Chodníky a osvětlení


 
2013 13.Listopad 09:48 silvija: (předchozí) (Re: Pepe z 7.Březen 23:17): ja se vratila dnes rano prvnim vlakem a it samotne peške hruza
2013 12.Listopad 14:55 (R)kimcid: Pozor ve Vrutici každé ráno v 5hod chodi paní(bohužel v černém) po silnici.Je vidět až na poslední chvilku,díky absenci pouličního osvětlení (chodniku)a jejího oblečení.
2013 8.Březen 07:06 Robert: Musíte to nahlásit na příslušném místě, MP, která projíždí celým městem, to nemá v popisu práce.
2013 7.Březen 23:50 Jarda: (předchozí) (Re: Pepe z 7.Březen 23:17):No to je jen jak se říká úsporné opatření v rámci šetření.Někde se to ušetřit musí,nebo né:cry:
2013 7.Březen 23:17 Pepe: (předchozí) Než napíšu hořký dopis na MěÚ, nepídili jste se někdo po důvodu současnho stavu osvětlení ve městě? z mého okolí ulice Rakouská, Italská po setmění svítí každá čtvrtá lampa, později večer už ani to ne, naprostá tma. Tomu říkám prevence kriminality..
2013 22.Únor 22:37 obyvatel: už dva dny nesvítí veřejné osvětlení v Tyršovce směrem na Topolovou, že by město šetřilo?:fie:
2011 6.Prosinec 09:33 Jarda: (předchozí) (Re: OXY z 5.Prosinec 18:36): Ať je to jak chce je to šlendriján.Vše jde z našich daní.:fie:
2011 5.Prosinec 18:36 OXY: (předchozí) (Re: Jarda z 5.Prosinec 17:14): A není to spíš tak, že zhotovitel neprovedl práci kvalitně, a proto mu město jako investor uložilo odstranit závadu na jeho náklady?
2011 5.Prosinec 17:14 Jarda: (předchozí) (Re: zlatnik z 5.Prosinec 11:24):Tak to je jak se říká klasika :roll: A stále je co dělat a za co platit Jedno se vybuduje a další se ničí.Copak nikdo nedělá stavební dozor s plány v ruce:\?:
2011 5.Prosinec 11:24 (R)zlatnik: zdravim vsechny tak mame prosinec a roh ulic skolska a mirova po nove udelanem prechodu a chodniku kolem nej se opet rozkopava!pry byl zasypan odtokovy kanal od domu!!:thumb:
2011 21.Listopad 19:48 Jarda: (předchozí) (Re: VAVA z 21.Listopad 09:49): Se vším co jste zmínil s Vámi souhlasím.Ale my můžem jen o všem s rozhořčením polemizovat.Buďme ovšem s nadhledem a veřme ,že se pomalu začne vše obracet k lepšímu.Nebo(snad )budeme vše jen stejné neli horší?
2011 21.Listopad 09:49 VAVA: (předchozí) (Re: Jarda z 18.Listopad 20:05):Dobrý den, jistě že se nezříkám,ale jak to jinak vidět.V Komenského ul.nám ukradli u auta zrcátka,vypustili benzin, nepořádek v neuklízení košů v lesoparku atd. Co si myslet? Město by bylo pěkné díky prostředí v zeleni,ale organizace vázne,to přece vidí každý.Dříve byl větší pořádek,více se uklízelo,nejsou finance?Kde jsou lidi co nemají práci?Nebo se uklízí stále na stejných místech?Doufám jenom,že po ukončení nového úřadu se pozornost zaměří na potřebné záležitosti.
