Byty Boží Dar Milovice

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_3kdrlew0edhjxk1.jpg

Podobná témata

Letiště


 
2014 22.Prosinec 13:40 karel: Carlos: Otázka kde se cizí lidé vezmou? Myslím si, že ač nejsem místní tak je to všude tak daleko, že pochybuji, že by zavítal někdo cizí. Takže opravdu kavárnička jen pro Vás místní.
2014 10.Listopad 05:15 carlos: (předchozí) (Re: Dan M. z 7.Listopad 13:26): mluvim pouze za sebe, ja na bd zadnou kavarnu ani hospodu nechci, proto jsem se odstehoval na bd ze je tady klid, dvacet let jsem bydlel naproti hospody, dekuji nechci staci, nechapu lidi co se odstehuji na bd a pak breci ze tu nic neni, nehledde na to ze se nam po arealu budou pohybovat cizi lide, pisu to porad, bydleni na bd neni pro kazdeho.
2014 7.Listopad 13:26 Dan M.: (předchozí) (Re: Kendy z 6.Listopad 20:37): Jak to myslite, vdyt prodane nejsou asi tri byty, a koukal jsem, ze nejin jeden je rezervovany. Jelikoz si tu porad nekdo stezuje na vzdalene hospody a podniky, prijde mi to jako dobry napad. Zajit po praci posedet ze sousedy na kafe. Jak v pratelich.:-D :-\)
2014 6.Listopad 20:37 (R)Kendy: pro pět lidí co si budou hřát půllitr mezi dlaněmi? tuhle variantu bych si teda rozmyslel!
2014 6.Listopad 16:58 Daniel M. : (předchozí) Zdravim, dva dny zpátky se tady byl na byvalou vratnici podivat nějaký mlady par. Videl jsem je, tak sem se sel zeptat, co tu pohledavaji. Podle vseho maji zajem kouoit vratnici a zalozit si v ni kavárnu. Ze pry by tam chteli udelat prijemne prostředí, i pivo tocit a akce poradat. Myslím, ze to je skvely napad, co vy na to?
2014 17.Září 21:40 boží trest: panelák v lese, kdo to kdy viděl..
2014 17.Září 21:09 Veronika: (předchozí) (Re: carlos z 17.Září 14:31): Děkujeme za informace, přispějí nám při rozhodování a děkujeme za tipy. ;-\)
2014 17.Září 14:31 carlos: (předchozí) (Re: Veronika z 17.Září 08:28): ty ceny jsou za tri plus jedna , ve vasem pripade asi 3800 kc, jinak naty mensi nakupy staci jednota v obci straky nebo vetsi jednota v obci cachovice , asi 4 km autem, skola je dostupna autobusem, doporucuju prohlidku, preju hodne stesti pri rozhodovani, kazdopadne, vitejte.
2014 17.Září 14:30 carlos: (předchozí) (Re: Veronika z 17.Září 08:28): ty ceny jsou za tri plus jedna , ve vasem pripade asi 3800 kc, jinak naty mensi nakupy staci jednota v obci straky nebo vetsi jednota v obci cachovice , asi 4 km autem, skola je dostupna autobusem, doporucuju prohlidku, preju hodne stesti pri rozhodovani, kazdopadne, vitejte.
2014 17.Září 10:25 (R)Kendy: vítejte v plumlandu:))
2014 17.Září 08:28 Veronika: (předchozí) (Re: carlos z 16.Září 19:37):I my hledáme klid a jak píšete Vy,ani my k životu obchodní centra nepotřebujeme,nakoupit si dokážeme i v krámě na vesnici,v tomhle nároční nejsme.Popojet se dá vždy.S provozem auta počítáme,jsme si vědomi horší dostupností veřejné dopravy.Poplatky kolem 4 200,- jsou brány na 3+1?My zvažujeme 2+1.
2014 16.Září 19:37 carlos: (předchozí) (Re: Veronika z 16.Září 12:55):takze poporade, poplatky kolem 4200, voda, teplo, uklid domu, poplatky zpravci, elektrina asi 1100 celkem 5300, pocitejte provoz auta, na druhe strane klid je tady bozsky, houbareni, do benatek 10 minut autem , nymburk 15, podebrady 20, znovu opakuji bydleni na bd neni pro kazdeho, my jsme hledali klid a ten jsem nasel, obchodni centra k zivotu nepotrebuji, ja jsem spokojen.
