Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2014 24.Listopad 14:54  (R)Ivísek: (Re: milbi z 24.Listopad 13:18): Odpověď z ROPIDu k víkendovému provozu a prodloužení provozu v prac.dnech linky 432: děkujeme Vám za podněty. Dovolte, abych Vás informoval, že Zastupitelstvo města Lysá nad Labem dne 1.10.2014 uložilo starostovi města, aby požádal hejtmana Středočeského kraje o zapojení autobusových linek Středočeské integrované dopravy a pravidelné autobusové dopravy v oblasti Lysé nad Labem do systému Pražské integrované dopravy. Důvodem je sjednocení a zpřehlednění dopravní obslužnosti v oblasti sjednocením do jednoho systému se zapojením železnice. Jakmile budou oznámeny výsledky těchto jednání pana starosty s hejtmanem, je ROPID připraven veřejnou dopravu optimalizovat v oblasti Lysé nad Labem k maximální spokojenosti cestujících i objednavatelů. Pokud bude jednání pana starosty s hejtmanem úspěšné ve smyslu souhlasu hejtmana s požadavkem pana starosty, resp. zastupitelstva, navrhneme následně nové jízdní řády tak, aby byly maximálně možně uspokojeny požadavky cestujících celé oblasti – tedy obyvatel Lysé nad Labem, Milovic, Ostré, Přerova nad Labem, Semic, Staré Lysé, Starého Vestce a Stratova. Cílem úprav jízdních řádů na území Milovic pak bude maximální napojení na vlaky v Milovicích, včetně rozšíření provozu na celodenní a celotýdenní, se zajištěním pravidelných intervalů, a to v rámci jednoho systému. V současnosti předpokládáme, že v případě příznivých okolností by mohlo k takovému kroku dojít během prvního pololetí roku 2015. V rámci nového grafikonu nemá v pracovní dny na železničních linkách S2 a S20 (tratě 231 a 232) dojít od 14.12.2014 k žádným změnám, bude s největší pravděpodobností od tohoto data i provoz linky PID 432 prozatím zachován v současné trase a rozsahu provozu dokud nebude dojednáno jinak. Mgr. Luděk Kudláček odbor projektování – vedoucí oddělení příměstské dopravy