Zákaz KSČM?

O čem se diskutuje?

Zrušit KSČM? 76 důvodů

"Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl." François-Marie Arouet (Voltaire)

Anketa

Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon?

Přejít na Anketu


 
2012 5.Září 07:54 (R)Karas: (předchozí) (Re: Jozef z 5.Září 01:24): Jediný racionální důvod nezakázat KSČM,tedy soudruhům komunistům propagovat na území Čech,Moravy a Slezska jejich zrudnou ideologii je myšlenka : " Zakázané ovoce,chutná nejlépe."
2012 5.Září 01:24 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 5.Září 00:44): KSČM?? Současné právo umožňuje trestat"šíření a propagaci komunismu"a to podle paragrafů 356,403 a 404 Trestního zákoníku(40/2009 Sb).A popírání komunistické genocidy podle parag.405 téhož Zák.Takže jakákoliv komunistická strana šíří a propaguje a tím už je vlastně mimo zákon.Stačí tedy jen oficielně zakázat KSČM tedy komunisty jako takové.
2012 5.Září 00:44 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 5.Září 00:37): Jenže strana, která páchala ta zvěrstva již neexistuje. Musel bys tedy kriminalizovat komunistickou ideologii. No, a to je právě ta cesta do pekel.
2012 5.Září 00:37 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 4.Září 22:38): Já mluvím o kriminálních zločinech komunistů.Jestli si dnes říkají KSČM není to moje věc.
2012 5.Září 00:14 (R)Karas: (předchozí) (Re: Henry z 4.Září 22:38): "O žádných kriminálních zločinech KSČM nevím. A pokud nějaké skutečně existují, evidentně nestačí pro to, aby byla zákázána"....Zakázána,jelikož se hlásí svým odkazem ke "K".Jako komunistická myšlenka,k text odkazu
2012 4.Září 22:47 (R)maras: jinak si myslim, že tahle debata nemá smysl, plodnější by bylo řešit kde ušetřit nebo si třeba nechat levně přezout auto.
2012 4.Září 22:45 (R)maras: Pánové, to že tady tohle téma diskutujete má jen jediný důvod a to je ten že musíte.. protože kdyby to tak nebylo, nemusí se nikdo pozastavovat nad tím jaký režim kde vládne, takhle to funguje a vždy fungovalo do chvíle než to člověku začne zasahovat do osobního života (např. odsun židů), pak zjistí, že to prostě řešit musí ale už je pozdě a takhle to bylo vždycky a vždycky bude. Nacismus, komunismus, kapitalismus, tahle diskuze nikdy a nikde nekončí a taky nebude. Hodně štěstí.
2012 4.Září 22:38 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 4.Září 21:47): O žádných kriminálních zločinech KSČM nevím. A pokud nějaké skutečně existují, evidentně nestačí pro to, aby byla zákázána.
2012 4.Září 22:37 admin Henry: (předchozí) (Re: Karas z 4.Září 22:12): Správně!
2012 4.Září 22:12 (R)Karas: (předchozí) (Re: Henry z 4.Září 20:50): Pokud neznámá "X", je již známá jako komunismus.Tak v tom případě pro mne osobně : "Postavit komunismus mimo zákon" = "Kriminalizovat komunismus".
