytů v Praze a komfortu se to zatím nemůže srovnávat. Obálkovou metodu mají jenom některé městské úřady a je to v pořádku.
2009 17.Září 23:57 milovičník: (předchozí) (Re: Adina z 17.Září 23:48): Ale v Praze je realita taková, že se ve státních bytech platí stejný nájem jako je na trhu... Vlastní zkušenost - volné byty se přidělují obálkovou metodou.
2009 17.Září 23:48 (R)Adina: (předchozí) (Re: Adina z 17.Září 23:43): A ještě chci podotknout že jsem byt získala legálně bez úplatků a protekce. Jinak s vámi souhlasím, že by měl mít úřad dostatek bytů pro potřebné.
2009 17.Září 23:43 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Září 23:24): tak fajn, já bydlím v domě MÚ Staré Lysé jsou to nájmy na dobu určitou s možností koupě po splacení jejich hypotéky. Takže i kdybychom si byty chtěli koupit, bohužel musíme čekat. Nechápu váš názor na přidělování obecních bytů. Byty jsou přidělovány dle pořadníku a nikdo se neptá zda jste nebo nejste ekonomicky nejslabší. Je to jejich politika a mají na to stanovy/nebo vyhlášku/.Pokud vám rozumím, tak by jste tyto byty nejraději zrušil, nebo je přiděloval sociálně slabým.V Praze je ještě hodně státních domů a ty si městské úřady nechají. Ne proto, aby je přidělovali soc. slabým, ale chtějí si nechat nějaký majetek. I v Praze bydlí v státních bytech střední vrstva a nikomu to není divné.
2009 17.Září 23:24 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 17.Září 22:56): Dobrá, trochu to vysvětlím: Když už připustíme nějaké to přidělování státních/obecních bytů (s čímž samozřejmě nesouhlasím, viz téma "komu náleží městský byt"), pak by to měla být pomoc těm skutečně ekonomicky nejslabším lidem, kteří by jinak třeba umřeli na ulici. Všichni víme, že skutečnost je jiná. V těchto bytech zdaleka nebydlí jen sociální případy, ovšem platí nájemné, které ze své podstaty nemůže být tržní. Případné nářky těchto lidí na zvýšení nájemného chápu jako výsměch lidem, kteří by teoreticky na státní byt nějaký ten nárok měli, jenže se na ně už jaksi nedostane.
2009 17.Září 22:56 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Září 22:55): no comment
2009 17.Září 22:55 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 17.Září 22:48): Která část je nejasná?
2009 17.Září 22:48 (R)Adina: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Září 21:58): co tím chcete říct ?
2009 17.Září 21:58 admin Henry: (předchozí) (Re: Adina z 17.Září 21:45): Zrůdně nemorální je bydlet ve státním/obecním domě, nebýt socka, a ještě si stěžovat na zvyšování nájmu.
2009 17.Září 21:57 Olda: Bydlím v nájemním bytě. Když v půlce života začínáš od nuly, jsi za střechu nad hlavou vděčný. Prostě jsem ve 20 šlápl vedle. Vzít si hypotéku, kterou do důchodu nemohu splatit? Mám jít žít pod most nebo do karavanu? Dobře, utahnu opasek, zapomenu že žiju v 21.století a budu žít na úrovni 60.let, náklady na bydlení samozřejmě zaplatím. V nájemním domě je slušný binec, někteří si odkládají věci do společných prostor, ostaním omezují společné prostory, výsledkem je neuklízení. Punťa potřebuje vyvenčit, tak se otevřou dveře dokořán, aby se mohl vrátit. A kdo má furt nosit klíče, vyrve se zámek. A vše za 63,67Kč/m2. A než mi začnete nadávat, že jsem se měl starat dřív, vyčkejte s tím pár let.Bude stačit 5-10.
2009 17.Září 21:45 (R)Adina: Poslyšte vy všichni. Nic proti vašim příspěvkům nemám, jenom bych chtěla říct, že jako mnoho jiných bydlím v obecním bytě a chápu zvyšování nájmů. Co ale nechápu, jak zde reagují lidé kteří mají většinou hypotéky a mají do kapsy opravdu hluboko. Nezapomeňte, že ne všichni co bydlí v obecních bytech jsou socky. Jsou i tací co vlastním dětem zajistili bydlení a tak bydlí podle svých možností. Mí sousedé jsou velmi slušní lidé, kteří určitě nepatří do sociální sítě. Většina z vás jsou mladí lidé a pro ně je lepší vzít si hypotéku, než platít drahé pronájmy. Ne každý si může hypotéku dovolit ať z jakýchkoliv důvodů.
2009 17.Září 21:23 (R)Sheriff: (předchozí) (Re: St@nda z 17.Září 11:53): Ne ani jedno..jen jsem uvedl příklad...nebo jsou tu samý závistivci a lítostivý? To je to tak špatné se všema tady? To snad ne...Tomu nevěřím...
2009 17.Září 18:43 (R)PeNik: (předchozí) (Re: mkk z 17.Září 18:38): že jste takto nemluvili několik let nazpět? Obrázek
2009 17.Září 18:38 mkk: ceny se zvyšujou, ale výše výplat nějak stagnuje.
