Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2015 24.Únor 08:36  (R)milbi: (Re: PeNik z 23.Únor 20:59): Pěkné, ale jednu věc už od doby, co jsem jezdil S1 v roce 2007 a zpožďovali nás o desítky minut kvůli předjíždění Pendolina, které jelo za deset minu.
Osobák v podobě CityElefantu stihne projet úsek Lysá nad Labem - Vysočany bez zastavení za 24 minut, hradecký rychlík za 25. Nevím, jaké jsou traťové rychlosti, ale 231 do Lysé asi víc než 120 nemá, takže ani Pinďa ani Railjet nepojedou rychleji. Tak proč se počítá se zpožďováním osobáků, když i při zastavání všude mimo Mstětic (téměř nulový obrat) projede Elefant úsek do Lysé za 28 minut. Stejně se na 010 posouvaly odjezdy z Hlaváku, "aby to nějak vyšlo"...