Byty Boží Dar Milovice

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_3kdrlew0edhjxk1.jpg

Podobná témata

Letiště


 
2010 8.Červenec 12:39 Katka: (předchozí) (Re: vyúčtování z 8.Červenec 12:09): No my osobně si po předposledním vyúčtování zálohy hodně zvedli.Míň jsme topili a točili vodu. Výsledek? Nebudu to tu snad ani radši psát, pže je mi z té částky nedoplatku fakt zle:wacko:
2010 8.Červenec 12:18 (R)PeNik: (předchozí) (Re: vyúčtování z 8.Červenec 12:09): správný ekonom by řekl, že není. Neboť s penězi nemůžete operovat a mohou vám vydělat více peněz než někde uloženy. Ale já osobně to tak dělám. Je lepší před dovolenou dostat plusouvou injekci, než mínusovou facku. Ale já si stále myslím, že rozdíl vůči tomu, co bylo ve skutečnosti zaplaceno proti tomu s čím bylo počítáno ve vyúčtování je poníženo o částku, která náleží do FO. FO se se nevyúčtovává nikdy na vyúčtování, protože to jsou peníze, které již nikdo nikdy ve své ruce neuvidí (není co vyúčtovat), maximálně v rámci nějakých oprav na domě či investici v okolí domu (pak se ale dělá roční přehled toho, kam byly peníze vloženy, ale nikdy se nevyúčtují na vyúčtování jednotlivývh vlastníků). Jak to je ve skutečnosti takhle na dálku těžko soudit. Chce si to vzít kalkulačku proč a s jakou částkou se počítalo ve vyúčtování a myslím, že když od svých pravidelných plateb odečte částku, která náleží do FO, tak se dopočítáte rozdílu mezi skutečně odeslanou částkou a částkou ve vyúčtování. Sakra, teď když jsem to napsal, tak ani nevím, jestli reaguji na správnou osobu, tak si to tu nějak přeberte :-D
2010 8.Červenec 12:09 vyúčtování: (předchozí) (Re: PeNik z 8.Červenec 10:31): Máte pravdu, nezbývá než souhlasit a to především s poslední částí - mám pocit, že došlo ke snížení záloh (všichni zamnou ruce - to ušetříme) a na konci pak pláčou nad tím, že se má doplácet. Vracení na přeplatcích je rozhodně příjemnější, než doplácet - ono se to totiž zrovna v danou chvíli nemusí hodit (kdo má volně jen tak na doplacení třeba deset a více tisíc?) Ptám se - není tedy přeci jen lepší "spořit" přes rok a pak čekat na přeplatky?
2010 8.Červenec 12:06 (R)PeNik: (předchozí) (Re: vyúčtování z 8.Červenec 10:14): když to tu teď znovu, tak se opět musím odkázat na svůj příspěvek: 7.Červenec 16:55 (R)PeNik:
2010 8.Červenec 10:31 (R)PeNik: (předchozí) (Re: vyúčtování z 8.Červenec 10:14): Důvod? Platba bude normálně zaúčtována (i přeplatková na zálohách) a i při vyúčtování se to vzájemně semele. Pokud by byl i přesto nedoplatek, bude další platba, pokud přeplatek, bude vše řádně vráceno. A jen bych se chtěl zepat, proč by SVJ mělo platit za něco (převod z účtu a o starosti navíc), co si někdo usmyslí nezměnit? Nevím jak u vás, ale u nás správce přímý přístup k účtu nemá, takže ani nemá jak vracet. Může poslat požadavek a výbor případně vrátí. Vámi popsaný postup se ale neděje neboť jsou to vícenáklady, které nese SVJ za něčí blbost/lenost. Jak k tomu přijdou ostatní spoluvlastníci, kteří to mají OK? Spočítejte si, kolik to stojí ročně třeba jen pro 10 lidí jen na bankovních poplatcích. Asi se budete divit, kolik je to peněz. Má o toto SVJ zájem, aby doplácelo na ty, co si to nezměnili? Nehledě na to, že si někdo může takto postupně (během 10-ti měsíců) předplatit poslední dva měsíce v roce, za které nezaplatí a v peněžence mu zbyde více peněz na vánoce, kdy je bude potřebovat. I takový jsou a já osobně s tím problém nemám. Já mám spíše problém s tím, když někdo neplatí a pak za půl roku na účet vše nasype. To je horší varianta obzvláště u rozjíždějících se SVJ, kdy je třeba platit zálohy za služby, ale SVJ to nemá z čeho zaplatit.