2012 4.Září 21:47 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 4.Září 20:50):Komunistickou stranu už není třeba kriminalizovat.Je třeba ji postavit mimo zákon a to nejen v ČR,pro její prokázané kriminální zločiny,což jsem se zde snažil ve zkratce vysvětlit.Samozřejmě si uvědomuji,že po případném zákazu KS je nebezpečí ilegální činnosti nebo jenom změny názvu,přesto jsem pro zákaz KSČM.
2012 4.Září 20:50 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 4.Září 20:44): Ano, tak se tomu říká: "Postavit X mimo zákon" = "Kriminalizovat X".
2012 4.Září 20:44 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 3.Září 23:05): Vážně si myslíš,že snažím kriminalizovat komunismus?Hitlerova rasová genocida=25 000 000 obětí nacismu.Komunistická třídní genocida=100 000 000 obětí světového komunismu.P.Vágner ve své knize Smečka píše,a vágní mi to nepřipadá:komunismus je zcestná ideologie.Je charakteristický svou nemilosrdností,pohrdáním lidským osudem,cynismem a zákeřností.S tím já můžu jen souhlasit.Stejná otázka na konec.Co já na tom můžu kriminalizovat?
2012 4.Září 00:15 admin Henry: (předchozí) (Re: maras z 3.Září 23:51): No, pokud máte nějaký ucelený názor na to, jaké to tady je a jaké by to tu mělo být, tak jste již sám stvořil ideologii. Bez souboje ideologií nelze dělat politiku. Dokonce i anarchismus je ideologie.
Vy jste ale asi myslel totalitní ideologii. Pokud se lidí zeptáte, tak Vám řeknou, že, samozřejmě, totalitní ideologii nepotřebují a nechtějí, jenže představa, že nějaké vymyšlené dobro se lidem vnutí a odpůrci tohoto dobra se zlikvidují, je pro ně zároveň velmi lákavá.
2012 3.Září 23:51 (R)maras: stando mě spíš fascinuje, že v dnešní době a po zkušenostech za posledních 100let lidi ještě potřebují mít nějakou ideologii.. komunisty nevyjímaje..
2012 3.Září 23:33 (R)Karas: (předchozí) (Re: Henry z 3.Září 09:42): Zvrhlá ideologie je selským rozumem taková ideologie,ze které se obyčejnému člověku zvedá žaludek.A to tak, až mu je na blití. S pozdravem Henry.
2012 3.Září 23:07 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 3.Září 22:23): Obě skupiny přece sestávají z jiných lidí. Na tom nevidím nic moc zvláštního.
2012 3.Září 23:05 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 3.Září 22:20): "Ideologie", "zvrhne", "komunismus", "nacismus" ... to jsou všechno vágní pojmy. Při troše "dobré" vůle tam lze vecpat vlastně cokoliv. Společným rysem uvedených ideologií je kriminalizace svých odpůrců, což je přesně to, o co se snažíš.
2012 3.Září 22:23 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 3.Září 09:42):