2014 16.Září 19:37 carlos: (předchozí) (Re: Veronika z 16.Září 12:55):takze poporade, poplatky kolem 4200, voda, teplo, uklid domu, poplatky zpravci, elektrina asi 1100 celkem 5300, pocitejte provoz auta, na druhe strane klid je tady bozsky, houbareni, do benatek 10 minut autem , nymburk 15, podebrady 20, znovu opakuji bydleni na bd neni pro kazdeho, my jsme hledali klid a ten jsem nasel, obchodni centra k zivotu nepotrebuji, ja jsem spokojen.
2014 16.Září 12:55 Veronika: Dobrý den,chystáme se s manželem na prohlídku bytu na BD a nestačím se divit,co tu čtu.My jsme si vybrali lokalitu,právě proto,že chceme vypadnout z ruchu Prahy,ale i tak být blízko kvůli dojíždění do práce a možnosti v klidu splácet hypotéku.Jestli se nepletu,tak podle komentářů platíte měsíčně hypotéku a k tomu ještě platíte zálohy 4 200,- Kč (za co přesně?) + 3 000,- za elektřinu?Platit hypotéku +- 4 000,- a k tomu zálohy 7 200,-, tak to mi tedy přijde dost přehnané.To můžeme rovnou zůstat ve městě.Tak to pak už asi chápeme,proč jsou ještě volné byty a proč se tak dlouho prodávají...
2014 16.Září 10:29 (R)PeNik: (předchozí) (Re: milbi z 16.Září 08:47): to je myslím tvrdší cesta, než která byla za mě. :thumb: To je správné a chválím. Dnes už na "hrdinské" činy není prostor. Ono z 5.000,- Kč od upomínky k soudu je cesta dlouhá a je z toho pak klidně i 30.000,- Kč + soudní a právní výlohy.
2014 16.Září 08:47 (R)milbi: (předchozí) (Re: PeNik z 15.Září 21:13): PeNiku, nebojte, nově automaticky upomínáme vlastníky, kteří mají dluh více než 5000 Kč a pokud nereagují, řešíme soudní cestou :-\)
2014 15.Září 22:30 (R)marynek: (předchozí) (Re: PeNik z 15.Září 21:13): Ano, Domos posílá každý měsíc sjetinu a Výbor SVJ má kdykoliv možnost přes aplikaci Domy on-line dlužníky kontrolovat. Vůbec nechápu, jak tam někdo může dlužit 250 tisíc ???
2014 15.Září 21:13 (R)PeNik: (předchozí) (Re: carlos z 15.Září 19:26): tak ono bude zase trochu jinak jiného než je uvedeno.
- kotelny se koupily a to souvisí s těmi neplatiči a nakonec buďte rádi, že jsou vaše (osobní názor)
- dluh přes 250.000,-? Co dělal výbor? Takovouto částku člověk "nenaspoří" během roku nebo dvou. Takže to musí být dlouhodobější záležitost.

Výbor by měl přeci každý měsíc mít k dispozici (třeba i na vyžádání) přehled neplatičů a podle toho se zařídit a chránit SVJ před takovými lidmi. Samo se to nevyřeší a u nás to, myslím, fungovalo poměrně dobře. Nyní nemohu hovořit, protože už rok nebydlím v Milovicích. Nepředpokládám ale změnu k horšímu.
2014 15.Září 19:26 carlos: (předchozí) (Re: PeNik z 14.Září 21:08): tak ono je to trsku jinak, kotelny se koupily , protoze je vlastnil svestka a hrozilo ze ty kotelny proda nekomu jinemu, ukaze cas zda to byl stastny krok, jinak velky problem bd jsou neplatici, nekteri dluzi i pres ctvrt milionu, tak se nesmite divit, ze poctivy lide cp radne plati, nechteji zvysovat zalohy, protoze ty prachy co plati za neplatice uz nikdy neuvidi, nejen v tomhle domos zcela selhal to ma cartman pravdu.
2014 15.Září 19:26 carlos: (předchozí) (Re: PeNik z 14.Září 21:08): tak ono je to trsku jinak, kotelny se koupily , protoze je vlastnil svestka a hrozilo ze ty kotelny proda nekomu jinemu, ukaze cas zda to byl stastny krok, jinak velky problem bd jsou neplatici, nekteri dluzi i pres ctvrt milionu, tak se nesmite divit, ze poctivy lide cp radne plati, nechteji zvysovat zalohy, protoze ty prachy co plati za neplatice uz nikdy neuvidi, nejen v tomhle domos zcela selhal to ma cartman pravdu.
