Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


 
2014 13.Listopad 21:39 (R)PeNik: (předchozí) (Re: kimcid z 13.Listopad 21:12): a to si myslis, ze kdyz tady budes projevovat sva prani a vuli to zmenit, ze se to zmeni tim, ze tu budes o tom psat?:wacko:
2014 13.Listopad 21:12 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Ivísek z 13.Listopad 20:33): oprava radši teda omluvíme ČD a hodíme to na SŽDC než by se přiznalo že je to blbost.A že prostě není vůle přistavovat vlak na jedničku...
2014 13.Listopad 21:10 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Ivísek z 13.Listopad 20:33): Přesně tak. A abych vás nas.al, tak jsem si vyjel plánovaná nástupiště od nového GVD. Kdo je v hlavičce uveden jako tvůrce a i uvedený vlak kam pojede.
Obrázek
2014 13.Listopad 21:10 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Ivísek z 13.Listopad 20:33): :roll:
2014 13.Listopad 20:33 (R)Ivísek: (předchozí) (Re: kimcid z 13.Listopad 20:23): Určitě to ale není na ČD, ČD provoz neřídí a SŽDC se k ČD chová jako k ostaním dopravcům na kolejích. Tak na zlovůli výpravčího to tak úplně také není, má k dispozici technologii ve které je zpracované i obsazení kolejí (tuto technologii opět zpracovává nějaký technolog SŽDC a nikoli ČD), které samozřejmě dle aktuální situace může měnit a tedy to operativní řízení je v podstatě na něm.
2014 13.Listopad 20:23 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Ivísek z 13.Listopad 20:09): tak že to je na zlovůli červené čepice co zrovna slouží?
2014 13.Listopad 20:09 (R)Ivísek: (předchozí) (Re: Darius6 z 13.Listopad 18:41): Řízení provozu již s ČD nemá nic společného. Ano, pár let po oddělení řízení provozu (vzniku SŽDC s.o.) dopravce ČD a.s. vykonával řízení provozu, ale to již cca 3 roky není pravda a s řízením provozu ČD nemají nic společného a transformace ČD s.o. před drahně lety s tím nemá dnes už nic společného. Jediné místo kde ČD řídí dopravu je Pražské odstavné nádraží jih jinde už fakt ne a ČD jsou pouhý dopravce jako jeden z mnoha. Nebo se budete pořád když se vám něco na řízení provozu nebude líbit třeba za 30 let odvolávat na ČD a transformaci i když ty už v tu dobu třeba nebudou toto řízení provozu vykonávat 40 let???
2014 13.Listopad 18:53 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Darius6 z 13.Listopad 18:41): :ok:
2014 13.Listopad 18:41 (R)Darius6: (předchozí) (Re: Ivísek z 13.Listopad 17:24): po staru to jsou ČD na základě zákona o transformaci Českých drah, státní organizace
2014 13.Listopad 17:48 benes: (předchozí) (Re: Ivísek z 13.Listopad 17:33): Chapu mlade lidi a co ostatnibtreva z holema nebo trochu starší a nebo jinak postižení.To je asi jedno?
2014 13.Listopad 17:47 benes: (předchozí) (Re: Ivísek z 13.Listopad 17:33): Chapu mlade lidi a co ostatnibtreva z holema nebo trochu starší a nebo jinak postižení.To je asi jedno?
2014 13.Listopad 17:33 (R)Ivísek: (předchozí) (Re: benes z 13.Listopad 17:25): I tak je ale přestupní doba dodržena a navíc jede za 16 minut další ptg směr Praha:thumb:
2014 13.Listopad 17:25 benes: (předchozí) (Re: PeNik z 13.Listopad 10:50): Aha ale občas to stoji na 1 nástupišti a vlak žádný spozdeni nemá. Hlavně vlak z Milovic se spojuje z další jednotkou a lidi to mají dal k podchodu.
2014 13.Listopad 17:24 (R)Ivísek: (předchozí) (Re: kimcid z 13.Listopad 13:38): Správa silnic těžko, ale ČD taky těžko...:wacko: Co takhle SŽDC;-\)
2014 13.Listopad 13:38 (R)kimcid: (předchozí) (Re: PeNik z 13.Listopad 10:39): no těžko zpráva silnic:wacko:
2014 13.Listopad 11:00 (R)Nemamraddebily: (předchozí) (Re: benes z 13.Listopad 05:57): Když se kdysi to nádraží předělávalo,tak tehdejší přednosta Votava trval na tom,že musí mít podchod a když teda podchod byl,tak trval na tom,že se musí používat.Tak se stavěly vlakové cesty ke druhýmu nástupišti,i když jel osobák z Ústí na Nymburk
2014 13.Listopad 10:50 (R)PeNik: (předchozí) (Re: PeNik z 13.Listopad 10:39): tak jsem na to koukal a žádná kolizní jízda vlaků tam není (ani nákladního). Jenže:
- při jízdě k 1.nástupišti, je poměrně dlouhý úsek, který se musí projet rychlostí 40 km/h, což udělá rychlým výpočtem cca 2 mnuty zpoždění a zajebané celé jedno zhlaví a to jen tak z ničeho nic a to nepočítám beznapěťový úsek, do kterého se nelze ze stanice rozjet na solidní rychlost, aby se zpoždění ještě neprodlužovalo. Při jízdě ke druhému nástupišti je vjezdová i odjezdová rychlost 80 km/h a jedno zhlaví je zajebané také, ale projede se dvojnásobnou rychlostí. Tedy kratší čas. Pod beznapěťový úsek se vjíždí již traťovou rychlostí
- přestupní doba je více než "luxusní". Normální doba na přestup je tuším 2 nebo 3 minuty (nechce se mi hledat, ale asi ty 3 minuty). Tady jsou 4 minuty. Běhat není třeba. Normální chůzí se to v pohodě stihne. Běhání je věc každého z vás, protože chcete zabrat nejlepší místa ve vlaku (což je pochopitelné).
2014 13.Listopad 10:39 (R)PeNik: (předchozí) (Re: kimcid z 13.Listopad 07:14): a jsi si jistý, že ČD?:wacko:
2014 13.Listopad 07:14 (R)kimcid: (předchozí) (Re: benes z 13.Listopad 05:57): protože ČD:-\(
2014 13.Listopad 05:57 benes: Chtel jsem se zeptat jestli někdo neví proč nemůžu vlak 5.25 přejíždět na 1 nástupiště aby nemuseli lidi běhat do podchodu?Nekdy se to podaří ale spíš ne.