2011 18.Listopad 20:05 Jarda: (předchozí) (Re: VAVA z 18.Listopad 18:48): Každý mám na to svůj názor a tak i vy nůžete preferovat jiný.Nezříkejte se ovšem,nevíte kdy ho budete potřebovat
2011 18.Listopad 19:05 admin Henry: :backtotopic:
2011 18.Listopad 18:48 VAVA: (předchozí) (Re: tana z 16.Listopad 15:29): DOBRÝ PODVEČER, máme trvalé bydliště v Milovicích a nový úřad k čemu mi pomůže to opravdu nevím,občanky a další dokumenty se vydávají jinde.Jinak je tady zapotřebí spíše řádná poliklinika,abychom za vším nemuseli jezdit do Lysé. 8-\)
2011 16.Listopad 21:23 kkk: (předchozí) (Re: tana z 16.Listopad 15:29): Nevím, odkud tu situaci tak dobře znáte, ale dokud se dalo chodit přes parkoviště, tak se nikdo za chodník nebil. Navíc po té trávě si zkracuje cestu mnohem víc lidí, kteří u nás v baráku nebydlí, než těch, co ano. Boužel tamtudy jezdí i auta na parkoviště za závorou, kde od nás z domu nikdo neparkuje!!! Jinak nevím, co Vás na tom chodníku tak žere, nebojte, ono to s ním taky moc růžově nevypadá. A taky nevím, jak to souvisí s tím, jestli se chodníky uklízejí nebo ne, ale věřte tomu nebo ne, sníh si taky celé roky uklízíme sami (resp. jeden z našich obyvatel za úplatu). A hlavně, nevím, proč bychom měli pořád mlčet, nechat si vše mlčky líbit - viz. parkování, a ani město nezkusit požádat o to, co si myslíme, že je v zájmu obyvatel.
2011 16.Listopad 16:00 (R)kimcid: (předchozí) (Re: tana z 16.Listopad 15:29): :wacko: :wacko: :wacko:
2011 16.Listopad 15:29 tana: (předchozí) (Re: VAVA z 16.Listopad 14:22): A nový úřad je tu hlavně pro lidi!!!! Budete mít vše pod jednou střechou, Ale jestliže nejste zde trvale hlášená tak to vám bude asi jedno, protože úřad asi moc nevyužijete(pak se dá vaše rozhořčení možná i pochopit). A to že vaši malí rozmazlenci jsou líní jít po chodníku a raději si cestu zkracují přes trávu a vy se pak bijete za to aby tam město udělalo chodník (tu situaci tam dobře znám)to už ani komentář nepotřebuje:wacko: :wacko:
2011 16.Listopad 15:21 (R)kimcid: (předchozí) (Re: VAVA z 16.Listopad 14:22): :thumb: :thumb: :thumb:
2011 16.Listopad 14:22 VAVA: Dobrý den,proč jste mi vymazal diskuzi k úklidu chodníku?Tomu říkáte demokracie a svoboda vyjadřování?Nebylo tam nic špatného,pouze,že se chodníky v Komenského ul.neuklízí jako dřív a vše se dělá pouze pro nový úřad!!!:thumb:
2011 16.Listopad 00:51 0000: (předchozí) (Re: Jozef z 15.Listopad 23:21): Ještě sousede o sobě jsi psal v řádku :téma odpadu.To jsi pozapoměl?
2011 16.Listopad 00:26 0000: (předchozí) (Re: Jozef z 15.Listopad 23:15): :fie: :fie: No s tím listím to je poněkud trošku jinak,jak jste zmínil s tím hrabáním a kompostovánim:fie:
2011 15.Listopad 23:21 (R)Jozef: (předchozí) (Re: 0000 z 15.Listopad 22:01):Ještě maličkost sousede,o sobě jsem nic neříkal,jenom o lidech kteří bydlí ve st.Mil.možná tedy i Vás.
2011 15.Listopad 23:15 (R)Jozef: (předchozí) (Re: 0000 z 15.Listopad 22:01): Sousede,to jste si jistě všiml,že jsem chodník dláždil a několikrát opravil,a trávu sekám sám a posekanou uklidím. Listí také shrabeme.Nebo to není pravda?