2010 8.Červenec 10:14 vyúčtování: (předchozí) Re: max z 7.Červenec 16:05): No a neodsouhlasili jste si nižší zálohy a Vy platíte nadále ze setrvačnosti zálohy vyšší? Pak by Vám měl Domos nejprve vrátit přeplatky a po té chtít doplatit zálohy. Vím, že to zní divně, ale mělo by to tak po účetní stránce být.
2010 8.Červenec 09:34 max: (předchozí) (Re: cvok z 7.Červenec 22:00): nezbývá než souhlasit.
2010 7.Červenec 22:00 cvok: neměli jste tam lízt, ted to máte;-\)
2010 7.Červenec 16:55 (R)PeNik: (předchozí) (Re: max z 7.Červenec 16:05): že by fond oprav, který se nevyúčtovává ve vyúčtování?
2010 7.Červenec 16:05 max: (předchozí) (Re: Domos z 6.Červenec 16:40): Nevím kde berete jistotu že je vše v pořádku,podle reakce většiny vlastníků to tak samozřejmě není,já mám například zaplacené zálohy něco přes 43000 ale zaúčtováno pouze 36000,tak mi vysvětlete kde je těch 7000 kč,díky.
2010 7.Červenec 10:12 Cotey: (předchozí) (Re: že jsou mladí je neomlouvá z 4.Červenec 15:43): Mně zase vadí ječení dětí a štěkot psů, mám taky napsat stížnost, když lidem po 22h. brečí dítě, nebo vyje pes, že je doma sám? A nutit někoho, aby si zavřel okna při tropech, které v neděli vládly? Chtělo by to trochu tolerance... Já naštěstí nebyla o víkendu doma, ale radši budu poslouchat několika-minutové hekání, než skoro-celodenní vytí psa, co je o dva vchody dál :roll: . Nemluvě o grilovačkách na balkonech :!:
2010 6.Červenec 21:17 (R)Benytrans: Mohl by tu někdo z postížených napsat účtovanou cenu za m3 vody (vodné i stočné dohromady), kWh elektřiny (konečnou cenu) a průměrnou cenu ohřevu m3 TUV???
2010 6.Červenec 16:58 (R)PeNik: (předchozí) (Re: max z 6.Červenec 16:22): tady je ovšem otázkou, kdy jste měnili správce. Pokud vím, tak tomu není tak dlouho a pak je otázkou, za jak dlouho se tím prokousali. My první rok měli poprvé vyúčtování až v listopadu (dělali vyúčtování za předchozího správce, včetně rekonstrukce účetnictví) a to jsme přešli k srpnu. Prostě je potřeba udělat rekonstrukci účetnictví a nastavit startovní bod, který naváže na předchozí stav (záleží na tom, do jaké míry se dalo použít od předchozího správce účetnictví). myslím, že je lepší vše na začátku nastavit tak, aby to do budoucna šlapalo. Nyní máme vyúčtování do konce března úplně bez problémů přesně dle smlouvy. Myslím, že rozhodující pro hodnocení časové osy je důležité, kdy jste přešli a co bylo k dispozici za podklady a v jakém stavu.

A ještě se koukněte, zda vás tam někdo nedrží pěkně v hrsti a nezvyšuje vám náklady (neúčtuje přemrštěné ceny). A tady dost spekulacím a informacím.
