Cukrář, cukrárna


 
2009 29.Listopad 00:12 Jana: pokračování....V cukrárně se pravidelně větrá a nikdy jsem zde žádný pach necítila. Myslím, že p. Jelínková se cukrárnu snažila zařídit útulně a příjemně, je hezky barevná. Cukrárna by se měla líbit hlavně dětem, o to se p. Jelínková také snažila, svědčí o tom i akce, které několikrát pro děti pořádala. Co se týče přístupu p. Jelínkové k zákazníkům, tak každý, kdo ji aspoň trochu zná, ví, že paní Jelínková si umí spočítat, kolik je 2+2 a ví, že vstřícný přístup k zákazníkům je to hlavní, protože pověst je jedním z hlavních ekonomických stimulů. A co já ji znám, tak se vždy snažila vyhovět přáním zákazníků. Opravdu mě zaráží vaše hodnocení, asi nevíte, co je to vést nějaký podnik.