2011 15.Listopad 22:48 OXY: (předchozí) (Re: Benytrans z 15.Listopad 21:55): Náš chodník před bytovým domem město ještě za 15 let neuklidilo ani jednou. Nezametlo ani neodklidilo sníh. Nenadávám, nedělá mi problém si chodník zamést, bordel si tady naschvál neděláme, kuřáci vajgly na chodník neházejí. Ta trocha smetí a větviček ze stromů je na lopatu, víc toho nebývá. Exkrementy ze psů mě vytočí, ale dement není ten pes, ale jeho majitel, který se možná pak rozčiluje, že se neuklízejí chodníky.... Akce "Z" už se nekonají, tak je to jen o skladbě lidí, kteří se v dané lokalitě pohybují. Ale abych uklízel páteřní chodník který je třeba 20 m od našeho domu, to bych už si připadal jak trdlo. Tam by město uklízet mělo. A nejen v Armádní, s tím je třeba souhlasit.
2011 15.Listopad 22:01 0000: (předchozí) (Re: Benytrans z 15.Listopad 21:55): Pan Jozef je hecuje;-\) svůj chodník ovšem si nechává opečovávat městem.Vím to100% jsem jeho skoro soused8-\)
2011 15.Listopad 21:55 (R)Benytrans: Vážený Josefe, dokážete si představit, že si obyvatel paneláku vezme ze sklepa 2x1m hrábě a půjde uklízet chodník v Armádní??? Evidentně se v tématu v odpadu neřešil chodník ve starých Milovicích, ale v Mladé...
2009 8.Květen 17:07 (R)Marky: (předchozí) (Re: PeNik z 8.Květen 13:30): jééé. Krásnej smajlík:ok: To nevíš že je krize? Musí se šetřit:thumb: Tímto způsobem se teď šetří i ve Škodovce:-D
2009 8.Květen 13:30 (R)PeNik: Poslední dobou je to dosti bída s tím osvětlením. Nesvítí Armádní až k restauraci Mladá a některé boční ulice. Co se děje. že by byla tak nízká kriminalita ve městě, že by se tímto opatřením dávala šance zločincům? Včera jsem šel Armádní domů a byla tma jak v Obrázek
2008 15.Prosinec 17:37 Czech: (předchozí) (Re: Aspirin z 15.Prosinec 00:27): to jo, ale o tobe rec neni.
2008 15.Prosinec 01:53 admin Henry: :backtotopic:
2008 15.Prosinec 01:21 přihlížející: (předchozí) (Re: Czech z 14.Prosinec 21:31): Předem - nebráním ani Prahu ani Moravu. Nevím proč, když se strhne diskuze kdekoliv kolem částí republiky, tak se hned každý pustí do urážek. Co se týče Prahy je tam nastěhovaná většina mimopražských (nemálo moraváků), takže když vy z Moravy urážíte "prágl" dost často urážíte hlavně "své sousedy z dětství" a k druhé straně: pokud je někdo původně z Prahy a dělá ramena třeba i zde v Milovicích, měl by si uvědomit, že je z něj "buran" už taky. Myslím, že důležitější je držet pospolu, než se handrkovat kvůli blbostem. Neřešte odkud jste, teď bydlíte všichni v Milovicích. Hezký večer ;-\)
2008 15.Prosinec 00:33 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Aspirin z 15.Prosinec 00:27): Nezlob se na me, ale pusobis dojmem naprosto vygumovanyho mozku. Tve provevy jsou sice docela zabavne, ale naprosto "mimo misu". Jindra je vice nez tolerantni, ze takove prispevky vubec pripousti.
2008 15.Prosinec 00:27 Aspirin: (předchozí) (Re: Czech z 14.Prosinec 21:31): No jo, pro pravdu se clovek nejvic zlobi (i kdyz nevim jestli se da pouzit slovo "clovek" i na moravaka". A Prazaci jsou co? No jsou z mesta, narozdil od tebe a to ti zrejme vadi nejvic. Dam ti radu, vrat se ke svemu traktoru a slivce a prestan tu obtezovat slusne lidi, ano?
2008 15.Prosinec 00:08 admin Henry: Nekrmte trolly!
