Monopolní molochy (O2, ČD, ČP apod...)

Podobná témata

Spojení Milovice - Praha


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2010 26.Listopad 10:39  (R)milbi: (Re: David z 26.Listopad 10:14): S průvodčími se nemá cenu hádat. Oni nemohou za to, že marketing ČD nezvládá udržet v mezích květnatý systém slev, podmínek a příkazů, ve kterých se nevyznají cestující, natož sami zaměstnanci ČD. Jízdenku je možné zakoupit s předstihem 60 dnů a pokud to není místenka na vlak, který daný den už nejezdí, není důvod se bát, že by jízdenka nebyla platná nebo se muselo doplácet. Ostatně nejen při zdražení si cestující musí vyměnit názory s průvodčím. Stačí taková malá drobnost jako nevytištěná elektronická jízdenka zobrazená na displeji a průvodčí mě přesvědčoval, že v podmínkách je napsána pouze možnost zobrazit e-jízdenku pouze na notebooku. Musím přiznat, že s tím chudák u mě nepochodil, ale na druhou stranu ani k vyhrožování o vysazení z vlaku nedošlo...