Zákaz KSČM?

O čem se diskutuje?

Zrušit KSČM? 76 důvodů

"Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl." François-Marie Arouet (Voltaire)

Anketa

Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon?

Přejít na Anketu


 
2021 9.Říjen 22:23 (R)Watson: text odkazu Historický debakl. Komunisti se poprvé od svého založení nedostali do Parlamentu, vedení odstoupilo
2021 1.Říjen 18:47 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Watson z 28.Září 18:40): sbohem
2021 28.Září 18:40 (R)Watson: Obrázek Taky byste si přáli aby letos konečně nebyli v Parlamentu komunisti. Přijďte k volbám 8. nebo 9. října a řekněte svým volebním hlasem Sbohem soudruzi!
2017 12.Listopad 18:36 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Bob hlasoval: Rozhodně ne!.
2017 17.Květen 06:57 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Tomáš - FA hlasoval: Rozhodně ne!.
2017 3.Leden 12:59 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)R2D2 hlasoval: Rozhodně ne!.
2016 1.Listopad 08:49 (R)Watson: (předchozí) (Re: Watson z 1.Listopad 08:45): Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? Přeji si skutečnou svobodu projevu a svobodu slova i pro KSČM,jejíž rodič Komunistická strana Československá ji lidem brala a zakazovala
2016 1.Listopad 08:45 (R)Watson: (předchozí) (Re: Watson z 1.Listopad 08:43): :-D :-D :-D Obrázek :-D :-D :-D
2016 1.Listopad 08:43 (R)Watson: :-D :-D :-D ... text odkazu:,,Ovšem nestoudná je komunistická drzost, když se stoupenci zločinné ideologie a třídní nenávisti ohánějí vlastenectvím. Komunisti nikdy žádnými vlastenci nebyli, nejsou a nebudou. Tato strana od svého založení v roce 1921 kolaborovala s nepřátelskou mocností s bolševickým Ruskem později Sovětským svazem. Komunisté dělali jenom to, co jim rozkazovala komunistická věrchuška z Moskvy a tak v roce 1940 po uzavření paktu Molotov – Ribbentrop tehdejší Rudé právo kritizovalo Velkou Británii za to, že je válečným štváčem, když své vojáky nutí válčit s dělníky v německých uniformách. Těžko mohu za vlastence považovat soudruha Filipa, který jako předlistopadový člen strany schvaloval okupaci vlastní země a s ním mnoho jeho dalších soudruhů jako Kojzar, Skála apod. Ostatně soudím, že KSČM jako vlastizrádné spolčení, musí být zničena.,, KSČM je zločineckou, vlastizrádnou a kolaborantskou partají ... :-D :-D :-D
2016 25.Srpen 17:40 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Value hlasoval: Rozhodně ne!.
2016 7.Květen 13:13 (R)Illuminat: (předchozí) (Re: kimcid z 7.Květen 11:48): Dříve,když sem chodil k volbám tak jsem chodil pravidelně taky každý rok k pomníkům.Poté co jsem začal ignorovat volby v této zemi,jsem přestal chodit i k pomníkům.Neb to je věc politiků.A ja se o politiku v teto zemi už nezajímám.Pouze zdravym selskym rozumem doporučuji,aby se politici komanči nad sebou zamysleli.A jednou do roka šli v hojném počtu uctit pamatku politických vězňů,když už jsou učastníky demokratického politického boje v této zemi.No a dál už nebudu tlachat.Takže je zbytečné na můj příspěvek reagovat.S pozdravem "Čest práci." A nebo taky "Míru zdar." A vy nám polibte taky.
2016 7.Květen 11:48 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Illuminat z 7.Květen 11:33): nejsem soudruh a nemusím je.ale kolikrát ty jsi šel se poklonit popraveným a zabitým komunistům,nacisty?Nebo popraveným komunistům,komunisty?
2016 7.Květen 11:33 (R)Illuminat: (předchozí) (Re: Zdeněk Milata z 30.Duben 18:57): Soudruhu co si myslíte vy všichni s vaší strany KSČM jednotným stranickým hlasem :\?: Uctívat,nebo neuctívat :\?: odkaz : Přenos vzpomínkové akce z pražského Motola, pořádané každoročně Konfederací politických vězňů za účasti významných osobností společenského a politického života Zakázat,nebo nezakázat :\?: Podle mne,by se KSČM zakázat zákonem neměla.Pod podmínkou,pokud se straničtí lídři KSČM se soudruhy dostaví v hojném počtu každý rok k uctění památky politických vězňů. :ok:
2016 30.Duben 18:57 (R)Zdeněk Milata: Přidám pár slov do diskuse..., koukám, že to tu funguje jen díky robotům :) Co si mladí politici myslí...
