Ruská škola v Mladé


 
2011 25.Listopad 08:51 (R)Doležal: (předchozí) (Re: Doležal z 24.Listopad 22:59): Prosím nepoužívejte mé jméno. Děkuji moc.
2011 25.Listopad 07:51 jojo: (předchozí) (Re: Alenka z 24.Listopad 22:39): a když bude firmu vybírat starosta tak vy budete první která bude ječet že je to vše zmanipulované a zkorumpované
2011 24.Listopad 22:59 Doležal: (předchozí) (Re: Alenka z 24.Listopad 22:39)::fie: :fie: :fie:
2011 24.Listopad 22:39 Alenka: „I s ohledem na podmínky Ministerstva financí České republiky, přes nějž dotace půjde, považuji za průchozí variantu výběru stavební firmy mimo radnici i všechny subjekty, které se dosud na přípravě projektu podílely. Děje se tak i v mnohých dalších městech a jedině tak zamezíme jakýmkoliv spekulacím, jež by mohly zbrzdit pečlivě nastavený plán výstavby,“ dodává starosta:-D :-D :-D :-D Pánové nic proti ale to si dělá srandu ne. Hlavně žádná zodpovědnost a až se provalí že to náhodou bylo předražené pošle nás za zrušeným s.r.o. :fie: :fie: :fie: Ta ODS ta nás oblbuje .....oni na takové kroky mají snad nějakou příručku.:-D :-D :-D
2011 24.Listopad 19:22 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 14.Říjen 23:34):Opravdu si myslíš,že v dotacích není třeba selekce,nebo jsem Tě špatně pochopil.
2011 24.Listopad 14:26 Alenka : (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 14.Říjen 23:34): V Echu pan starosta píše: v návrhu státního rozpočtu na rok 2012, který byl tento měsíc schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu České republiky, se skví i finance vyhrazené pro realizaci první etapy nové školy v Milovicích.......Ještě musíme doufat že nezůstane pouze u návrhu a dostane se to do rozpočtu na rok 2012. :wacko: :wacko:
2011 14.Říjen 23:51 admin Henry: (předchozí) (Re: tana z 14.Říjen 23:38): Odvádíte diskuzi směrem, který stojí mimo rozsah tohoto tématu. Založte nějaké nové "dotační" téma a rád si s Vámi o tom popovídám. Ale ne zde.
2011 14.Říjen 23:38 tana: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 14.Říjen 23:34): Vaše vzdělání vaši rodiče zaplatili nebo jste využil dotované školství?
2011 14.Říjen 23:34 admin Henry: (předchozí) (Re: tana z 14.Říjen 17:43): Pokud to takto stavíte do osobní roviny, tak končí diskuze. Těžko lze argumentovat proti tomu, že někdo něco chce. To si tady můžeme hezky psát, co by si kdo přál a možná by došlo i na ty hodinky s vodotryskem. Jenže tím se nikam neposuneme, neboť, jak je známo, proti gustu žádný dišputát. Diskutovat lze pouze v obecné rovině, tedy můžeme se přít o to, co je správné, jak by to mělo být.
Ještě ad "dotace zaslouží": Pokud připustíme, že někdo si dotace zaslouží a někdo ne, tak tím vlastně schvalujeme základní princip dotační politiky. A to já zásadně odmítám.
2011 14.Říjen 20:14 (R)FFFFFF: nevím, co tady řešítě. tak ať za to si klidně nabere peníze, ale Milovice budou mít školu a školku. když politice nevydělají tady, vydělají jinde a my z toho budeme mít h*vno. jde to z daní všech, tak kdo to zařídil, tak ať z toho klidně nějakej milion má...
2011 14.Říjen 17:43 tana: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 14.Říjen 17:18): Moje děti do té školy chodit nebudou(už jsou na střední) ale jde mi o město kde já i vy bydlíme, a proto mi na něm záleží a vám by mělo záležet také. Ano chci, chci bydlet ve městě, kde se z přistěhovalců stanou milovičáci se vším všudy, chci aby děti nemusely dojíždět a aby "své" Milovice znaly i jinak než z okénka autobusu.Vaše děti jsou asi ještě malé, jinak by jste věděl jak hrozně moc se školáci kastují i podle toho do jaké školy (města) chodí. Město, které bylo rozprodáno Privumem aniž by mu bylo zpátky cokoli poskytnuto si dotace zaslouží.
