Nádraží Milovice


 
2011 10.Červen 17:02 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Mil z 10.Červen 16:55): sem s nimi.:-D
2011 10.Červen 16:55 Mil: (předchozí) (Re: SirPetr z 10.Červen 14:58): Na ČD platí jen konkurence, "žluťáky na vás" :-\) :-\)
2011 10.Červen 15:05 (R)PeNik: (předchozí) (Re: SirPetr z 10.Červen 14:58): a proč to žádáte po ČD? Vlastní vše co jste uvedl tamní dráhy? S velkou úspěšností lze o tom pochybovat. Jak bude vypadat zdejší WC po nočním náletu zdejších ožralů? Ono se stačí jen podívat, jak dopadly nově natřené budovy.
2011 10.Červen 15:02 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Mil z 10.Červen 14:57): Zřizovat pořadek demolujících cestujících? Ano uklízí se, ale stížnosti na nefunkční tamní WC byla. To si myslíte, že je rosekali zaměnstanci stanice? Když jdete do restaurace, ucpáváte úmyslně WC, plivete po zdi, serete mimo mísu, rozbíjíte zrcadla? Pak se nedivím tomuto názoru.
2011 10.Červen 14:58 SirPetr: (předchozí) (Re: Mil z 10.Červen 14:44): Není to moc na dnešní dobu, je to moc na dnešního provozovatele, doporučuji navštívit nějaké nádraží v příhraničním městečku v Německu srovnatelné velikosti. Čekárna, prodejna tisku, toalety, prodejna potravin, doporučuji navštívit třeba nádraží po trase Schirnding, Arzberg, Markredwitz (zvláště to poslední), pak pochopíte, že to co žádáte (i já) není na dnešní dobu moc, je to běžný standart ale u organizace ČD a s PeNisama na zády to prostě nepůjde, pro ně nejste platící zákazník jako u DB ale jen hmyz, který je během pracovní doby vyrušuje.
2011 10.Červen 14:57 Mil: (předchozí) (Re: PeNik z 10.Červen 14:47): To je samozřejmě starostí pana přednosty, jak si na nádraží uklidí a dodržují pořádek. Nebo si snad myslíte, že v restauraci po nájezdu neslušných hostů se budou třeba týden vymlouvat na nepořádek? To by tam už pak nikdo nechodil:!:
2011 10.Červen 14:47 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Mil z 10.Červen 14:44): zrovna Lyspou bych si nebral za příklad. Stačí se podívat zpětně, jak dopadly tamní toalety. O tom, jak to tam vypadá o víkendu po nájezdu ožralů snad ani nemusím mluvit.
2011 10.Červen 14:44 Mil: V 21. století by byl obyčejný standart: čekárna otevřena celý den aspoň do 22h, funkční toalety i klidně placené, stánek s novinami-trafika otevřena celý den, pokrytí nástupiště a čekárny wi-fi. Stanice by mohla mít jednoho zaměstnance, který by celý den dohlížel na čistotu, poskytoval informace a klidně prodával reklamní předměty ČD-jako v Lysé. Snad to není moc na dnešní dobu:-\)