2016 16.Duben 11:21 (R)Watson: Předešlá komunistická totalitní "socialisticky demokratická společnost",k osobní statečnosti a odpovědnosti prostor nevytvářela.Člověk byl direktivně veden a určován mu směr a názor,neměl možnost rozvinout svoje individuální schopnosti.Bylo prosazováno rovnostářství.Vžité byly postupy socialistického zdravotnictví,kdy bylo lidem určováno jak se mají chovat,co mají užívat bez vlastního názoru na možnosti a správnost postupů klasické mediciny.Jakoby naše tělo nebylo našim majetkem :\?: :\?: :\?: Zákaz KSČM :\?:
2016 10.Duben 00:01 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)hakina hlasoval: Spíše ano.
2016 8.Duben 01:28 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Katka123 hlasoval: Rozhodně ano!.
2016 24.Březen 17:29 (R)Odio Libero: Obrázek
2016 8.Leden 08:17 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)abvgd hlasoval: Rozhodně ne!.
2015 8.Prosinec 21:12 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Vana z 8.Prosinec 16:51): Za nepotrestání komunistů poděkujete panu chrchlovi letiště Ruzyně!!!
2015 8.Prosinec 16:51 (R)Vana: Napadení Miroslava Ransdorfa :thumb: HRDINA ANTIKOMUNISTA V DAVU KOMUNISTŮ :-D Obrázek "Pan Jaroným,kterému komunisti zakázali říci názor do televize"
2015 8.Prosinec 12:03 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)roman77 hlasoval: Rozhodně ne!.
2015 23.Červen 14:51 (R)Vana: Pětašedesátileté výročí smrti Milady Horákové, která byla v roce 1950 popravena komunistickým režimem po vykonstruovaném procesu, připomene kampaň nazvaná Památku nejde zadusit. Památku nejde zadusit Obrázek
2015 2.Červen 16:03 (R)MOPY1: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)MOPY1 hlasoval: Rozhodně ano!.
2015 30.Duben 14:27 (R)Zdeněk Milata: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Zdeněk Milata hlasoval: Rozhodně ne!.
2014 18.Listopad 23:13 admin Henry: (předchozí) (Re: roman77 z 18.Listopad 17:48): Wikipedií na mne? :-\) Inu, proč ne, ale tady se s ní moc neshoduji. Já chápu socialismus hlavně v té politické rovině, tedy ve smyslu státem organizovaném odstraňování sociální nespravedlnosti. Ekonomickou rovinu, tedy kolektivní vlastnictví výrobních prostředků, považuji sice za zcela logickou, ale nikoliv nutnou podmínku. Možná Čína by mohla být takovým vzorem, kde funguje socialismus jako politický systém, ale ekonomicky už asi jedou v tom kapitalistickém modelu. Každopádně, pokud máte pocit, že používám pojem socialismus špatně, rád si tu přečtu nějakou alternativu.
2014 18.Listopad 17:48 (R)roman77: (předchozí) (Re: Henry z 18.Listopad 16:52): k těm pojmům - vzhledem k tomu, že socialismus vznikl jako hnutí s cílem nahradit kapitalismus systémem založeným na společném vlastnictví, a kapitalismus je ekonomický systém, v němž jsou výrobní prostředky v soukromém vlastnictví a jsou provozovány za účelem dosažení zisku, nemůže socialismus v kapitalismu existovat. Socialismus je v širším smyslu 1.) ekonomický režim charakterizovaný společným vlastnictvím výrobních prostředků, atd. a za 2.) politickou ideologií.
2014 18.Listopad 17:11 (R)roman77: (předchozí) (Re: Henry z 18.Listopad 16:52): ...jinak si myslím, že v současném systému si můžete vybrat co chcete, ale v podstatě už je "nalajnováno" ...„Dejte mi možnost tisknout a ovládat peníze, a nebude mne zajímat, kdo tvoří zákony,“ - Mayer Anselm Rothschild
2014 18.Listopad 17:03 (R)roman77: (předchozí) (Re: Henry z 18.Listopad 16:59): ...souhlas
2014 18.Listopad 16:59 admin Henry: (předchozí) (Re: roman77 z 18.Listopad 16:21): Ano, už jsem to tu psal několikrát: kriminalizace komunistické strany považuji za nedemokratický čin. Platí to samozřejmě i pro (neo)nacistické a jiné zakázané strany.