2011 14.Říjen 17:18 admin Henry: (předchozí) (Re: tana z 14.Říjen 16:23): Takže je mi putna kde se ty prachy seberou hlavně ať už ta škola funguje!!!! Ano, tenhle postoj (" něco chci, tak VY mi to koukejte zařídit!!!!!") znám. Něco nám tu po komunistech holt skutečně zůstalo.
2011 14.Říjen 16:23 tana: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 13.Říjen 22:28): Aby generace která vyrůstá v Milovicích si také k Milovicím vytvořila pozitivní vztah musí tu být dostatečně kapacitně vyhovující školka a především škola,do které budou moci chodit. Protože lysáci nebudou v milovických dětech upevňovat lásku k "rodnému městu" (tzn. k Milovicím), ale budou kopat za sebe. Takže je mi putna kde se ty prachy seberou hlavně ať už ta škola funguje!!!!!
2011 14.Říjen 15:25 Doležal: (předchozí) (Re: CI5 z 13.Říjen 21:35): K celkové ceně si připočítejte ještě vícepráce....Pro zadávání dodatečných veřejných zakázek platí pro použití jednacího řízení bez uveřejnění mimo jiné i zákonná podmínka, že celkový rozsah víceprací nesmí překročit 20% ceny původní veřejné zakázky. Přitom nelze zcela vyloučit, že u rekonstrukcí, zejména tam, kde se v průběhu stavby zjistí statické poruchy stávající konstrukce, může hodnota víceprací limit 20% překročit. Dodatečné stavební práce
2011 13.Říjen 22:51 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 13.Říjen 22:46): Ehm, cože?!
2011 13.Říjen 22:46 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 13.Říjen 22:28): Vždyť kdo neokrádá stát, okrádá svou rodinu. :wacko:
Cest praci soudruhu :thumb: :-D
Tedy sefe...to bych od Tebe necekal :fie:
2011 13.Říjen 22:28 admin Henry: (předchozí) (Re: CI5 z 13.Říjen 21:35): Ale kdepak špatní lidé a diletanti. Politici jsou jedna velká partička samaritánů, kteří pořád zjišťují, jak by si mohli odtrhnout od úst a jak by pomohli bližnímu svému z nouze.
A teď vážně, všichni víme, jak to chodí: dostat se k velkému zdroji peněz a ještě za to stoupnout v oblíbenosti u voličů, to je prostě politický majstrštyk! Stačí jenom vymyslet vhodný projekt. Něco velkého, něco, "co projde". Taková rekonstrukce školy, to je přímo bohulibá záležitost, "pro ta děcka se to udělat prostě musí, to ví přece každej!". Nu, a když na to město samo nemá peníze, tak se holt ty peníze ukradnou někomu jinému...pardon, chtěl jsem napsat: zažádá se o dotaci.
Ale no tak jasně, když už nám ty peníze cpou, tak proč si je nevzít! Vždyť kdo neokrádá stát, okrádá svou rodinu.
2011 13.Říjen 21:35 CI5: (předchozí) (Re: Cowley z 13.Říjen 18:11): Cena té rekonstrukce ruské školy je vysoká. Ale nepálím od boku, tak si raději než něco napíši to aspoň trochu prověřím. Vy stavíte levně, já si prostudoval třeba toto: http://www.teza-hodonin.cz/sportovni-hala Zajímavé počtení jak a hlavně za kolik se stavěla sportovní hala - podotýkám pouze sportovní hala. A je bez učeben, kychyně, venkovního stadionu a dalších věcí, které budou tady v Milovicích.... Postaveno samozřejmě i pomocí dotací státu a EU. Ale že jsou tedy potom i v tom Hodoníně na radnici zřejmě špatní lidé. Chybí jim tam géniové, kteří by to samé dokázali za méně než polovičku. Asi i v EU budou diletanti, když jim na to dají peníze. Sakra, kde je ten zakopaný pes?