Sefe vis co me nejvice fascinuje na podstatne casti ceskeho naroda:\?:

1. Je naprosto netolerantni k aktualnim komunistum

2. K predlistopadovym komunistum ma velmi vysokou toleranci az obdiv :ok:

To mi fakticky hlava nebere :-D
2012 3.Září 22:20 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 3.Září 09:42): Definici neznám,ale já chápu ideologii jako prostředek manipulace s lidmi a zjednodušování reality.Může se lehce stát,že se ideologie"zvrhne".Znám dvě nejodpornější a zvrhlé ideologie:komunismus stojící na třídní nenávisti a nacismus založený na nenávisti rasové.Obě zničily miliony lidských životů.Proto jsem pro zákaz komunismu stejně jako nacismu, obojí pod hrozbou stejného trestu.
2012 3.Září 09:42 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 2.Září 23:07): Definuj, prosím, pojem "zvrhlá ideologie".
2012 3.Září 08:18 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Jozef z 2.Září 23:07): tak zakázat zvrhlou ideologii.To je ono u nácků se to udělalo podobně a u fašismu taky(teda u nás).
2012 2.Září 23:07 (R)Jozef: (předchozí) (Re: člověk z 2.Září 22:04):Člověče,souhlasím plně s Tvojí úvahou.Ale já jsem poznal bolševika a jeho třídní boj osobně,nechci zatracovat všechny,jenom zakázat zvrhlou ideologii.Ti kteří ji neměli a jenom se k ní hlásili už mají stejně jiný kabát a statečně nám zase škodí,ale to už na toto vlákno nepatří.
2012 2.Září 22:04 (R)člověk: Úplně by stačilo, kdyby všichni včetně nás začali být lidmi a chovali se vůči sobě také jako lidé. Pak nebudeme muset řešit jestli něco zakázat, nebo ne. Jíme stejné jídlo, dýcháme stejný vzduch, pijeme stejnou vodu, kterou si prodáváme přesto, že je to dar přírody. No uvažte, že jsme primitivové!
2012 31.Srpen 23:15 (R)Karas: (předchozí) (Re: Karas z 28.Srpen 17:49): 17.11.1989 - zákulisí a okolnosti listopadových událostí, M. Ransdorf, 2009 :ok: Napadení Miroslava Ransdorfa
2012 30.Srpen 19:11 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 30.Srpen 14:03): TAK TO SI FAKT NEMYSLIM.
2012 30.Srpen 14:03 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 30.Srpen 14:00): Jestli si někdo myslí, že teď tu máme demokracii a ta tady bude na věky věků, tak je naivka.
2012 30.Srpen 14:00 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 30.Srpen 13:52): Jestli si někdo mysli že by se vrátilo to před 89. tak to je najivka....
2012 30.Srpen 13:52 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 30.Srpen 09:36): Komunisti snad už ukázali, co umí, nebo ono to snad může být ještě horší?!
2012 30.Srpen 12:15 (R)Karas: (předchozí) (Re: kimcid z 30.Srpen 09:36): Nejedna otázka zní.Koho chcete doopravdy volit ? A jak je vlastně poznat? Když ve své podstatě jsou všichni co dělají politiku stejní.Dostanou se ke korytu a nejsou jiní.
2012 30.Srpen 09:36 (R)kimcid: No nikdy jsem nevěřil že to řeknu ,ale ať si říkaji jak chtějí přiště je volím.Ať ukážou co umí.
2012 20.Srpen 23:34 (R)Jozef: (předchozí) (Re: ??? z 15.Červenec 23:02): :thumb: Parafráze na věštbu Libuše:Na obzoru město rudé,z jehož slávy hovno zbude,nad ním hvězda pěticípá,pod ní národ hlady chcípá.Pro zajímavost,Lenin byl úmyslně inplantován do Ruska z Německa.Od němců dost dobrý politický tah.Komunisty navrhuji zakázat nejen v ČR.
2012 20.Srpen 14:24 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Janin hlasoval: Spíše ne.
2012 15.Červenec 23:04 admin Henry: :backtotopic:
2012 15.Červenec 23:02 ???: (předchozí) (Re: Lenin z 13.Červenec 11:17): To vížejo.Lenin.Víš proč zakázat KSČM,aby propagovala svinstvo jménem komunismus v České poslanecké sněmovně? Protože Družba.Se Sovětským komunistickým svazem,přišla bída na Zem. Sovětský svaz byla země neomezených možností,kde včera znamená zítra.Takže asi tak nějak...S věčným pozdravem,soudruhu Lenine.Čest práci,sejdeme se po převratu na Pankráci.:-D
2012 13.Červenec 11:17 Lenin: (předchozí) (Re: 2009 - 2012 z 13.Červenec 01:24): Kdyby jsi sel radsi hnipat.......