2014 18.Listopad 16:52 admin Henry: (předchozí) (Re: roman77 z 18.Listopad 16:09): Tak především je potřeba si ujasnit pojmy. Kapitalismus (hospodářský systém) není opakem socialismu (politický systém). Alternativou kapitalismu je např. centrální hospodářství uplatňované za tzv. reálného socialismu, neboli politického systému "fungujícího" v tzv. komunistických (extrémně socialistických) zemích. Alternativou socialismu je např. Libertarianismus (to je to klasické dělení na levici a pravici). Z výše uvedeného vyplývá, že i v kapitalismu může existovat socialismus. Nekteří (pravičáci) jdou až tak daleko, že nazývají socialismem některé současné evropské politické systémy a nejedná se o protimluv. Politické systémy mohou být navíc autoritářské (totalitní), nebo liberální (demokratické)

Pokud mluvíte o jistotách, lze je zařídit i v kapitalistických a demokratických zřízeních. Stačí o potřebě těchto jistot přesvědčit dostatečný počet voličů a budete je mít také. Jenomže s tím přesvědčováním je jenom samé mrzení, že? Daleko jednodušší je lidem násilím něco nařídit, a to už jsme u té naší známé totality. Problém předchozího systému nebyl socialismus, ani centrální hospodářství, ale fakt, že jste si svůj osud nemohl vybrat. Stejně jako si prasata nemohou vybrat, zda žít ve vepříně, nebo běhat po lese. Daleko lepší strategii přežití mají prasata nepochybně u každý den plného koryta a co je dobré pro prasata, přeci nemůže být špatné pro lidi.
2014 18.Listopad 16:21 (R)roman77: ...jinak zákazem KSČM by nebylo komunistům umožněno se sdružovat ve straně pro jejich názor, kdyby to dělali, porušovali by zákaz a pro některé z nich by to znamenalo trest - to není kriminalizace člověka pro jeho odlišný názor?
2014 18.Listopad 16:09 (R)roman77: (předchozí) (Re: Henry z 18.Listopad 15:55): ženete to do extrému - položil bych to jinak - běhat po světě svobodně a bez jistot, nebo s jistým "názorovým" a geografickým omezením ale s určitými jistotami - je to něco za něco, nakonec bysme možná zjistili, že druhá skupina obyvatel bude co se týká strategie přežití a rozmnožování úspěšnější... ...jinak problém s tématem se dá pořešit doplněním názvu fóra, mohl by znít třeba - "Zákaz KSČM - socialismus vs kapitalismus"
2014 18.Listopad 15:55 admin Henry: A jsme tu mimo téma.
2014 18.Listopad 15:54 admin Henry: (předchozí) (Re: roman77 z 18.Listopad 15:45): Aha, takže známé dilema, zda chci běhat svobodně po světě hladový, nebo mít plný pupek ve vězení. Zde platí také známé: proti gustu žádný dišputát.
2014 18.Listopad 15:45 (R)roman77: (předchozí) (Re: Henry z 18.Listopad 14:23): ano, máte pravdu, lze to totiž udělat mnohem chytřeji. Stačí člověku nezajistit bydlení a jistotu zaměstnání, dostupnost vyšších forem vzdělání atd. a udržovat počet pracovních míst níže než počet práceschopných lidí(což v tomto systému jde jaksi samo). Takový člověk má pak spoustu práce s tím, jak mít do vysokého věku práci, aby mohl splatit bydlení, uživit rodinu a pomoct dětem k lepšímu startu, protože ty do toho s největší pravděpodobností spadnou taky. Takový člověk pak nemá čas ani energii vystupovat protistátně (maximálně nad sklenicí piva) natož aby konal nějaké skutky. Není potřeba ho kriminalizovat, prostě odvedete jeho pozornost a úsilí k tomu, aby musel sobě a svým dětem zabezpečit základní potřeby, permanentně konkuroval na trhu práce(ve vyšším věku to je jistě adrenalinový sport). Tím ho dostanete do kombinace ekonomického tlaku a strachu o budoucnost. Takový člověk již není hrozbou pro vládnoucí vrstvu - má co dělat sám se sebou. Takový systém je chytřejší a proto je tolik rozšířený. Kdybychom takto soutěžili všichni podle stejných pravidel, tak budiž - jednalo by se o zdravý darwinovský výběr. Ale jak všichni víme, jsou tu skupiny obyvatel, které se tohoto neúčastní a přesto jsou velmi podporovány z daní pracujících - takový socialismus v kapitalismu. Tak si říkám, co je lepší? Abychom dostávali všichni - nebo jenom někdo? Museli pracovat všichni - nebo jenom někdo(ekonomické donucení)? Mlčet, dostat byt, práci, školství a zdravotnickou péči zdarma, mít jistotu důchodu, atd.? Nebo si říkat co chci(což taky není úplně pravda) a jistoty nemít? Pojďme udělat anketu - socialismus nebo kapitalismus - co si vyberete? Každý ať se vyjádří -
2014 18.Listopad 15:23 admin Henry: (předchozí) (Re: PeNik z 18.Listopad 15:08): Nechápu. Já reagoval na to, že údajně je to nyní vlastně stejné, akorát že obráceně (ti co byli tehdy disidenti, tak jsou nyní hrdinové a vice versa). Jenže ono to tak není, neboť dnes žádní disidenti nejsou. Minimálně z tohoto hlediska je současný politický systém lepší.