2008 14.Prosinec 21:31 Czech: (předchozí) (Re: Aspirin z 14.Prosinec 20:54): a ty si co? nikdo z vas nema narok toto o nich rikat!!!!!!!!Prazaci jsou co? a nikdo nic nerika. burani nevychovani, to uz neni diskuze, ale napadeni, urazeni
2008 14.Prosinec 20:54 Aspirin: (předchozí) (Re: Czech z 14.Prosinec 19:09): Ovsem k tomu musime dodat jedno slovo: "BOHUZEL" Bylo by nam bez tech vecne nalitejch netahlu mnohem lepe.
2008 14.Prosinec 19:34 MJJ: (předchozí) (Re: Czech z 14.Prosinec 19:09): To sice jo,ale nemůžou si lidi stěžovat na špatnou infrastrukturu když peníze,za které se to má dělat,dobrovolně dávají do města,kde nežijí? A i kdyby byla Morava na Ukrajině,tak tohle je fakt.
2008 14.Prosinec 19:09 Czech: (předchozí) (Re: MJJ z 14.Prosinec 17:57): co si beres do huby moravu? porad patri do CR!!!!!!!!:ok:
2008 14.Prosinec 17:57 MJJ: (předchozí) (Re: Aspirin z 11.Prosinec 00:40): pokud zde má osoba trvalé bydliště a platí daně tak proč ne,ale pokud se jedná a někoho z Moravy,kdo platí daně někde v Třinci,tak ať si ten chodník udělá za svoje
2008 11.Prosinec 00:40 Aspirin: (předchozí) (Re: Sheriff z 11.Prosinec 00:12): No tak tam s tim kocarkem nelez, stejne s nim vsude akorat prekazis slusnym lidem.
2008 11.Prosinec 00:39 pavel: (předchozí) (Re: Sheriff z 11.Prosinec 00:12): :ok:"zdroj internet,zápis ze Shromáždění konané dne 29.05.2008." : V rámci elektrifikace železniční tratě,která by měla být zahájena příští rok na jaře,bude zrealizován nový přechod pro pěší přes železniční trať u supermarketu TESCO. A nový vstup do nádraží. ;-\)
2008 11.Prosinec 00:12 (R)Sheriff: Měl by se taky udělat chodník na přejezdu pod Tescem. Je to tam úzké a jít tam s kočárkem je fakt o hubu. Člověk jen čeká, až ho nějakej néklaďák srazí. Ve spoustě měst jsou ještě spešl malé závory pro chodce přes chodník. Tohle by měli na úřadě domyslet!!!
2008 22.Červen 10:46 benes.r: (předchozí) (Re: chodec z 21.Červen 23:16):souhlasím.
2008 21.Červen 23:16 chodec: Zdravíčko, nevíte někdo jestli ten chodník co opravovali dole na Armádní u Tesca je jako už hotov? Dneska odpoledne jsem přes něj poprvé (po opravě šel) a musím teda říct, že i můj patnáctiletý syn by ty našlápné dlaždice poskládal lépe. Pokud tohle je finalní výtvor, tak to teda potěš klobás. Dal bych tomu tak půl roku a bude to vypadat jako předtím. Nechci aby to vypadalo, že jako prudím, ale jen mě to zajímá. Všimli jste si toho chodníku? Pokud ne, tak se koukněte. :fie:
2008 6.Únor 08:38 ata: (předchozí) (Re: St@nda z 5.Únor 20:48): Dnes ráno ukazoval přibližně odpovídající hodnoty. Osobně si myslím, že tím ,že je blízko za horizontem, tak se vozidlo vůči radaru pohybuje trochu i vertikálně a radar má pouze krátkou chvilku na změření, proto často ukazuje mesmysly , respekt. nižší hodnoty, než je rychlost vozidla.Také tam asi hrají i trochu roli autobusy na zastávce před radarem.
2008 5.Únor 20:48 (R)St@nda: (předchozí) (Re: ata z 5.Únor 07:32): Tak dnes vecer zase ukazoval co mel...fakt to na me dela dojem, ze jsou rano vybite baterky.
2008 5.Únor 07:32 ata: (předchozí) (Re: St@nda z 4.Únor 17:11): Dnes v 6.30 ukazoval několik hodnot, ale v rozmězí 5 sec. ukazoval místo cca 45 pouze 33, 36, 38.