2012 13.Červenec 01:24 2009 - 2012: Zákaz KSČM ? http://www.youtube.com/watch?v=Vv5le2L8pm4"Toto tam nemůže být." Věta komunistických cenzorů, kterou Jana Čipáková za své práce pro městský rozhlas slyšela mnohokrát. Cenzuře je zasvěcen třetí díl seriálu MF DNES, iDNES.cz a občanského sdružení PANT. Abeceda komunistických zločinů na lidských příbězích připomíná praktiky režimu, od jehož pádu letos uplyne dvacet let.
2012 3.Červenec 14:16 (R)bivoj: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? hlasuji: Rozhodně ne!
2012 1.Červenec 12:02 Lenin: Nikdy nikdo KSCM nezakaze...a to je jenom dobre.:-D
2012 1.Červenec 11:07 Rum: (předchozí) (Re: Budu volit KSČM .............. z 1.Červenec 05:15): Jasně ať současná ksčm ukáže jak to snáma myslí:wacko:
2012 1.Červenec 05:15 Budu volit KSČM ..............: .........Budu volit KSČM,aby se za včasu zmobilizovala má rodná zem.Přeju si,aby se KSČM postavila mimo zákon sama.A to s pomocí komunistickejch estébáckéjch póvlů.Jelikož kdo se zastává estébáckého póvlu,a jejich metod.Tak je sám póvl.
2012 28.Červen 13:54 (R)nekromant: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? hlasuji: Rozhodně ano!
2012 28.Červen 12:49 (R)ludek: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? hlasuji: Rozhodně ano!
2012 28.Červen 12:29 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: Lenin z 28.Červen 10:56): ...a u doktora už jsi s tím byl? :-D 8-\)
2012 28.Červen 10:56 Lenin: Zakazat ODS,KDU,TOP 09,CSSD a okamzite zridit urad pro vysetrovani zlocinu kapitalisticke svoloce!!!
2012 27.Červen 15:20 ???: (předchozí) (Re: ??? z 27.Červen 15:15): text odkazu
2012 26.Červen 23:23 !!!: :!:link text:Pietní shromáždění k uctění památky obětí komunismu 2012 :!: odkaz:Pražané uctívají oběti komunistického režimu / Locals worship the victims of the communist regime :!:
2012 9.Leden 15:19 ???: (předchozí) (Re: KSČM z 2011 25.Prosinec 10:54): Nasi politici.cz/komentaře:Nestíhejte Filipa! Místo "mučedníka" ať zůstane jen pochlebovačem kruté diktatury Alespoň je vidno, jak to dnešní komunisté myslí s tím omlouváním se za "chyby" minulého režimu. Když tak procítěně chválí naprosto stejný režim, který je tím horší, že jeho "padesátá léta" doposud
2012 6.Leden 20:16 ???: Video: Komunisty nevolím
2012 6.Leden 20:13 ???: Tento video odkaz je věnován všem obětem nesmyslné ideologie jménem komunismus. Na celém světě zemřelo přes 100 000 000 lidí kvůli komunistickému teroru a represím.
2012 6.Leden 20:06 ???: Flanďák vykázal blbečky
2012 6.Leden 09:43 Kim: Štrougal
2011 31.Prosinec 18:03 honza,karel,pepa,petr a pavel: (předchozí) (Re: KSČM z 25.Prosinec 10:54): Rozhodně ANO.Nač KSČM zakazovat.Stačí ji přece popřát do dalších šťastných let mnoho klidu,pohodu.A ať pozdravuje svůj vzor King Čong-ila v politickém hrobu.A rovnou ať tam zustane,jelikož my si vážíme svobodu.Nejsme totiž zvědaví na rudý internacionální boj,plný hněvu proletářských páprdů.S pozdravem ať žije a vzkvétá nikoliv KSČM, ale "Šťastný a hezký nový rok 2012".
2011 29.Prosinec 12:08 admin Henry: :backtotopic:
2011 29.Prosinec 09:51 Čínský bůh srandy: (předchozí) (Re: KSČM z 25.Prosinec 10:54): Jdi k čertu! odkaz
2011 29.Prosinec 09:30 (R)kimcid: Soudruzi
2011 26.Prosinec 10:12 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Jozef z 23.Prosinec 20:23): ;-\) :thumb:
2011 25.Prosinec 21:23 (R)Frenk: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? hlasuji: Rozhodně ano!
2011 25.Prosinec 10:56 Svoboda: (předchozí) (Re: KSČM z 25.Prosinec 10:54): text odkazu
2011 25.Prosinec 10:54 KSČM: (předchozí) (Re: Svoboda z 23.Prosinec 16:53): Vážila sem si Kim Čong-ila,který od roku 1964 pracoval v oddělení propagandy, rozhodoval o podobě filmů a divadelních představení.Později se stal hrdě osobním tajemníkem svého otce. V letech 1967-1969 se začal zajímat o armádu, kde pomohl k vyškrtnutí některých velitelů z komunistické strany. V roce 1973 byl jmenován tajemníkem strany pro oblast organizace a politické agitace. V roce 1991 se stal nejvyšším velitelem Korejské lidové armády.V roce 1994 se stal vůdcem Severní Koreje.V hierarchii Korejské strany práce začal stoupat od poloviny 60. let, kde nejprve působil v oddělení agitace a propagandy. Po nejasné situaci v severokorejském vedení mezi lety 1994 a 1997 byl status vůdce severokorejského režimu potvrzen.