2014 18.Listopad 15:08 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Henry z 18.Listopad 14:23): ono těch, kteří nejsou kriminalizováni je více. A co je lepší? (tuto otázku nemyslím vážně, jen k zamyšlení)
2014 18.Listopad 14:23 admin Henry: (předchozí) (Re: roman77 z 18.Listopad 11:39): Mno, zásadní rozdíl je ten, že člověk, který tvrdí, jak je nyní všechno špatně, není kriminalizován.
2014 18.Listopad 14:21 (R)PeNik: (předchozí) (Re: roman77 z 18.Listopad 11:39): pod tohle bych se nebál podepsat. :thumb:
2014 18.Listopad 13:48 (R)kimcid: (předchozí) (Re: roman77 z 18.Listopad 11:39): :thumb:
2014 18.Listopad 11:39 (R)roman77: ...někteří zastánci svobody a svobodného slova chtějí zakazovat politickou stranu, kde se sdružují lidé s nějakým názorem, je to jejich věc a člověk, který jim to chce zakazovat, mi tedy nepřipadá jako stoupenec "svobody" i když to o sobě tvrdí. Socialismus měl spoustu záporů, ale i spoustu kladů, tak jako každý režim. Vyvolávat to, že teď je to úplně dobře a předtím to bylo úplně špatně je to samé, jako tvrdit, že předtím to bylo úplně dobře a teď je to úplně špatně. Občas se setkávám s kuriózními případy, kdy dlouhodobě nezaměstnaný člověk bez vlastního bydlení a s vlastními dluhy urputně zastává názor, že tato doba je pro něj určitě lepší, než ta minulá - z toho lze vyvodit, že média jsou mocný nástroj. Jeden z mých poznatků je, že všechno je něčí kšeft, 17. listopad nevyjímaje - "svoboda" byl pouze zástupný důvod. A co takový disident? Je to člověk, který trpěl pro "pravdu" a "lásku" - je to tedy hrdina? Nebo je to člověk, který byl nějakým způsobem neúspěšný v minulém režimu, začal z toho vinit režim, nedokázal udržet jazyk v přijatelné mezi na uzdě a i když věděl, že poškodí nejen sebe, ale i svoji rodinu a blízké, tak se začal veřejně prezentovat až to s ním a se všemi okolo dopadlo blbě? Někteří tenkrát museli mluvit, jak je všechno blbě. Někteří mluvili hodně a stali se z nich disidenti. Dnes jsou lidé, kteří hodně mluví, že je všechno blbě. Stačí, aby se změnil režim a když se to někomu hodí do krámu, budou z nich noví hrdinové slova. Myslím, že ta pravda bude někde "mezi". Jestli na toto bude někdo reagovat, tak prosím bez větších emočních výlevů - dík.
2014 18.Listopad 08:20 (R)kimcid: disidenty a které ty práve nebo elitu pod vedením Havla?
2014 17.Listopad 22:22 (R)Darius6: Došel jsem k zaveru,na zaklade masaze svobodnych medii, k 25 letum svobody a demokracie.17.listopad 1989 bylo predem pripravene divadlo ,organizovane komunistickym Socialistickým svazem mládeže (SSM) pod patronaci tajnych agentu komunisticke Státní bezpečnosti (StB).Divadlo pro disidenty,ktere bylo nezbytne nutno provest.A to vzhledem k udalostem v Nemecke demokraticke republice (NDR) a Madarske lidove republice (MLR),respektive v celem vychodnim komunistickem bloku.Kde se bortil komunisticky rezim,s pomoci Gorbacovovy pjerestrojky z roku 1987.Sametovemu divadlu z listopadu roku 1989 zdar."Zakazat KSČM by bylo demokracie zmar.Nazdar!"Respektive : "Čest práci soudruzi!"
2014 8.Listopad 22:06 (R)Darius6: Jasná páka je znechucena vyjádřením komunisty Filipa "Píseň 'Pal vocuď hajzle' byla vždy jasným vzkazem všem komunistům. Tento jasný vzkaz pořád platí. Pan Filip za celý svůj život zřejmě nepochopil, že tato píseň byla vždy určena jemu a jeho partě." 8-\)
2014 5.Listopad 17:02 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)dnovotna hlasoval: Rozhodně ano!.
2014 3.Listopad 15:35 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Malcolm hlasoval: Rozhodně ano!.
2014 17.Říjen 00:59 (R)Vana: text odkazu:Předsedové stran si navzájem vyčítali koalice s KSČM ..........................tak nač zakazovat KSČM,stačí, že v minulosti ODS odebírala licence těm buňkám, které koalice s KSČM uzavřely. :ok:
2014 17.Červen 21:35 admin Henry: (předchozí) (Re: jan pavel z 17.Červen 21:25): Slíbil jste, že se k tématu již nebudete vyjadřovat. Nemůžete si stěžovat na kvalitu diskuze, když sám jenom tlacháte, vršíte fráze, tapetujete proklamace a v podstatě jenom trollujete.
2014 17.Červen 21:25 (R)jan pavel: KSČM zakázána nebude protože lobi,neb seskupení sledující a prosazující společný zájem se na včechny soudruhy napříč politickým spektrem zlobí 8-\) :-D
2014 17.Červen 21:21 (R)jan pavel: (předchozí) (Re: Henry z 17.Červen 21:07): 8-\) :-D
2014 17.Červen 21:07 admin Henry: (předchozí) (Re: jan pavel z 17.Červen 19:32): "Nenavist třídním bojem", "zločin sám o sobě" ... To je zase vršení vágních pojmů. Ano, s Vámi je ta diskuze opravdu o ničem.
2014 17.Červen 19:32 (R)jan pavel: (předchozí) (Re: Henry z 12.Červen 21:49): Ideologie, která vyvolává mezi lidma nenavist třídním bojem,komunismus je zločin sám o sobě.Více se nebudu už k zákazu KSČM vyadřovat,je to tady tlacháním o ničem.
2014 14.Červen 18:29 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 13.Červen 13:43): jo tak to samé platí i pro ostatní strany hlavně topka je na palici...ale zpět k tématu..
2014 13.Červen 13:43 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 13.Červen 11:41): Mně k posouzení stačí jejich program. Ale nějak se dostáváme trochu jinam.
2014 13.Červen 11:41 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 13.Červen 10:00): Nikoho z nich neznám osobně,tak že jeich demenci nebudu posuzovat.Jen jsem tak koukal na volby do EU a kandidátka byla převážně plná lidí co za komáru byly spermatem.
2014 13.Červen 10:00 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 13.Červen 09:48): Ano, ti dementi by se měli rozpustit sami.
2014 13.Červen 09:48 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 13.Červen 09:33): rozhodně nezakazovat současnou KSČM.
2014 13.Červen 09:33 admin Henry: (předchozí) (Re: Kedlubna z 13.Červen 09:01): Chceme zakazovat nebo nezakazovat současnou KSČM, takže bychom měli brát v potaz právě a jenom její ideologii, a to zcela bez ohledu na to, kdy se zrodila.
Ale já jdu ještě dál a ptám se, zda je správné kriminalizovat názory. A sám si odpovídám, že možná je to v některých dobách pragmatické, ale určitě ne správné.
2014 13.Červen 09:01 (R)Kedlubna: Komunistická ideologie ve své prvotní podobě není špatná, pokud se bere v potaz, kdy se zrodila a za jakých podmínek. Tím myslím, jak rozdílné byly v té době sociální podmínky a jaký život měla dělnická vrstva. Dávala lidem šanci na lepší život, tak jako Hitler dal naději na lepší život v Německu. Bohužel se to prostě „ někde zvrtlo“. Tak jako život v demokracii je vlastně nejúžasnější ve své podstatě, ale bohužel v reálu to tak není ani u jednoho.