2010 6.Červenec 16:40 Domos: (předchozí) (Re: max z 6.Červenec 16:22): To ze mas neco platit jeste neznamena ze je spatne provedene. Je samozrejme v poradku a nejake pochybne reklamace rozhodne nebudou uznany.
2010 6.Červenec 16:22 max: (předchozí) (Re: PeNik z 6.Červenec 13:48): Kdybych tam nevolal tak bych to nepsal paní má dovolenou do 12.7.,takže reklamace až po tomto datu,jinak máte pravdu,někdo pohledávky určitě má ,já mluvím za sebe,jinak otázka pro Vás,zdá se Vám normální mít vyúčtování za rok 2009 v červenci 2010 a ještě špatně provedené děkuji.
2010 6.Červenec 13:48 (R)PeNik: (předchozí) (Re: max z 6.Červenec 13:31): paní sice dovolenou má, ale zcela určitě někdo zastupuje. A co se týče řádného placení, máte pouze částečnou pravdu. Jedna věc je platit předpis/zálohy, ale na druhé straně je uhradit i své pohledávky z vyúčtování. To je druhá polovina pravdy. Můžete platit sebe pravidelněc, ale když vaše spotřeba/náklady převýší placené zálohy, tak je Vám to k prdu a může to skončit sebráním majetku (za určitých okolností). Takže se rozhodně nejedná o vyhrožování, ale upozornění na stav, který může reálně nastat. Právo na reklamaci má každý. Sám si budu pro sebe polemizovat nad tím, do jaké míry lze uspět s argumentem "to je moc", lze uspět. Myslím, že je třeba konkretizovat problém. Na jedné straně jsou faktury, které musí být zaúčtovány a na druhé vlastníci, kteří je musí zaplatit.

Pokdu to není tajné, kolik platíte za GJ u tepla? Tato otázka souvisí s předchozím jen okrajově a mě to spíše zajímá ze soukromého hlediska.
2010 6.Červenec 13:31 max: (předchozí) (Re: Šéf společenství z 6.Červenec 11:49): Pokud řádně platím,nevidím důvod někomu vyhrožovat sebráním bytu,mimochodem tak odfláklé vyúčtování jsem ještě neviděl a to si dali sakra načas,na Domosu se s váma nikdo bavit nebude protože paní má dovolenou, ale pokud to nevíte každý má právo na reklamaci,majitelům se nedivím,ceny větší jako v Praze ale úroven služeb tomu zdaleka neodpovídá.
2010 6.Červenec 11:49 Šéf společenství: (předchozí) (Re: Petr z 5.Červenec 22:09): Ale budeš a ještě rád. V opačném případě ti ten byt prodáme nad hlavou trotlíku.
2010 6.Červenec 08:37 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Petr z 5.Červenec 22:09): a co před siláckýma řečma použít standardní reklamaci vyúčtování?
2010 5.Červenec 22:09 Petr: (předchozí) Někde bude nějaká chyba, určitě to tak nikdo nenechá, ale je to katastrofa. My teda nic platit nebudem:fie:
2010 5.Červenec 19:07 Jana : (předchozí) (Re: Janča z 5.Červenec 19:01): Hrůza!!! Na božáku jsme byt pronajali a přestěhovali jsme se do Prahy , tady platíme za poplatky na byt 2kk 70m2 3900Kč i s elektřinou!! Na Božím daru 3651Kč + 1000Kč elekřina a ještě doplácíme 7000Kč:fie:
2010 5.Červenec 19:01 Janča: (předchozí) Co říkáte na výučtování? Ani v Praze není tak draze:-\(
2010 4.Červenec 15:43 že jsou mladí je neomlouvá: (předchozí) (Re: max z 4.Červenec 14:13): naděláte - vynadejte jim pokud víte kdo to je. Anebo napište stížnost. Pokud to je večer, tak je to rušení nočního klidu. Šukat se ta i kultivovaně. Pokud dotyční u toho řvou, tak by si měli zavřít okna. Je to nechutné :fie:
2010 4.Červenec 14:13 max: (předchozí) (Re: Sancho z 4.Červenec 08:56): Pět minut se ještě dá vydržet ale souhlasí m s tím že to někomu může vadit.Na straně druhé tu bydlí většina mladých lidí,tak s tím asi nic nenaděláme.