2011 13.Říjen 18:11 Cowley: (předchozí) (Re: CI5 z 13.Říjen 16:28): Koukam, ze jste skoro stejne bystry jako my v MI5. Mne osobne je vsechno, o cem tu zvanite, uplne ukradene, protoze s tim stejne nemuzu nic delat. Za 500 000 000 hrubym odhadem (nakaldove) postavite tak 500 bytu 2+1 prumerne velikosti 65 m ctverecnich. Tuhle skolu by pri regulerni soutezi bez ulitych desetimilonu sem a tam slo zrekonstruovat urcite do 250 mega. Za poslednich 10 let jsem byl jako bezny obcan svedkem aspon ve trech mestech stejne velikosti obdobnych rozkradacek: naprikald parcik nakladove za 15 mega se opravil z dotaci EU za 65 mega a doposud nemajetny autor projektu zahadne zacal za 20 mega opravovat o 15 km dal maly zamek. A starosta taky nezustal skodny. Ruska skola bude v principu to same.
2011 13.Říjen 16:28 CI5: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 13.Říjen 15:08): Je třeba souhlasit s tím, že dotace kdyby byly zcela zrušeny, bude to spravedlivé. Pro všechny zcela stejné podmínky. Ale dokud jsou, nebudu spokojen, když je necháme jiným a sami je nevyužijeme. Jen mi řekněte, jak dát bez dotací Milovice relativně dohromady? Stát svůj majetek hlavně v Mladé rozprodal někdy víc než pochybným investorů, měl z toho zisk a peníze v té době použil třeba i na dotaci nějakého jiného města. Stačí mi příklad: "úspěšně" prodaná zcela nová funkční poliklinika která se Rusům nepředala, aby ji náhodou nezničili. Stejně tak ruská škola. V době odchodu Rusů funkční, teď ruina. Čili stát poskytne dotaci na to, co svou neschopností zničil. Ale nebudu za to nadávat tomu, kdo se teď postaral o to, aby Milovice vůbec něco dostali.
2011 13.Říjen 15:08 admin Henry: (předchozí) (Re: CI5 z 13.Říjen 14:32): Nevím, jak MI5, ale já bych s takto nastaveným trendem (obecně) spokojen byl. Zrušení systému dotací a převzetí zodpovědnosti za životy své a svých dětí, je něco, o čem sním.
2011 13.Říjen 14:32 CI5: (předchozí) (Re: MI5 z 13.Říjen 14:05): Pak je asi jedinné řešení. Mělo by se opět uspořádat kvalitně připravené referendum, tentokrát s otázkou: "Souhlasíte, aby Milovice odmítli finanční dotaci na rekonstrukci ruské školy, protože si myslíme, že ji tak velkou nepotřebujeme a víme určitě, že se rozkrade pro politické strany ODS a TOP09?" Zároveň každý rodič ještě podepíše, že si bude děti vozit sám na své náklady do okolních měst. Byl byste takto spokojen?
2011 13.Říjen 14:17 CI5: (předchozí) (Re: MI5 z 13.Říjen 13:55): V tom případě píšete pozitivní a jistě pravdivou zprávu, že když peníze na školu sháněli úspěšně patrně jen dvě milovické politické strany (protože se na to ostatní strany tradičně vykašlali), že jedna taková politická strana bude mít v příští vládě dokonce svého ministra. To bude pro Milovice velice výhodné. Nicméně pokud počtem míst menší ZŠ Komenského v Lysé jen na zateplení a výměnu oken v jednom svém křídle (z několika budov které má) dala loni 50 milionů, je škoda, že nikdo o zpracovaném projektu, kde by se rekonstrukce této zdevastované ruské školy dala zafinancovat za částku takřka poloviční (jak jsme se před chvilkou dozvěděli v předcházejícím také jistě pravdivém příspěvku) nic neví.