2008 4.Únor 17:11 (R)St@nda: (předchozí) (Re: ata z 4.Únor 08:47): Dnes v 17.00 "radar" u skolky ukazoval v pohode...tak me napadlo...ma napajeni ze slunecnich clanku, treba mu k ranu dosly baterky :-D
2008 4.Únor 08:47 ata: (předchozí) (Re: St@nda z 3.Únor 21:20): Dnes ráno 6.30 neukazoval vůbec nic.
2008 3.Únor 21:20 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Tomík z 30.Leden 18:05): Kolem Relaxu jezdim celkem casto, ukazatel vzdy ukazoval korektne. A u skolky, dnes vecer, rychlost naprosto presne odpovidala navigaci.
2008 30.Leden 18:05 Tomík: Myslím, že tyhle radary ještě nedotáhli do konce :-D Ten u Relaxu sem tam ukáže správnou hodnotu, u Mladé jsem ho minul dvakrát, ale co ukazoval.. :-D Teda těch radarů potkávám spousty a všechny mi defacko ukazují stejnou hodnotu, ale jen tady v Milkách jsou to kraviny!! Jestli to jsou nějaký levný šmejdy :thumb:
2008 30.Leden 10:12 ata: Bohužel Kálík má pravdu. Jedu přes kopec okolo autobusové zastávky naprosto plynule rovných 50 (podle tachometru ) a radar ukazuje hodnoty 23..29..36..43... konec.. a to během průjezdu cca 3 sec. Takže ja asi něco špatně .
2008 30.Leden 09:53 Králík ...: (předchozí) (Re: mcquak z 30.Leden 09:14): Zřejmě všechny podobné ukazatele v jiných městech ukazují naprosto špatně (ačkoliv podle mého tachometru ukazují téměř stejně s toleraní 2 až 3 km), ale tento v Mladé ukazuje naprosto dobře. Technické řešení měření jak radaru, tak i tachometru znám naprosto přesně, ale tím Vás nebudu zbytečně zatěžovat. Asi tady bude někdo trochu ... že? A hlavně si nechce připustit, to co koupil stojí za h...o ,a umístění za horizontem je uplná blbost.
2008 30.Leden 09:14 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Králik z klobouku z 30.Leden 08:40): Trochu jinak meri tachometr v automobilu, nikoliv radar. Pokud vam vadi, ze vam tachometr meri nepresne, zrejme ho po technicke strance nemate v poradku.
2008 30.Leden 08:40 Králik z klobouku: (předchozí) (Re: mcquak z 29.Leden 16:29): Rozdíl 10 až 15 km do mínusu není "trochu jinak" , ukazatel má upozornit řidiče, že by měl zpomalit, ale tento ukazatel říká "můžeš na to ještě šlápnout", jedeš jenom 36 . Potom je otázka k čemu je tam vlastně dobrý, když nebyl za 5 korun??
2008 29.Leden 16:29 (R)mcquak: (předchozí) (Re: Alli z 29.Leden 14:58): Nechci vam kazit radost, ale tachometr ukazuje vzdycky "trochu" jinak. Viz iDnes.
2008 29.Leden 14:58 Alli: Má ještě někdo další dojem, že ukazatel rychlosti na Armádní ulici u restaurace Mladá ukazuje podstatně méně, než tachometr v auťáku? Podobné ukazatele jsou i v jiných městech, a tam se s tachometrem shodneme.
2008 21.Leden 10:55 teta: (předchozí) (Re: Jana z 18.Leden 10:29): Minulý čtvrtek jsem viděla jednoho vola, jak před Plusem s červenou Oktávií kombi ( byl to Taxi) předjížděl přes plné čáry a dva přechody kolonu aut směrem do Mladé. Jak to asi může dopadnout, když se takovýto volek sejde ve stejném čase a na stejném místě s uvedenou kravičkou????
2008 18.Leden 13:22 Pet: V lednovém Milovickém echu je vyjádření pana Moravce z MÚ k nefungujícímu osvětlení, chodníkům a přechodům, mj. i kolem kolejí. Tak jen pro info.