2010 4.Červenec 08:56 (R)Sancho: Lidi zkuste si u toho rozmnožování zavřít okno
2010 9.Červen 09:35 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Joe z 8.Červen 23:35): Tak to musi byt fakt zajimavej veteran...embecko jsem v beznym provozu uz hodne dlouho nevidel.
2010 9.Červen 09:32 max: (předchozí) (Re: AntiMax z 9.Červen 09:00): Myslel jsem venkovní parkoviště,jinak tady bydlím tři roky jen tak pro pořádek a husy jsem s Váma nepásl zdar.
2010 9.Červen 09:02 Vodtahofka: (předchozí) (Re: :-\) z 9.Červen 08:51): Stačí říct našim spoluobčanům, co mají rádi železo a máte klid! :-D :-D :-D
2010 9.Červen 09:00 AntiMax: (předchozí) (Re: max z 8.Červen 21:26): Ty tu nemůžeš bydlet, jinak to nevidím. Jdi se kouknout mezi 2102 a 2103 - tam je také málo místa? Chodím večer se psem a před domem 2100 je opravdu plno, ale je více prostoru jinde na pozemku. Také rád parkuji přímo u vchodu, abych se nemusel tahat s nákupem. Ale přiznejme si, stěžování na nedostatek místa plyne především z lenosti zaparkovat o pár metrů dále. Parkování u vchodu můžete požadovat u rodinného domu, ale ne u bytu. Trochu luxus, ne? Přeji všem hezký den! :thumb:
2010 9.Červen 08:51 :-): (předchozí) (Re: 123 z 9.Červen 07:59): to embéčko, stojí v té louži naproti vjezdu? To je pozemek Lesů ČR;-\)
2010 9.Červen 07:59 123: (předchozí) (Re: PeNik z 9.Červen 07:03): Jenže to embéčko nestojí na soukromém pozemku a ani na pozemku Švestky. To je na oznámení MP. S tím Švestka asi nemá nic společnýho. :fie:
2010 9.Červen 07:03 (R)PeNik: (předchozí) (Re: :-\) z 9.Červen 06:34): zasáhnout nemohou, ale například MP pokuty na soukromém pozemku rozdávat může?
2010 9.Červen 06:34 :-): (předchozí) (Re: Cotey z 8.Červen 16:52): No ale pokud vrak stojí na soukromém pozemku, tak přeci policie nemůže zasáhnout. Tento pozemek, který byl upraven jako "parkoviště" patří Lesům ČR - pokud vím.
2010 8.Červen 23:35 Joe: (předchozí) (Re: St@nda z 8.Červen 22:47): Skoro jistě ještě před měsícem jezdilo :-D Pak přišel liják, vozidlo odstavené podél silnice (nejspíš s ním někdo přijel večer a lepší místo nenašel) se ocitlo uprostřed louže no a na stejném místě stojí dodnes ;-\)
2010 8.Červen 22:47 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Joe z 8.Červen 16:13): Embecko se uz skoro ctyricet let nevyrabi...nepujde spise misto vraku o zadany veteran? ;-\)
2010 8.Červen 21:26 max: (předchozí) (Re: Joe z 8.Červen 16:13): Nic nového pod sluncem,ale pan Švestka vám bude donekonečna tvrdit jaké že to máme úžasné parkoviště a toho místa.
2010 8.Červen 20:05 vrakař: (předchozí) (Re: Cotey z 8.Červen 16:52): dá se to nahlásit na městskou policii, dává výzvu a po neostranění do dvou měsíců, vrak odtáhnou na náklady majitele
2010 8.Červen 16:52 Cotey: (předchozí) (Re: Joe z 8.Červen 16:13): Bohužel :cry: . Nevíte někdo co s tím? Dá se toto nahlásit na PČR, aby dali výzvu k odstranění vraku? To je jediné, co mě napadá :roll: .
2010 8.Červen 16:13 Joe: Koukám, že se z parkoviště před areálem stává odkladiště vraků - embéčko, děravý renault či to, dva favority, z toho jeden bez značek... :-\/
2010 27.Květen 15:45 cotey: Tak včera jsem si všimla, že autobus začal parkovat vedle plotu, takže už nebude překážet ;-\)
2010 27.Květen 11:16 Joe: (předchozí) (Re: Cotey z 26.Květen 10:44): Jasně že pěstuje, řepka, brambory, pšenice... jak kdy ;-\)
2010 26.Květen 10:44 Cotey: (předchozí) (Re: Honza z 25.Květen 15:13): Je pravda, že v našem prvním pronájmu - byla to novostavba od firmy Ekospol - taky nebylo garážové stání v ceně a majitelka si ho nekoupila, protože neměla ŘP. Postupně jsme tam taky měli dost problém zaparkovat, ke konci už jsem běžně parkovala mimo silnici na hlíně :roll: . No co okolo BD je polí taky dost :-D . Pěstuje se tam vůbec něco???
2010 26.Květen 10:25 IIIetapa: (předchozí) (Re: Honza z 26.Květen 07:29): Nás by to také zajímalo, protože na tomto fóru jsou časté "výkřiky do tmy" a tvrzení bez faktů systémem JednaPaniPovídala (JPP).
2010 26.Květen 07:29 Honza: (předchozí) (Re: max z 25.Květen 15:51): Jakých? To mě moc zajímá - je to domněnka nebo něco konkrétního?
2010 25.Květen 15:51 max: (předchozí) (Re: :-\/ z 23.Květen 19:53): Tak u firmy Švestka je možné vše, bydlím tu tři roky a věřte že vím o čem mluvím,myslím že se všichni dočkáme ještě mnohých překvapení v budoucnu a obávám se že vůbec ne příjemných.
2010 25.Květen 15:13 Honza: (předchozí) (Re: Cotey z 20.Květen 17:54): Úplně tak běžná praxe to není - Finep také nenabízí garáže v ceně... http://www.finep.cz/synweb/docs/uec_core.aspx?action=4&etap=O21&lang=CS. Nevím, ale jsem rád, za to co mám. Nic není dokonalé, ale tady mi to vyhovuje. :thumb:
2010 24.Květen 08:16 IIIetapa: (předchozí) (Re: :-\/ z 23.Květen 23:26): Vydírání!? To jsme někde jinde... Zneužití situace to není, protože vše jsme se dozvěděli už při prohlídce (alespoň my). Je dobré vědět, do čeho jdete a my s tím problém nemáme. Mimo jiné jsme dostali informaci, že lze koupit garáž nebo garážové stání. Do garáže určitě půjdeme, už budeme mít co nevidět i penízky po hromadě.
2010 24.Květen 08:09 IIIetapa: (předchozí) (Re: St@nda z 23.Květen 21:54): Není to kauce - mám časově neomezenou smlouvu na užívání pozemku a to vše v ceně bytu. Jestliže někdo chtěl k bytu další parkovací místo, musel si připlatit 20 tis. Já to beru tak, že pokud by v minulosti (protože dnes to už nejde) někdo chtěl další místo, tak platil za práce a místo na pozemku (náklady na pořízení pozemku a parkovacího místa).
2010 23.Květen 23:26 :-/: (předchozí) (Re: St@nda z 23.Květen 21:54): To je spíš vydírání...buď prodat nebo pronajmout. Zneužívá se situace, kdy lidé nemají, kde parkovat (to je můj názor, který jsem si udělala pouze z příspěvků, které tu čtu).
2010 23.Květen 21:54 (R)St@nda: (předchozí) (Re: :-\/ z 23.Květen 19:53): Pokud ten system spravne chapu, je to neco jako kauce za pronajem. Coz se v praxi bezne pouziva.