2014 14.Září 21:08 (R)PeNik: (předchozí) (Re: CCartman z 14.Září 20:30): a za nedoplatky může Domos, když provede vyúčtování podle podkladů SVJ? nějak tu také nezaznělo, že se odkupovaly kotelny a nejedno SVJ na BD si muselo brát úvěr. No a v neposlední řadě vlastníci, kteří si nebyli ani schopni zvednout zalohy, sby reagovali na vzniklé situace.
2014 14.Září 20:30 (R)CCartman: (předchozí) (Re: carlos z 14.Září 18:08): Asi tak ,ale bývávali časy kdy jsme dopláceli i 25000kč.Panel je řídký tudíž se dělají tepelné mosty,to vede k plísním ,nepomůže ani časté větrání a k tomu nekvalitní plastová okna.Plísně se objevují od podzimu do jara záleží na počasí.Pomůže jedině zateplení.Do Nmburka také jezdíme do Lidlu -spokojenost.Horší to maj školáci s dopravou
2014 14.Září 18:08 carlos: (předchozí) (Re: Krys z 13.Září 14:28): pocitejte tak 4200 plus elektrika za 3 plus jedna, vytapeni tepelnymi cerpadly, ovsem barak neni izolovany, tak ta uspora za teplo neni takova jak jse si predstavoval, my do milovic nakupovat ani nejezdime, vetsinou kaufland nebo lidl v nymburce, je to asi 15 minut autem, nebo tesco podebrady , pripadne makro na cernaku, jinak bydleni na bd neni pro kazdeho, kdo ma rad klid a jako ja hvezdar , ja jsem spokojen.
2014 14.Září 13:45 (R)CCartman: (předchozí) (Re: PeNik z 14.Září 07:50): Nevím o tom ze by jsme my dva potykaly????Pokud Víte něco vice tak prispejte do diskuse, budem jen radi.Ono je lehké jen procitat příspěvky a pak dělat chytrolina
2014 14.Září 07:50 (R)PeNik: (předchozí) (Re: CCartman z 13.Září 19:34): řekni celou pravdu a neštěkej tu!!!
2014 13.Září 19:34 (R)CCartman: (předchozí) (Re: Krys z 13.Září 14:53): Máte pravdu,v etapách se spravuje firma Domos se doplací nemálé částky
2014 13.Září 14:53 Krys: jen ještě abych to doplnila, ptám se proto, že jsem si pročítala starší diskuze a tam se píše, že někteří při vúčtování hodně doplácejí...na stránkách různých prodejců se uvádí, že jsou zde velmi nízké provozní náklady,tak proto mě to zajímá. Musíme pak ještě počítat s finančními náklady na denní dojíždění do práce do Prahy...
2014 13.Září 14:28 Krys: My jsme se na BD podívat byli, že tam není nic to by zase až tak nevadilo (není to naše priorita mít hned vedle domu obchod,hospodu) klidně si někam dojedeme, ale spíš by mě zajímalo, to co jsem se ptala s těmi poplatky a teplem v bytech. Děkuji
2014 13.Září 12:18 carlos: (předchozí) (Re: CCartman z 12.Září 16:04): ja jsem se na bd odstehoval pred osmi lety, vedel jsem do ceho jdu, auto nutnosti presto nelituju, to co popisujete je vse v lidech, mimochodem v arealu je zakaz venceni psu ale souhlasim ze ne kazdy to dodrzuje, jinak plisne nejsou jen problem bd ale vsech panelaku z levnymi plastovymi okny, doporucuji pravidelne vetrani, co se tyka jinych lokalit vsude je neco, zalezi na prioritach cloveka, ja treba pracuji s lidmi, jsem samotar tak proto bd.
2014 12.Září 19:42 (R)FFFFFF: Taky jsme o BD uvažovali, ale nakonec zvítězila Mladá. Naštěstí byly byty na BD dražší... Jeví se tu i možnost, že by se z BD mohla stát sociálně vyloučená lokalita, vzhledem k tomu, že je to území vzdálené od města bez jakýchkoliv služeb a budoucí průmyslové zóně. Kdyby byly byty tak za půlku, přemýšlel bych. Ale za ty ceny seženete lepší.
2014 12.Září 16:04 (R)CCartman: (předchozí) (Re: Krys z 12.Září 13:29): Dobrý den ,Bydlíme taky již osm let a jen toho litujem, po ročním obývání se začínaji projevovat odfláknuté opravy,plíseň všade kam se podíváte,popraskáné nebo opadané dlaždičky,nasráno od psů,bus se jezdí málo,občas teče jen vlažná voda,je to malá lokalita se vysokým zabydlením ,takže jak na vesnici, každý o vás ví.Kdyby jsme si mohli znova vybrat, určitě už na božák nééé!A k tomu když máte sousedy dobytek není o čem
2014 12.Září 15:41 ppp: (předchozí) (Re: Krys z 12.Září 13:29): Jestli Vám mohu poradit, tak se nejdřív jeďte podívat o jaké lokalitě uvažujete. Čtyři paneláky za plotem, vybavenost žádná, okolí odporné. Do Milovic cca dva kilometry, spojení žádné, bez auta nenakoupíte. Před pár lety jsem o této lokalitě také uvažoval, naštěstí to nedopadlo...