2009 17.Září 17:16 petr: (předchozí) (Re: ppp z 17.Září 15:43): at se daji di diskuse ty z Chomutova;-\)
2009 17.Září 15:52 admin Henry: (předchozí) (Re: ppp z 17.Září 15:43): My ti děkujem za názor, a snad aby ses vrátil do diskuze na idnes, ju?
2009 17.Září 15:43 ppp: Chudacci v najemnych bytech!Snad vas aspon tohle nauci setrit cizi majetek.Lenosi lini!
2009 17.Září 15:12 (R)daffydd: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Září 13:30): tak ono ani nejde o to ze to je "dotovana" cena /i podle mne to tak je/ ..jde predevsim o to ze pokud clovek co je v najmu nechce cenu akceptovat.. muze si prece nejit bydleni s lepsi cenou .. :-\)
2009 17.Září 13:30 admin Henry: (předchozí) (Re: bety z 17.Září 08:39): viz 17.Září 08:50 (R)PeNik
2009 17.Září 11:53 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Sheriff z 16.Září 19:14): To se chlubis a nebo Te mame litovat? Za tu cenu by jsi si v trznich cenach nepronajal ani 1+1 :roll:
2009 17.Září 11:52 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 17.Září 08:50): Jo mas naprostou pravdu. Diky regulovanamu najmu doslo ke splynuti vyznamu "obecni najemni byt" a "socialni bydleni". Treba se to po uplne deregulaci opet rozdeli.
2009 17.Září 08:50 (R)PeNik: (předchozí) (Re: bety z 17.Září 08:39): dovolte, abych Vaš příspěvek rozporoval. že jste schopná se postarat o sebe a své dítě super, ale s bydlením to tak nevidím, protože to, že bydlíte v městském bytě za velmi směšnou číástku už není Vaše zásluha a zrovna toto je přenesená "pomoc" státu. Nikomu tady nic nezávidím, ale jednou za "100.let" dojde ke zvýšení nájemného a všichni tu mají 3 Obrázek keců, jak je to hrozné a ani si neuvědomují, že bydlí za sociální ceny, které v dnešní době nejsou na pořadu dne a pevně věřím, že již dlouho bydlet za ně bydlet nebudou.
2009 17.Září 08:39 bety: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 17.Září 07:52): nikdy jsem od státu nic nechtěla, umím si peníze pro svou potřebu vydělat sama a postarat se o bydlení i své dítě. Ten kdo má plnou hubu keců je jen obyčejný závistivec, nic víc... :wacko:
2009 17.Září 07:52 admin Henry: (předchozí) (Re: maryn z 16.Září 23:18): Naopak, má to spočítané moc dobře. Když nemá peníze, tak řekne státu a ten už je někomu ukradne. Normálka...
2009 16.Září 23:30 Misa: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Září 20:26): Souhlasim, uz to melo byt davno.
2009 16.Září 23:18 maryn: (předchozí) (Re: bety z 16.Září 21:34): ano, neumíš počítat tak plať !!!
2009 16.Září 23:17 maryn: (předchozí) (Re: Beschro z 16.Září 18:15): naprosto souhlasím, možná je to málo, kdo na vás má doplácet ???
2009 16.Září 21:54 Marek: Milovice 63,67Kč/m
2009 16.Září 21:46 (R)DADAMAN: (předchozí) (Re: Marek z 16.Září 21:38): DNES NAM PRISLO Z URADU V LYSE, ZE SE TAKE ZDRAZUJE. TAK NEVIM VE KTEREM OKOLNIM MESTE JE TEDA LEVNEJI ???:roll:
2009 16.Září 21:38 Marek: Samozřejmě že se zvyšováním se musí počítat ale jsme v Milovicích a ve všech okolních městech je nájem menší.
2009 16.Září 21:34 bety: Každý nemá na vlastní hypotéku, Vy chytráci!! Jako samoživitelka jsem vděčná i za nájemní byt. Ale je fakt, že si nestěžuju, raději budu platit 4 tis. nájem než 8-10 tis hypo.:roll:
2009 16.Září 20:51 (R)Agemaister: Muselo to přijít.Snad nečekáte,že budete platit 2000Kč měsíčně pořád?Dnes už za to každej MUSÍ tasit miliony.
2009 16.Září 20:41 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Září 20:26): souhlas.:-D :thumb:
2009 16.Září 20:35 platič: no a co čekáte? že vás bude někdo dotovat? proč ste si nevzali hypotéku na svůj byt? před třema lety to dávali každýmu s porodním listem
2009 16.Září 20:32 eva: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 16.Září 20:26): tak ty...zase nejchytrejsi..
2009 16.Září 20:26 admin Henry: Neberte si to osobně, ale já říkám: Konečně!
2009 16.Září 19:14 (R)Sheriff: (předchozí) (Re: Beschro z 16.Září 18:15): hustý...docela naštve..... já to mám z 2500.- na cca 3600.- hrůza.....kam to povede?...aby to nestálo za chvíli jako v Práglu:-\(
2009 16.Září 18:15 Beschro: Co říkáte na zvýšení nájmu v obecních bytech o 44%