Diskuzní fórum - Zadání komentáře

Typologie lidí: dle hypermarketových preferencí

Z chvilkového pohledu do diskusních témat a vyvěšených příspěvků je jasné, co je pro současného člověka nejdůležitější. Kdo je to však současný člověk? Nemůžeme ho zaměňovat s moderním člověkem, neboť ten byl kdysi definován jako někdo, kdo se narodil v období vymezeném napsáním Meyerbeerovy opery "Robert ďábel" a vánočním hitem Beatles "All you Need is Love". Poté nastupuje člověk současný: pro sebe si tiše pobrukuje "All You Need is Shopping", chybí mu sebemenší představivost a jeho duchovní obzor je vymezen mantinely televizní reklamní tvorby. Pomineme-li bydlení, na čele zájmu tohoto mladého druhu je Ordinace v růžově zahradě a nákupní možnosti na maloměstě - a to přesně v tomto pořadí. Nakupování a supermarkety jsou vůbec tématem, ke kterému se chce vyjádřit úplně každý. Všichni o tom přeci něco vědí - i s jinak protivnými oldskůlovými rodiči se pak můžete při svěží nedělní konveraci shodnout, kde mají nejchutnější a zároveň nejlevnější kyselé okurky. Jaká je pak typologie lidí, kteří zaníceně na toto téma diskutují na milovickém internetu?


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :