Zbraně a střelivo


 
2016 22.Březen 21:14 karel: (předchozí) (Re: dobrak z 22.Březen 18:55):Nevím co je Mango.Jestli s tím máš problém tak si tam vyraš ty já ti bránit nebudu,jestli jseš slabší tak volej MP,ale nic tím nevyřešíš.Já si svoje okolí ohlídám a mám klid.A navíc zde tvůj problém nemá místo. :cry:
2016 22.Březen 20:41 (R)kimcid: (předchozí) (Re: dobrak z 22.Březen 18:55): zpět k tématu
2016 22.Březen 18:55 dobrak: (předchozí) (Re: karel z 21.Březen 20:23): Tak si vyraz k Mangu a ukaz se az tam bila rasa bude radit po chlastu.
2016 21.Březen 20:23 karel: (předchozí) (Re: zdenek z 20.Březen 18:47): Ahoj.Žádná o tom že protivník může být zdatnější a to v ovládání čehokoliv.Ale je u nás mnoho lidí kteří si neuvědomují nebezpečí.Proto jsem napsal svůj příspěvek.Chtěl jsem pár lidí probudit,ne se vytahovat.Nechlácholím se pouze se chci bránit proti komukoliv a to velmi tvrdě a řekněme i bezohledně.
2016 21.Březen 20:09 Jozef: (předchozí) (Re: Psoun z 21.Březen 18:15): Myslíš tím prasetem pana prezidenta M.Zemana,který byl zvolen většinou voličů?Jestliže ano tak určitě víš jak to dělat mnohem lépe a tedy ti doporučuji kandidovat, v případě úspěchu se připravit na sprosté urážky hlavy státu od podobných trotlů jako jsi ty sám. 8-\) 8-\) 8-\)
2016 21.Březen 19:25 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Psoun z 21.Březen 18:15): ??
2016 21.Březen 18:15 Psoun: (předchozí) (Re: zdenek z 21.Březen 08:00): Co nějaký kalašnikov pro to prase z Hradu?
2016 21.Březen 08:00 (R)zdenek: (předchozí) (Re: zdenek z 21.Březen 07:57): "... kdy naposled byli na střelnici, si nevzpomínali!!!..." - zapomněl jsem dodat, že takto, tebou zmíněná připravenost, neprobíhá.
2016 21.Březen 07:57 (R)zdenek: (předchozí) (Re: kimcid z 20.Březen 18:52): Zdeňku, souhlasím. Mj., i politici se soukromě ozbrojují a pyšní se, kdo má jakou zbraň. Na vznesený dotaz některým z nich (v jedné ze SR), jak často, případně kdy naposled byli na střelnici, si nevzpomínali!!! V tomto případě tragikomedie politiků, či jejich hloupost?
2016 20.Březen 18:52 (R)kimcid: (předchozí) (Re: zdenek z 20.Březen 18:47): ...no každopádně bych tvrzením našich politiků že nás se to netýká a u nás je klid národ nehoupal.Štěstí přeje připraveným.
2016 20.Březen 18:47 (R)zdenek: (předchozí) (Re: karel z 19.Březen 21:21): Na jednu stranu, a soukromě - souhlas se samotnou obranou. Na stranu druhou je třeba si uvědomit a mít stále na zřeteli, že protivník může být zdatnější i v tom ovládání nože. A to nemluvě, že může být ozbrojen důkladněji než ty sám. Takže, nechlácholit se tím, že mám černý pás v kterémsi bojovém umění, či ve tvém případě, že máš rok učení u profíka. Zkráceně- nepodceňovat protivníka svým "bojovým/obranným vzděláním". Navíc, nikdy není dobré dávat najevo, že jsem ozbrojen ("Nosím na zádech nůž 65 cm jako krokodýl Dandý")!!!
2016 19.Březen 21:21 karel: (předchozí) (Re: zdenek z 25.Únor 14:06):Domnívám se,že cílem těchto "nápadů"je odzbrojit max.lidí vzhledem k invazi islámských bojovníků potažmo jejich spících buněk.Aby přerod Evropy proběhl bez ozbrojených konfliktů.Nosím na zádech nůž 65 cm jako krokodýl Dandý a nepřeji nikomu aby se s ním seznamoval.Myslím,že to s ním umím(jeden rok učení u profíka)Každý po svém,ale bránit se asi budeme všichni.
2016 19.Březen 17:04 (R)kimcid: Policejní kontrola přímo v bytě a bez povolení? Ano
2016 29.Únor 21:19 ZdeněkJ.: na českou televizi světlá výjimka: klik
2016 25.Únor 19:09 (R)kimcid: (předchozí) (Re: zdenek z 25.Únor 14:06): čro dvojka
2016 25.Únor 14:06 (R)zdenek: (předchozí) (Re: zdenek z 25.Únor 13:40): (Re: zdenek z 25.Únor 13:40): Ještě dodatek k předchozímu: na str. 9 zmíněné SR pod titulkem "Jak obelhali Europarlament" je nastíněno, jakými argumenty vzniká návrh Evropské komise regulovat držení zbraní (což se v důsledku může i vztahovat na již držené vzduchovky, nemluvě na volně prodejné tzv. flobertky). Problém spočívá v používání kombinace právního jazyka, odborné terminologie z oblasti zbraní a vágní vymezení, která jsou pro neškoleného laika (europoslance nevyjímaje) tak matoucí, že je uváděn v omyl. V samotném článku jsou pochopitelnou formou uváděny názorné příklady, vhodné zejména pro laiky a tzv. "antimilitantní". Legálně držená střelná zbraň nemusí sloužit pouze pro zabíjení, zabít se dá i legálně drženým osobním automobilem!
2016 25.Únor 13:40 (R)zdenek: Regulace držení zbraní, aneb. Zákopová válka (odkaz na Střeleckou revue 3/2016). Jak zde na fóru již byla tzv. regulace zbraní diskutována, docela se ve svém názoru trefil 2015 17.Prosinec 18:54 ZdeněkJ, kdy zakončil " to ne my, to Brusel". Ale konkrétně: v dnes došlé SR na str. 3 v editoriálu je konstatováno výpravou LEXu do Bruselu (namístě by bylo vhodnější parafrázovat do Brusele, dle českého skloňování - ;-\)), že výprava LEXu odhalila původ snahy Rady EU k regulaci držení zbraní. Zkráceně, vše pochází od Francie a Itálie, jejichž vlády si již dlouho přejí regulaci zbraní v britském stylu, ale vždy se obávaly politických následků takové legislativy. Nyní se naskytla příležitost to zařídit, tzv. za oponou a přitom se tvářit "my nic, to všechno Evropská unie". Tato podpásovka je již známa zástupcům francouzských a italských legálních držitelů zbraní, kteří jsou nažhavení zmobilizovat držitele zbraní ve svých zemích, aby svým vládám za tento podraz dali pořádný kartáč. Pramen: výše zmíněná, dnes došlá SR 3/2016 a v krátkosti citace článku autora Davida Karáska- člena představenstva LEX.
2016 28.Leden 13:29 Kim: http://www.ods.cz/clanek/11015-vystoupeni-poslankyne-jany-cernochove-k-vladnimu-zakonu-o-strelnych-zbranich-a-strelivu
2015 21.Prosinec 21:01 (R)kimcid: (předchozí) (Re: ZdeněkJ. z 17.Prosinec 18:54): taky pravda
2015 17.Prosinec 18:54 ZdeněkJ.: politické větry se mění... dneska řekne jednu věc, zítra druhou a udělá třetí. Navíc když si to odhlasují v EU, naši sklapnou a vesele to implementují se slovy" to ne my, to Brusel"
2015 17.Prosinec 07:22 (R)kimcid: (předchozí) (Re: ZdeněkJ. z 14.Prosinec 21:10): Náš MV řekl že se nic měnit nebude. ;-\)
2015 14.Prosinec 21:10 ZdeněkJ.: první link správně: Informace o současném stavu kolem návrhu novelizace Směrnice EU o zbraních
2015 14.Prosinec 21:09 ZdeněkJ.: Doporučuji k přečtení, co si vymýšlí v Bruselu. Petice zde [url=https://www.change.org/p/council-of-the-european-union-eu-you-cannot-stop-terrorism-by-restricting-legal-gun-ownership
2015 3.Duben 19:54 (R)kimcid: (předchozí) (Re: ZdeněkJ. z 3.Duben 19:51): juknu
2015 3.Duben 19:51 ZdeněkJ.: kdo se chce pobavit nad výkonem Jílkové v tématu psychotestů: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660/215411030520012/
2015 3.Duben 11:57 (R)kimcid: (předchozí) KOMENTÁŘ: Zakážeme i airbusy? - Martin Koller
2015 13.Březen 08:34 (R)zdenek: (předchozí) (Re: kimcid z 12.Březen 11:14): Kime, dobrý článek, který by si měla podrobně přečíst a nad ním rozumně zauvažovat laická veřejnost (potažmo zejména politici a naši zákonodárci- "sekyrníci"), která pod vlivem událostí nedokáže rozumně uvažovat. V článku by bylo možné upozornit na více pasáží, já snad upozorním na jednu za všechny: PŘI ODZBROJENÍ OBČANA NEODZBROJÍME ZLOČINCE!!!