2011 13.Říjen 14:05 MI5: (předchozí) (Re: CI5 z 12.Říjen 08:46): A ze do toho pumpuje penize soucasna vlada ma zrejme jen jeden duvod - ze cast penez nejakymi ucetnimi a kouezlnickymi klickami skonci v predvolebnich pokladnach ODS a TOP 09. Ale nemam iluze - kdyby vladla treba CSSD s VV, tak to bude vypadat uplne stejne .-)
2011 13.Říjen 13:55 MI5: (předchozí) (Re: CI6 z 13.Říjen 13:46): Jiste, rikejme tomu "husarska privatizace Milovic na cas za jedno volebni obdobi" pod vedenim Padre Pilce. Pro stranickou pokladnu se museji shanet dengi na celorepublikovou volebni kampan. Stavby typu milovicka skola jsou idealni zpusoby, jak ve velkem rozpoctu zasolichat par desitek milionu pro stranu (a pro sebe). A strana mimoto odmeni uspesne shanece kreslem v parlamentu, pozici namestka na ministerstvu ci primo ministerskym kreslem. To se vyplati treba tu skolu o 200 mega predrazit - vzdyt to plati stat .-) Takhle to funguje ve vsech mestech v CR nad 10 000 obyvatel .-)
2011 13.Říjen 13:46 CI6: (předchozí) (Re: CI5 z 12.Říjen 08:46): No husarsky kousek to rozhodne je ale zejmena pro vlastni kapsu onech husaru, nebot rozpocet je cca o 200 mil vyssi nez by mohl byt. No ale chapu ze takovato skola se nestavi kazdy den a je potreba myslet i na sebe :)
2011 12.Říjen 09:51 (R)FFFFFF: (předchozí) (Re: CI5 z 12.Říjen 08:46): :thumb: :thumb:
2011 12.Říjen 09:06 (R)PeNik: (předchozí) (Re: CI5 z 12.Říjen 08:46): :thumb:
2011 12.Říjen 08:46 CI5: Jak již poslal odkaz na novinový článek Doležal, první etepa rekonstrukce školy je v návrhu státního rozpočtu na rok 2012. Spoluúčast města bude pouze v objemu srovnatelném s výstavbou školky Kostička. Což se někomu povedl opravdu husarský kousek. Většinou je spoluúčast města okolo 40%, a to by byl rozpočet Milovic na více jak rok. Kdopak to byl? Neúnavně závistivě tlachající bolševik soudruh Milata, který kritizoval stejně jako Hlaváč a jím podobní prý moc drahé pohoštění premiéra a ministra financí, kteří se sem přijeli s aktuální situací seznámit? Nebo se za to zasloužili lovci senzací VV, kteří mají ministra školství? Nebo zelení? Nebo Hůla a spol.? Takhle konkrétně se projevuje, kdo pracuje pro Milovice - a kdo jen žvaní a hledá pouze profit pro sebe, ale pro Milovice nedělá nic!
2011 15.Duben 21:11 admin Henry: :backtotopic:
2011 15.Duben 20:33 kraťas: (předchozí) (Re: starousedlik z 15.Duben 18:50): tak já jsem si nevšiml, že by se pořádek nějak výrazně zvýšil. A za půl roku vlády nového starosty se tady tedy moc změn neudělalo. Zase to byly jen řeči:cry:
2011 15.Duben 18:50 starousedlik: (předchozí) (Re: Panda z 15.Duben 11:34): No.Starostou byl nekdo jiny a nebyl clenem ODS(nezalezi na strane, ale kdyz uz jsme u toho).Kazdy starosta ma rozhodujici slovo,jinak by asi nikdo ho starostou nevolil.Co vim,tak SU mel vzdy bobky s Krause,tak asi nekdo prece muze za vsechno co jste popsal.Za pul roku starostovani vidim vetsi snahu noveho starosty o pozitivnejsi zmeny.Zitra nas ceka jarni uklid(pripominam ),pred rokem v tuhle dobu mestem poletovalo spousta odpadku,letos je to mnohem lepsi.Uklidove cety pracuji.Pro me i takova malickost je dulezita.
2011 15.Duben 11:44 admin Henry: :backtotopic:
2011 15.Duben 11:34 Panda: (předchozí) (Re: starousedlik z 15.Duben 08:18): V dost nepříjemné situaci je ODS?? A jaké??:ok: Ta škola tady měla stát dávno. A říkat že za to ODS nemohla. Kdo byl na radnici? :ok: kdo nezvládl developery a bude tu dalších 6 000 lidí :ok: Ono se to všechno stalo tak trošku samo že? Já nic já muzikant. Přesně jak to napsal starosta: neukazujme na nikoho prstem. A já dodávám - mohly by jste zjistit kdo za ten stav tady může.
