Diskuzní fórum - Seznam komentářů

Typologie lidí: dle hypermarketových preferencí

Z chvilkového pohledu do diskusních témat a vyvěšených příspěvků je jasné, co je pro současného člověka nejdůležitější. Kdo je to však současný člověk? Nemůžeme ho zaměňovat s moderním člověkem, neboť ten byl kdysi definován jako někdo, kdo se narodil v období vymezeném napsáním Meyerbeerovy opery "Robert ďábel" a vánočním hitem Beatles "All you Need is Love". Poté nastupuje člověk současný: pro sebe si tiše pobrukuje "All You Need is Shopping", chybí mu sebemenší představivost a jeho duchovní obzor je vymezen mantinely televizní reklamní tvorby. Pomineme-li bydlení, na čele zájmu tohoto mladého druhu je Ordinace v růžově zahradě a nákupní možnosti na maloměstě - a to přesně v tomto pořadí. Nakupování a supermarkety jsou vůbec tématem, ke kterému se chce vyjádřit úplně každý. Všichni o tom přeci něco vědí - i s jinak protivnými oldskůlovými rodiči se pak můžete při svěží nedělní konveraci shodnout, kde mají nejchutnější a zároveň nejlevnější kyselé okurky. Jaká je pak typologie lidí, kteří zaníceně na toto téma diskutují na milovickém internetu?


 
2007 19.Prosinec 18:38 Geodet: (předchozí) Chtel jsem Plus ale Tesco mne ho vyfouklo, asi budu muset koupit cely Tesco. Je to bes ty zivotni problemy. Nevis jak si stoji svycarsky frank, mel bych to dedictvi po dedovi asi nejak zabezpecit.