2015 12.Březen 11:14 (R)kimcid: KOMENTÁŘ: Potřebujeme méně aut! - Martin Koller
2015 5.Březen 08:06 (R)kimcid: (předchozí) (Re: zdenek z 5.Březen 07:52): :thumb: :thumb:
2015 5.Březen 07:52 (R)zdenek: (předchozí) (Re: kimcid z 4.Březen 18:49): Zdravím Kimcide. Už mne to napadlo hned, jak jsem toto vyjádření z úst ministra Chovance slyšel. Já osobně bych spíše tvé vyjádření k počinu ministra namísto "Geniální" (alespoň si myslím, že jsi to tak chtěl napsat) trefněji ale slušně parafrázoval na GENITÁLNÍ. Proč? Protože co jiného si k tomu myslet, když se k tomu mají vyjadřovat obce? Nezbývá než: 1. dát zelenou vzniku uličních Občanských výborů, 2. pro jejich správnou působnost v každém domě ustanovit důvěrníka, 3. na obecním úřadě zřídit "zastřešující a řídící orgán", který bude práci OV (občanských výborů) koordinovat. Dále raději nebudu pokračovat, snad jen dodám pro ty, kteří předdevadesátá léta minulého století nezažili, že OV se vyjadřovaly, s prominutím, ke každému prdu. Např.: zažádali jste o adopci dítěte? OV se k tomu musel vyjádřit. No a pokud žadatelé byli jiné krevní skupiny než důvěrník v domě, měli na problém zaděláno. Př.: Pane Kime, chcete prodloužit Zbrojní průkaz? Máte smůlu, vedete nemravný způsob života. Já jako důvěrnice ("stará sedmdesátiletá pana") Vás vídám klíčovou dírkou, že chodíte po bytě nahatý. A že nyní započne "hon" na držitele Zbrojních průkazů, přičemž si veřejnost snad neuvědomuje, že procento nelegálně držených zbraní nejen zůstane, ale tím se bude i zvyšovat! Inu, dej volovi moc... . Tím nemyslím pana ministra Chovance, ale obecně "propracovaněnemyslící" ústavněprávní orgány a "ovčanstvo"!
2015 4.Březen 18:49 (R)kimcid: Chovanec chce větší práva obcí při výdeji zbrojních průkazů Chovanec chce větší práva obcí při výdeji zbrojních průkazů? Geniálí! Stát si neví rady, tak to hodí na obce. Stát se zbaví zodpovědnosti a ještě to dobře vypadá!Naše slavné obce nezvládají ani úklid veřejných prostranství a agendu státní správy, kterou na ně stát navalil podle rumunského vzoru. Představa, že se ti zkorumpovaní ignoranti budou vyjadřovat k žádosti o zbrojní průkaz, je děsivá.
2015 2.Březen 08:29 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 2.Březen 08:11): a já po ránu blbě vidim:thumb: :-D
2015 2.Březen 08:11 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 2.Březen 07:35): Jo, v pohodě, já reagoval na xxx.
2015 2.Březen 07:35 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 1.Březen 21:37): někde tak v pulce mluví PP o délce platnosti ZP a tak.
2015 1.Březen 21:37 admin Henry: (předchozí) (Re: xxx z 1.Březen 16:11): ???
2015 1.Březen 19:17 (R)kimcid: 1.3.2015
2015 1.Březen 16:11 xxx: (předchozí) (Re: Henry z 1.Březen 16:03): Tak to nejsi Henry, to jsi ninja. Radši tě na ulici nepotkat:-D
2015 1.Březen 16:03 admin Henry: (předchozí) (Re: xxx z 1.Březen 13:45): Kvér pořád rychlejší. Dokonce rychlejší i než tou fošnou.
2015 1.Březen 13:45 xxx: (předchozí) (Re: Henry z 28.Únor 21:11): A co kuš nebo doma udělanej luk?!!!A co tkahle z hodně velký blízkosti klacek, fošna. Je to o lidech ne o prostředcích!!!!
2015 28.Únor 21:11 admin Henry: (předchozí) (Re: Agemaister z 28.Únor 14:58): Kvérem je to nesrovnatelně jednodušší.
2015 28.Únor 18:55 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Agemaister z 28.Únor 14:58): :ok:
2015 28.Únor 14:58 (R)Agemaister: (předchozí) (Re: nugettka88 z 28.Únor 13:50): Ještě větší poranění meziočního prostoru může nějaký magor udělat i krumpáčem... tomu se nedá předejít :roll:
2015 28.Únor 13:50 (R)nugettka88: (předchozí) (Re: kimcid z 28.Únor 07:28): Takže by to z hodně velký blízkosti dokázalo hodně ublížit?Tohle mě štve,se to dostane do ruky nějakýmu magorovi co se ožere a někomu ji napálí mezi oči.
2015 28.Únor 07:28 (R)kimcid: (předchozí) (Re: nugettka88 z 27.Únor 22:14): to má jen zastavovací prvek.I když jsem jednou z toho střílel a prostřelil cenťák tlusté prkno.
2015 27.Únor 22:15 (R)nugettka88: mě se to nějak nezdá http://www.imilovice.cz/main/inzerce.php?modul=detail&id=59351
2015 27.Únor 22:14 (R)nugettka88: dokáže zbraň na gumové projektily zabít?Neni na ni potřeba zp?
2015 27.Únor 20:39 (R)kimcid: KOMENTÁŘ: Blázen versus ozbrojený občan – Martin Koller
2015 27.Leden 08:31 (R)zdenek: (předchozí) (Re: kimcid z 25.Leden 11:13): :thumb: :thumb: :thumb:
2015 25.Leden 11:13 (R)kimcid: Encyklopedie zbraní
2015 19.Leden 11:08 (R)zdenek: Interpol: dovolit občanům nosit na veřejnosti zbraně je nejefektivnější prevence teroristických útoků
2014 14.Srpen 13:12 (R)roman77: ...ze zákona měl neprodleně oznámit, ne odevzdat, klika, že se nic nestalo...
2014 13.Srpen 22:15 (R)kimcid: Amnestie
2014 2.Srpen 18:04 (R)roman77: zajímavé info - pro příslušníky ozbr. složek jsou teď některé modely samonabíjecích pistolí Walther za zajímavé ceny - sám jsem koupil Walther PPS 9x19 a maximální spokojenost, zbraň je vzhledem k délce hlavně neobvykle přesná, dokonce k mému velkému překvapení dosahuji na vzdálenosti 25 a 30 metrů lepšího soustřelu než s CZ SP-01 9x19 - opakovaně ověřeno
2014 1.Červenec 13:39 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Kim z 1.Červenec 05:16): Policie má nový registr zbraní a vyhlásila amnestii
2014 1.Červenec 05:16 Kim: Dnes po peti letech zbranova amnestie
2014 15.Duben 23:07 (R)samurai: (předchozí) (Re: zelenac01 z 10.Duben 12:20): Tady na střelnici v Milovicích ne. Ale tohle je stejně ideální udělat tak, že zajdeš na Policii do Kolína, nebo do Prahy (Křižíkova 8), tam se přihlásíš ke zkouškám a oni ti řeknou, kde je budeš dělat. Na tu střelnici si pak zavoláš, domluvíš si tam nějaký kurz a praktickou část máš v kapse. :-\) Má to výhodu, že si vyzkoušíš střelbu tím, čím budeš střílet při zkouškách. A nebo zjistit čím se bude střílet při zkouškách a někomu, kdo tu zbraň má, říct, ať ti ukáže rozborku, manipulaci a zajde s tebou na střelnici a máš to skoro to samé a levnější. :-\)
2014 11.Duben 07:08 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Honza z 11.Duben 06:42): ne název zbraně je přesně arminius 38.special + se občas dodává delka hlavně ,ale to málo kdy.;-\)
2014 11.Duben 06:42 Honza: (předchozí) (Re: kimcid z 10.Duben 18:57): Nechci vypadat jako kverulant,ale není .38 special spíš název pro náboj?
2014 10.Duben 21:45 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 10.Duben 21:22): Tak o tom žádná.
2014 10.Duben 21:22 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 10.Duben 21:03): jako že na někoho?ne a jsem rád že jsem nemusel.a doufám že nikdy nebudu muset......ale raději zbraň mít a nepotřebovat než nemít a potřebovat.