2014 12.Září 13:29 Krys: Dobrý den všem. Zvažujeme koupi bytu v Milovicích na BD a tak mě zajímá pár otázek...chtěla bych se zeptat vy co na BD bydlíte kolik vás měsíčně vychází poplatky spojené s užíváním bytu, tedy vše (voda,el,vytápění,společené prostory atd...)? samozřejmě vy co máte na byt hypotéku tak bez ní. Případně kolik potom doplácíte při ročním vyúčtování? Zajímá mě tak 3-4 členná rodina. Dále potom jestli v bytě máte v zimě dostatečně teplo?? A poslední otázka je v Milovicích šance umístit dítě do mateřské školy? Díky za odpovědi a přeji pěkný den. :-\)
2013 23.Srpen 20:58 (R)Víťa1: (předchozí) (Re: Henry z 23.Srpen 19:48): sorry
2013 23.Srpen 19:48 admin Henry: (předchozí) (Re: Víťa1 z 23.Srpen 18:38): Inzerce je vedle.
2013 23.Srpen 18:38 (R)Víťa1: Dobrý den, je na božím daru nějaký lektor/ka angličtiny a nějaký/á ruštiny? Díky za info
2013 13.Srpen 13:56 (R)PeNik: (předchozí) (Re: yellinec z 13.Srpen 11:08): Vyměň kus za kus (se stejným připojení v PC - nejspíše PCI slot, když potřebuješ vyměnit) a zapni PC. Pak už jen maximálně nakonfigurovat připojení k netu. Pokud používáš router, tak se bez další konfigurace nejspíše obejdeš. Na starším OS (WinXP) to asi bude chtít nějaké ovladače z CD, na Win7 by si to mělo poradit samo.
2013 13.Srpen 11:08 (R)yellinec: Najde se na Božím Daru někdo šikovný, kdo by dokázal na stolním PC vyměnit síťovou kartu? Přirozeně za úplatu. Domluva na mailu: yellinec@seznam.cz
2013 3.Červenec 08:47 Mart: (předchozí) (Re: Cotey z 1.Červenec 16:36): Záleží na tom, co z uvedeného jsi zkoušela. Pokud to bylo to poslední s hvězdičkou, tak se ani nedivím, že to nefungovalo :-D Jinak ten "zesilovač" je produktem teleshopingu - viz fotky. Za pár korun s poštovným zdarma. Co dodat? :-\/
2013 1.Červenec 16:36 (R)Cotey: (předchozí) (Re: FrzakCZE z 30.Červen 21:29): zkousela jsem a bylo to k nicemu :-D
2013 1.Červenec 10:06 Mart: (předchozí) (Re: FrzakCZE z 30.Červen 21:29): Ježiši, to je dobrá blbost, to mi chodí spamem společně s Viagrou, Rolexkama a přípravky "Enlarge your pen*s". I cena je stejná :-D Doporučuji něco si přečíst o šíření radiových vln.
2013 30.Červen 21:29 FrzakCZE: toto doporucuji do mobilu, pokud mate spatny signal http://aukro.cz/zesilovac-gsm-signalu-pro-mobily-posta-zdarma-i3343767201.html
2013 30.Červen 21:22 FrzakCZE: alespoň, ze to pivo tam je :)..a chodi se v parte? Ve kterem baraku bydlite? :)
2013 29.Červen 16:41 (R)adek: My jsme tady rok a taky jsme spokojeny, ano má to svoje nedostatky, ale stejně jsme chtěli bydlet na vesnici takže si to vyzkoušíme tady:o) a na pivo se chodi na letiště;o)
2013 29.Červen 15:01 (R)Cotey: (předchozí) (Re: FrzakCZE z 29.Červen 14:44): Jsem mistni uz 3 roky a jsem spokojena. Najdou se tu ovsem i nespokojenci. Je to o lidech, ne o bytech :-D. Klady a zapory viz nize.
2013 29.Červen 14:57 (R)Cotey: (předchozí) (Re: gwen z 29.Červen 13:00): Momentalne se da pesky dojit na pivo na letiste ;-\)
2013 29.Červen 14:44 FrzakCZE: (předchozí) Muzete my napsat uplnou pravdu jak se tam zije???V nedely se deme podivat na byty.
