Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


 
2013 13.Červen 09:24 (R)PeNik: (předchozí) (Re: milbi z 13.Červen 08:02): čísla mluví jinak (pokud neberu v úvahu sedla). A jen tak trochu mimo: a kolaři od jara do podzimu si budou dávat kola na střechu nebo tahat na kouli za vlakem :-D I to je přidaná hodnota 471 proti 814. Kupodivu ti kolaři nevystupují v Lysé (směr od Prahy). A když už jsem u toho, tak na 232 by bohatě stačila i 810 (motoráček). Kapacita sedících a stojících plně dostačuje. Nevýhoda je, že není nízkopodlažní.

Na druhou stranu, pokud by byli cestující si za vše o víkendu zaplatit, opustit tarifní pásma PIDu a zakupovat si víkendové (zvýšené) jízdné kvůli nasazení 471, proč ne.:-D
2013 13.Červen 08:02 (R)milbi: (předchozí) (Re: PeNik z 12.Červen 22:45): Nevím, jaké jsou ekonomické propočty pro CityElefant o víkendu za Lysou nad Labem, zda by taky nestačila nějaká Regionova, protože mám pocit, že většina cestujících opouští vlak od Prahy nejpozději právě v Lysé nad Labem (to neznamená, že všichni jedou do Milovic). A zda by ona ušetřená jednotka v trase Lysá - Kolín (kde ještě navíc jezdí rychlíky), nezaplatila pendl á 30 minut Lysá - Praha.
2013 12.Červen 22:45 (R)PeNik: (předchozí) (Re: benes z 12.Červen 22:11): kdo a z čeho nadkapacitní vozidlo ZBYTECNE zaplatí, když o víkendech stačí po celý den na 232 kapacita do 80 lidi. Vy tam chcete nasadit vozidlo výrazně dražší a téměř 4x větší kapacitou. Nemluvě o úseku LNL -PHA, kde 620 lidi k sezení nesezete ani náhodou. A to se bavim pouze o místech k sezení a ne k stání. Já k tomuto kroku nevidím jediný důvod. Kdyby se někdy podařilo i o víkendu prime spojení s Prahou, tak to bude jen o pohodlí nikoliv o ekonomických propočtech (alespoň zatím). To bylo ekonomické hledisko. A ted dopravní. Díky tomu, ze se za OS tlačí R, tak nelze v Lysé dělat pravidelně rozpojení. To se prostě časově nestihne. Stačí byt nekrátkozraký a kouknout se, co udělá časový posun buď R nebo Os v té či oné stanici.
2013 12.Červen 22:11 benes: (předchozí) (Re: PeNik z 12.Červen 21:10): Jedná se to o So+Ne a je to mezi 21.55-23.25.a třeba S1 jezdí normálně jen S2 má 90.min pauzu a je to mezi21.55-23.25.hod A kdyby to šlo tak by to bylo super aspoň po celé dny So+Ne. kdyby jezdili vlaky do/z Lysé by se odpojili a zase připojili.U jiných to jde jen tady ne tak to nechápu. Jen posunout vlak z Nymburka směr Praha aby se otočil vlak v Milovicích do Lysé a zase napojil a jeli do Prahy zase 2 soupravy a strojvedoucí vyčkal příjezdu z Prahy.
2013 12.Červen 21:10 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Benes z 12.Červen 20:35): u kterého vlaku?
2013 12.Červen 20:35 Benes: (předchozí) (Re: milbi z 11.Červen 21:15): Nechápu proč 90 min. a chtělo by to z Masar.Nádr. normálně 2 soupravy a v Lysé by se rozpojily a jedna by pokračovala k nám do Milovic a druha dál do Nymburka a zase by se spojili v Lysé do Prahy.To by bylo super.
2013 11.Červen 21:15 (R)milbi: ROPID zveřejnil návrh jízdního řádů vlaků na rok 2013/2014. Na trase Milovice - Praha se nemění v zásadě nic, o víkendu večer stále zůstává mezera 90 minut a dojezdy na Masaryčku jsou opět v X:02 a X:32 :-\/