2011 15.Duben 08:18 starousedlik: (předchozí) (Re: marynek z 11.Duben 13:08): No,to neni zasluha jen starosty...Hlavne ne jeho.Ale preju mu to jako cele ODS i kdyz je ted v dost neprijemne situaci.
2011 15.Duben 07:31 maskot: (předchozí) (Re: marynek z 11.Duben 13:08): můj taky, kor za ty koryta jako ve vládě. Černý, Krauz, Weigandová. jsem zvědav co dostane Hlaváček a pak tu máme krasné řeči o obci II stupně to se nějak nezdařilo a asi nezdaří přesně jako chodník na 5.května :-D :-D :-D :fie: o škole zas jen krásné řeči, kdo by tomu chtěl dnes věřit
2011 11.Duben 15:10 Pařil: (předchozí) (Re: marynek z 11.Duben 14:47): Raději vrátit zpět k Rakousku.
2011 11.Duben 14:47 (R)marynek: (předchozí) (Re: Jakub z 11.Duben 14:23): pro potřeby Milovic by asi v této fázi bylo lépe, kdyby vydržela ....
2011 11.Duben 14:23 Jakub: (předchozí) (Re: marynek z 11.Duben 13:08): A bude vůbec vláda Nečase??? :-D :-D :-D
2011 11.Duben 13:43 (R)kimcid: (předchozí) (Re: marynek z 11.Duben 13:08): pětiletku splníme ,popřípadě překročíme;-\)
2011 11.Duben 13:08 (R)marynek: co říkáte na tohle: http://www.mesto-milovice.cz/premier-petr-necas-podporil-milovice-nejen-svou-navstevou/d-5877 pokud svoje sliby vláda splní, pan starosta má již teď můj hlas v příštích volbách. :thumb:
2011 7.Březen 18:40 valda: (předchozí) (Re: StandaH z 7.Březen 15:45): Jako ke vsemu:laxni.
2011 7.Březen 15:45 StandaH: (předchozí) (Re: St@nda z 2010 5.Prosinec 10:20): 4. dubna zde bude premiér ČR Nečas. Samotného mě zajímá, jaké k tomuto problému zaujme on i vláda stanovisko.
2011 29.Leden 15:27 Pavel Hlavac: (předchozí) (Re: Hanka z 28.Leden 15:06): i na www města vypadá hrozně, ale třeba druhé číslo bude o 100% jiné 8-\) ;-\) 8-\)
2011 28.Leden 15:06 (R)Hanka: (předchozí) (Re: kimcid z 26.Leden 13:18): JJ, předevčírem bylo ve schránce, a vypadá to h r o z n ě. :fie: Nemyslím ten časák, i když na jiný typ papíru by to jistě město vyšlo levněji :-\).
2011 26.Leden 13:18 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Hanka z 26.Leden 11:34): ssžeňte si aktualní číslo Echa ja tam vše napsáno;-\)
2011 26.Leden 11:34 (R)Hanka: (předchozí) Budeme mít sčítání lidu, tak se uvidí kolik tady máme občanů a občánků. :ok: Četla jsem celou diskuzi a za ty roky, co se tu píše o rekonstrukci "ruské školy", jsem nikde nenašla odpověď, jestli se bude opravovat a stavět, nebo nebude? :-\) Pro mě to tak aktuální není, ale za šest/sedm let budu chtít dát dítě do školy, ale bude pro něj místo? :fie: Každopádně, co není akutální pro mě, je mi jasné, že je aktuální pro druhé. A mě to zajímá.
2010 7.Prosinec 22:11 pvf: (předchozí) (Re: Pok.Vlasta z 5.Prosinec 23:48): Tak to mas pravdu.