2013 29.Červen 14:37 (R)PeNik: (předchozí) (Re: kolemjdoucí z 29.Červen 13:37): reakce byla na tuto část příspěvku: ... nechápu lidi co se odstěhují na BD ... prioritou těch lidí je cena nemovitosti a na druhém místě jsou "služby". Ovšem časem se priority mění (alespoň u některých).
2013 29.Červen 14:35 FrzakCZE: A piše sem nejakej mistni????.V nedeli se deme podivat na byty tak uvidíme co se dovime.
2013 29.Červen 13:37 kolemjdoucí: (předchozí) (Re: PeNik z 29.Červen 12:36): 990 000 3+1 s garážovým stáním,sklep,plovoucí podlaha,klimatizace,vytápění tepelná čerpadla.
2013 29.Červen 13:00 gwen: (předchozí) (Re: kolemjdoucí z 29.Červen 11:51): to,že si chce někdo občas zajít na pivo přece neznamená,že si hned stěžuje:fie:
2013 29.Červen 12:36 (R)PeNik: (předchozí) (Re: kolemjdoucí z 29.Červen 11:51): cena bytu?
2013 29.Červen 11:51 kolemjdoucí: (předchozí) (Re: Lukáš z 28.Červen 18:58):Tak ono je to vše o životních prioritách,někdo chodí denně po obchodních centrech a restauracích ,no a někdo má rád klid a samotu,nechápu lidi co se odstěhují na BD a chybí jim hospody a stěžují si že je vše daleko.
2013 28.Červen 18:58 Lukáš: Mám byt a končí nám fix a právě taky nevím, zda prodat a utéct, nebo zůstat a prodloužit. Ale fakt tu nic není a budoucnost taky nevidím dobře. Signál mi dost vadí a pokud chcete někam vyrazit na pivo, tak nazpět jedině taxi. Čili na samotě u lesa.
2013 28.Červen 18:32 Cotey: (předchozí) (Re: Pepina z 28.Červen 15:15): Ještě bych jako negativum zmínila signál mobilních telefonů, který je tu špatný. Ovšem i na tom se pracuje, viz níže. Průmyslová zóna se plánuje v okolí Milovic, ale neměla by zasahovat na BD, pokud vím. Popravdě Vám momentálně nikdo neřekne, co tady na BD nakonec bude. RP Mladá, která si to tu pronajala je stále velkým otazníkem... Stejně jako kdo tu posekal tu zeleň :roll:
2013 28.Červen 18:26 Cotey: (předchozí) (Re: Božák z 28.Červen 16:59): To od bytů na BD docela daleko :-D
2013 28.Červen 17:50 (R)adek: Vše o územním plánu se dozvíte na městě. V mém případě jsem za bydlení spokojeny a klid je parádní dostupnosti a autobusu se dá přizpůsobit.
2013 28.Červen 16:59 Božák: V části bývalého vojenského prostoru v Milovicích vyroste park pro vědce http://praha.idnes.cz/nove-vyuziti-vojenskeho-arealu-v-milovicich-f3r-/praha-zpravy.aspx?c=A120619_1794032_praha-zpravy_ab
2013 28.Červen 15:15 Pepina: (předchozí) (Re: Cotey z 28.Červen 15:10): Dobrý den, děkuji za vyjádření. Sama ještě nevím o jakou etapu by se mělo jednat, měli by jsme se jít na byt podívat a vše se tam dozvědět. Co se týče dostupnosti, tak s tou člověk počítá. Klid jedině uvítám. Bydlíme v Milovicích ve Višňové a na nákup stejně jezdíme autem a nebo nakoupím po cestě z práce v Praze. Doslechla jsem se, že se v okolí BD plánuje postavět průmyslová zóna a to si myslím tomu klidu nepřidá. Proto jsem se rozhodla napsat sem Vám, zda-li o tomto nemáte bližžší informace. Co se týče pozemku tak to mě tak netrápí...
2013 28.Červen 15:10 Cotey: (předchozí) (Re: Pepina z 28.Červen 11:49): Průmyslová zóna? Na BD se toto jaro posekala flóra (stromy, keře) a zatím se nic neděje. Mělo se začít se sanací a demolicí budov, ale nejspíš se to všechno potáhne ještě několik let. Situace je dost neprůhledná. Podle nájemce prostoru by tady mělo vzniknout další bydlení, hotel, sportovní areál... Každopádně jsou tu obyvatelé, kteří tuto situaci sledují a jednají...