2010 23.Květen 19:53 :-/: (předchozí) (Re: Joe z 23.Květen 16:08): Nezlobte se na mě...ale co to má zase znamenat? To je pronájem nebo co? Na jak dlouho? Já tu sice bydlím taky (ne na BD, dole) a fakt už si už myslím, že v Milovicích je plno věcí "postavených na hlavu" a někteří lidé blázni.
2010 23.Květen 16:08 Joe: (předchozí) (Re: karlo z 20.Květen 08:44): Ve zkratce to, co popsala IIIEtapa: Za 20 tisíc jste koupil povolení od Švestky parkovat na jeho pozemku druhé auto. To je vše, žádný další nárok.
2010 23.Květen 10:42 (R)St@nda: (předchozí) (Re: IIIetapa z 22.Květen 23:36): Diky za vysvetleni.
Je to tedy takova trosku jina varianta "predplaceneho najmu"?
Prevadi se za uplatu uzivaci pravo za souhlasneho stanoviska majitele pozemku.
2010 22.Květen 23:36 IIIetapa: (předchozí) (Re: karlo z 20.Květen 08:44): Vidím, že tu jsou mezi námi opravdoví právníci... Ti, kterých se to týká, budou vědět o čem píši, ostatní co tu nežíjí (St@nda a jiní) mohou vstřebat nové info... Jde tu o Smlouvu o užívání pozemku, tedy nikoliv vlastnické právo, ale právo užití pozemku, včemž je opravdu podstatný rozdíl. Vše jsem si nechal do podrobna vysvětlit a přijde mi to logické. Pochopitelně si na pozemku stavět nic nemůžeme bez souhlasu (a vlastně je to dobře, protože koukat se na nějaké obludné přístřešky, každý jiný... krása).
2010 20.Květen 22:32 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Cotey z 20.Květen 17:54): Dovolim si upresneni.
U novostavby je podminkou kolaudace zbudovani adekvatniho poctu parkovacich mist. Odpovida to zhruba jedno misto na jeden byt.
Pritom je uplne jedno kdo vlastni pozemek pod tim parkovacim mistem. Vlastnikem muze byt developer, novy majitel bytu, treti osoba nebo mesto, je to fakt uplne jedno.
Tim spise me prekvapilo, ze tu na foru "hazou" lidi desitkami tisic, aby "prodali" neco co jim dle platne legislativy ani nepatri.
2010 20.Květen 17:54 Cotey: (předchozí) (Re: Stando, z 19.Květen 22:03): A jak se to dělá u garážových stání? To v novostavbách běžná praxe, že je k bytu jedno místo zdarma...
2010 20.Květen 09:55 ???: (předchozí) (Re: karlo z 20.Květen 08:44): CO JE TO ZA ZMATKY??..původně zněl dotaz jinak.
Odpověď pro Standu: Zásada - nikdo nemůže převést víc práv než sám má. Tzn. nikdo nemůže nabýt právo, které předchůdce sám neměl (neplatí absolutně, jsou výjimky).
Odpověď Karlo: K převodu vlastnictví k nemovitosti dochází až vkladem vlastnického práva do Katastru nemovitostí. Kupní smlouva je pouze titulem, nezakládá vlastnictví k nemovitosti. Není možné že ještě probíhá řízení o povolení vkladu - právní účinky vkladu na základě pravomocného rozhodnutí o jeho povolení nastávají dnem, kdy došlo k podání (tedy zpětně).
2010 20.Květen 08:44 karlo: (předchozí) (Re: St@nda z 19.Květen 21:21): v tom případě švestka porušil zákon, prodal něco co je stále jeho:fie:
2010 19.Květen 22:03 Stando,: (předchozí) (Re: St@nda z 19.Květen 21:21): nijak
2010 19.Květen 21:21 (R)St@nda: (předchozí) (Re: karlo z 19.Květen 19:56): Lidi mohu mit dotaz?
Jak se da koupit/prodat parkovaci misto, ktere lezi na cizim pozemku:\?:
Dle katastru je rozparcelovan pouze pozemek pod garazemi...