2010 6.Prosinec 01:29 (R)Pája Hav.: (předchozí) (Re: Pok.Vlasta z 5.Prosinec 23:48): :\?: Milovice malé Karlovy Vary ....:wacko:.... "Ruská bývalá škola v Mladé a její revitalizace.Zaměřená pro systém vzdělávaní v České republice. " :\?:
2010 5.Prosinec 23:48 Pok.Vlasta: Jen aby to nedopadlo jako v Lyse.Ruska spolecnost na vlastni naklady chce vybudovat sportovni areal,vcetne bazenu.Najdov se financni zdroje na Ruskou skolu jen s ceskych zdroju??Nebo za nejakou dobu se zase bude nadavat ze rusove jsou tady zase,male K.Vary? V soucasnosti zadny "rus "na radnici neni jak to nekomu vadilo v predeslem obdobi.
2010 5.Prosinec 18:19 (R)Pavel Hlaváč: Demografické údaje za Milovice: Rok Číslo obce Název obce Vznik Stav 1.1. Narození Zemřelí Přistěhovalí Vystěhovalí Přírůstek přirozený Přírůstek migrační Přírůstek celkový Územní změna 1 Stav 31.12. 2005 537501 Milovice - 6 015 173 34 694 242 139 452 591 -6 606 2006 537501 Milovice - 6 606 155 26 879 346 129 533 662 -7 268 2007 537501 Milovice - 7 268 227 26 1 029 392 201 637 838 -8 106 2008 537501 Milovice - 8 106 210 40 784 375 170 409 579 -8 685 2009 537501 Milovice - 8 685 234 25 629 378 209 251 460 -9 145 souhlasím, že je potřeba nechat vypracovat socio-demografickou studii pro Milovice, Mladou, Boží Dar a Benýteckou Vrutici :!: :!: :!: ;-\) :thumb: ;-\) bohužel neumím vkládat tabulky jinak více na: www.czso.cz/cz/obce_d/index.htm
2010 5.Prosinec 17:11 (R)Doležal: (předchozí) (Re: StandaH z 5.Prosinec 11:24): :thumb: souhlasím :thumb:
2010 5.Prosinec 11:24 StandaH: (předchozí) (Re: St@nda z 5.Prosinec 10:20): To je právě námět k odborné diskuzi. Pokud srovnám obyvatelově menší sousední Lysou s Milovicemi, potřeba školského zařízení tu bezeporu je výrazná. A pakliže v obou mětech v podstatě chybí střední školství, neměl bych o naplněnost školy i do budoucna žádné obavy.
2010 5.Prosinec 10:20 (R)St@nda: (předchozí) (Re: StandaH z 5.Prosinec 09:45): Priznam se, ze jsem zvedav jak cela akce "Ruska skola" dopadne. Mam tak trochu obavu, ze v dobe dokonceni projektu, uz nebude skola o tak velke kapacite potreba :-\/
2010 5.Prosinec 09:45 StandaH: (předchozí) (Re: Doležal z 4.Prosinec 14:24): Tak se nám to začíná rýsovat. VV a ČSSD budou jednat, minulé vedení města jednalo se senátorem, poslanci i na ministerstvu školství. Na prezentaci projektu v Milovicích se o situaci aktivně zajímali poslanci ODS. A jinak? Hlavně Milovická volební star Hůla úspěšně drží dlouhodobého bobříka mlčení. Přitom zvlášt od něj jsem čekal smršt konání pro město k této problematice, když nic jiného ve volebním programu neměl. Vlastně ještě se má věnovat problému narkomanů, a taky v tom nic zatím nedělá. Nebo dělá?
2010 4.Prosinec 14:24 (R)Doležal: (předchozí) (Re: Lenka z 8.Říjen 12:56): S ministrem školství panem Dobešem jsme domluveni na návštěvě Milovic, která se uskuteční během měsíce ledna. Dále máme domluvenou návštěvu na ministerstvu pro místní rozvoj s panem Jankovským. Vše bude samozřejmě po dohodě se starostou města.
2010 13.Říjen 22:45 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 13.Říjen 12:58): Myslis ve "volebnim desateru"? :-D
2010 13.Říjen 15:09 (R)mcquak: Projekt nové školy bude stát půl miliardy
2010 13.Říjen 12:58 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 13.Říjen 08:39): už to mají i v programu. Právě se nad jejich programem usmívám.
2010 13.Říjen 09:28 admin Henry: :backtotopic: