Kde je nejlepší bydlení v Milovicích?

O čem se diskutuje?

Zdravím obyvatele Milovic. Uvažuji že bych se přestěhoval s rodinou a 2 malými dětmi do Milovic. Rád bych, kdyby jste mi dali pár typů, kde jsou nejlepší byty, ve které čtvrti atd.. Jaká je tam dobrá školka, škola. Kde je nejméně Romů apod. Milovice znám jen z auta a ze Sonisphere :) , a nejlepší informace jsou vždy od lidí co tam bydlí. Byl bych rád kdyby jste mi dali pár typů a rad. Díky

Anketa

Kde je nejlepší bydlení v Milovicích?
Případné další nominace pište do diskuze, budu je přidávat.
Přejít na Anketu


 
2013 9.Srpen 11:29 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 8.Srpen 23:04): no mě by i třeba zajímalo, kde hlasující bydlí. Zda hlasuje pro svou lokalitu či jinou (třeba bydlím ve stejné lokalitě, jiné lokalitě než hlasuji).
2013 9.Srpen 08:17 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)SeaRanger hlasoval: Balonka stará zástavba.
2013 8.Srpen 23:04 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 7.Srpen 14:15): Sorry sefe, ale anketa je usita hodne horkou jehlou :wacko:

napr:
Topolova je nejdelsi ulice v Milovicich a kvalita bytu se v jejim ramci rapidne lisi
jeste vetsi kontrast je v ramci Mlade...kvalitne zrekonstruhovane "radio"...odrbane rekonstrukce 100 let starych baraku...sadrosem dolepene betonove sklety...atp... :roll:
2013 8.Srpen 13:05 (R)kukla: (předchozí) (Re: kukla z 8.Srpen 13:02): Dle info,kapacita školek 590 míst.Letos bylo u zápisu 300 dětí, přijato 200 :-\(
2013 8.Srpen 13:02 (R)kukla: (předchozí) (Re: Pamětník z 7.Srpen 21:57): viz.Milovické Echo: Vpříštím roce, po reorganizaci školských zařízení, se soustředíme na rozšíření kapacity Mateřské školy „Udvou veverek“ v ul. Ko-menského 581, včásti Mladá azkusíme tak pokrýt umístění dětí, na které se vletošním roce nedostalo.
2013 7.Srpen 21:57 Pamětník: (předchozí) (Re: milka z 7.Srpen 13:25): Omyl, školka zůstane stejná jako dosud, jen nebude spadat pod TGM, ale pod Juventu. Zdroj - Město Milovice
2013 7.Srpen 21:23 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)milbi hlasoval: Mladá kdekoliv.
2013 7.Srpen 19:07 Ivet: Vyhlídka - moc pěkné bydlení. Kousek do lesa. Jen zvolit stranu odvrácenou od silnice. Byty pěkné prostorné. Výhled z horních bytu užasný. :thumb:
2013 7.Srpen 14:22 (R)kukla: (předchozí) (Re: milka z 7.Srpen 13:25): škola se otevírá k 1.1.2014 - tedy ZŠ Juventa-budova - do ledna jsou děti stále v ZŠ Komentského, ikdyž jako sujekt už ZŠ funguje.
2013 7.Srpen 14:15 admin Henry: :backtotopic:
2013 7.Srpen 14:12 (R)PeNik: (předchozí) (Re: kavo78 z 7.Srpen 13:46): Tak to by mě teda zajímalo, na základě čeho to srovnali. Srovnat koeficienty v celém domě jen tak, není sranda (netvrdím, že to nejde). Myslím, že o tom samo vedení společenství (výbor?) nemá právo rozhodnout (a já bych o tom rozhodně sám rozhodovat nechtěl a když už by k tomu mělo dojít, musel bych to mít podloženo nějakými výpočty, že jsou všechny byty stejně energeticky náročné při udržení stejné tepelné pohody), protože se přímo jedná o rozúčtování nákladů, o kterých rozhoduje shromáždění.

Navíc si myslím, že samo zateplení nemá vliv na koeficienty, ale jen na množství tepla, které dům/byt spotřebuje (menší tepelné ztráty domu), ale "rohový byt pod střechou na severní straně", bude mít stále největší ztráty než byt uprostřed na jižní straně, akorát budou menší než před zateplením (ale to platí obecně pro všechny byty).

Pokud máte čas, zkuste si k tomu něco najít.
2013 7.Srpen 13:54 (R)kukla: (předchozí) (Re: radegast z 7.Srpen 13:13): a to jsi přišel o tankodrom v Armádní:-\) Ten už naštěstí zadělali:-\)))
2013 7.Srpen 13:46 kavo78: (předchozí) (Re: PeNik z 7.Srpen 12:11): Tak když bydlím v rohovém bytě, jsou 2 stěny dané ( zdi domu)...pak je zeď mezi bytem a schodištěm a zeď mezi bytem a společnou chodbou (vnější zeď bytu)... a koeficient pro rohové byty byl, údajně, srovnán se zateplením domu(aspoň to nám bylo řečeno vedením společenství vlastníků)...
2013 7.Srpen 13:46 (R)kukla: (předchozí) (Re: radegast z 7.Srpen 13:13): záleží jak staré dítě chceš umístit :-\) Údajně by se měla rozšiřovat MŠ u dvou veverek v Komentského ulici (děti z tama odcházejí do nové budovy ZŠ Juventa). Školky jsou tu 4 státní- jedna na Balonce a 3 v Mladé + 3 soukromé. Navíc situace příští rok může být úplně jiná než letos - má odcházet hodně dětí z MŠ Kostička.
2013 7.Srpen 13:25 milka: (předchozí) (Re: radegast z 7.Srpen 13:13): Se skolkama je to tu katastrofalni,ale v zari se otvira cast nove skoly a z te stavajici skoly na mlade bude skolka,tak se to ru doufejme trochu zlepsi.
2013 7.Srpen 13:13 (R)radegast: (předchozí) (Re: Majda z 3.Srpen 14:11): Čau. Když píšeš o té školce. Jak velký problém je dostat dítě do školky? Mají místo, nebo je to problém?
2013 7.Srpen 13:13 (R)radegast: Tak jsem se včera v podvečer protáhl přes Milovice. Projel jsme Balonku a Rakouský tábor. Do Mladé jsem nejel. Musím říci že je to celkem zajímavé bydlení a že vašim příspěvkům musím dát celkem zapravdu. Jak Balonka tak to Rakousko je zajímavé. Až na místě jsme pochopil co to znamená věkový průměr města 28 let :-\) . To jsem fakt ještě nikde neviděl tolik mladých na ulicích , před domu, samé děti, prostě jak někde na táboře rodiny s dětma :). Bohužel tam jsou skutečně i neduhy, jako nepořádek, kvalita silnic atd a to jsem to viděl jen z auta. Holt člověk nemůže chtít vše. A pro Milovice holt mluví cena nemovitostí a velikost bytu. S té Rakouské mál ale trochu obavy jak ty baráky na tom jsou po rekonstrukci. Když to vidí člověk před rekonstrukcí, tak si nedokážu představit co vše je schované pod tím krásným obalem. Jinak celkový dojem z Milovic celkem dobrý, akorát přítelkyně při kvalitě místních komunikací málem předčasně porodila a náš 2 letý prďola se poblil :-D , ještě že jsem ho stihnul vyndat z auta ;-\)
2013 7.Srpen 12:47 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)yfire hlasoval: Staré Milovice.
2013 7.Srpen 12:20 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)kukla hlasoval: Balonka stará zástavba.
2013 7.Srpen 12:11 (R)PeNik: (předchozí) (Re: kavo78 z 7.Srpen 10:58): ještě mi tam chybí 2 obvodové zdi. Ty nemáte? Ti, co jsou znevýhodněni polohou bytu, mají malinko jiné koeficienty k výpočtu spotřeby tepla. A proč máte platit na ostatní? ptejte se odborníků, ale výpočet rozúčtování tepla je dán vyhláškou a jen v ojedinělých případech lze rozúčtovat "malinko jinak". Takže proč platit na ostatní? Prostě proto. Bohužel.:wacko:
2013 7.Srpen 11:12 majda: (předchozí) (Re: milovinda z 6.Srpen 19:08): to je Balonka
2013 7.Srpen 10:58 (R)kavo78: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Srpen 11:15): Zdravím...bydlím v rohovém bytě. Z jedné strany venkovní zeď, z druhé strany schodiště. Nademnou i podemnou 0,7m odizolovaná "fuka". Odkud, prosím, "kradu" teplo já? A proč mám platit podíl lidem, kteří topí na st5 a mají otevřená okna?
2013 7.Srpen 08:27 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)zlatnik hlasoval: Rakouský tábor.
2013 6.Srpen 19:12 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)egobossino hlasoval: Ulice Topolová.
2013 6.Srpen 19:08 milovinda: (předchozí) (Re: majda z 6.Srpen 16:02): a co kyjeváky|?
2013 6.Srpen 18:41 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)adek hlasoval: Sídliště Boží Dar.
2013 6.Srpen 16:54 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)super hlasoval: Ulice Topolová.
2013 6.Srpen 16:20 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)Jirka.H. hlasoval: Rakouský tábor.
2013 6.Srpen 16:02 majda: (předchozí) (Re: yfire z 6.Srpen 13:57): ale původní příspěvek se ptal na byty, a ty ve starých M nejsou
2013 6.Srpen 14:38 admin Henry: (předchozí) (Re: yfire z 6.Srpen 13:57): Už nechybí.
2013 6.Srpen 13:57 yfire: Nějak vám v anketě chybí staré Milovice, tam je nejlépe :thumb:
2013 6.Srpen 12:42 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)Boháčková Iveta hlasoval: Balonka kdekoliv.
2013 6.Srpen 12:06 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)Kikissek hlasoval: Balonka kdekoliv.
2013 6.Srpen 12:05 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)eviku miluna hlasoval: Balonka kdekoliv.
2013 6.Srpen 11:53 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)FFFFFF hlasoval: Lesopark.
2013 6.Srpen 11:44 infobot iMilovice.cz: V anketě Kde je nejlepší bydlení v Milovicích? uživatel (R)E.V.I.K. hlasoval: Rakouský tábor.
2013 6.Srpen 11:41 admin Henry: Tak prosím o hlasování v Anketě: Kde je nejlepší bydlení v Milovicích?
2013 6.Srpen 11:05 (R)Kikissek: Vyrůstala jsem na Balonce, pak jsem chvíli bydlela v Mladé a teď už zas nějaký čas bydlím zpět na Balonce. Ten klid, přírodu a nezávislost bych nevyměnila. Jsou tu zákoutí, kde se dá relaxovat bez civilizace, ale zároveň i veškeré potřebné služby jsou po ruce. A takový ten tmavý rušivý element, který je v Mladé skoro všude se tu nenachází - max. u někoho v podnájmu. Za mě jednoznačně Balonka, ale kdybych musela někam do Mladé, tak bych volila "levou" část (z pohledu od kostela).
2013 5.Srpen 21:27 admin Henry: :backtotopic:
2013 5.Srpen 21:21 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Srpen 11:15): Nechci ti vyvracet topiče a parazity, ale jde mi především o komfort. A ten je nesrovnatelný. Teplo máme kdy chceme a kolik chceme, o teplé vodě nemluvě. Netýkají se nás odstávky, topná období apod. Pro info: loňská spotřeba plynu pro topení a ohřev vody za cca 10.000,- / byt 57m2, teploučko, teplá voda i pro myčku. Upřímně řečeno, částka v rozmezí 1500 - 5000,- je hodně divná
2013 5.Srpen 05:54 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: St@nda z 4.Srpen 23:03): Již jsem to do fora psal. Nebudu to psát sem znovu OT...
2013 5.Srpen 00:28 KLF: (předchozí) (Re: St@nda z 4.Srpen 23:06): A ještě na tom soukromém pozemku za přístupovou cestou k domu město umístilo sloup veřejného osvětlení.:-D
2013 4.Srpen 23:06 (R)St@nda: (předchozí) (Re: mafian z 4.Srpen 00:50): To se snad tyka pouze jednoho domu...nebo se pletu:\?:
Je zvlastni, ze si toho nikdo z kupujicich nevsiml a jeste divnejsi, ze na to banka dala hypoteku:\?:
2013 4.Srpen 23:03 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Benytrans z 4.Srpen 15:36): "1500,- až 5000,-" je za mesic nebo rok:\?:
Mezi nami ...jsem jeden z tech, kteri nedokazi oddelit "protopene" od dalsich poplatku :-\(
Zkus se podelit o soucet vydaju za topeni, teplou vodu a elektrickou energii za rok 2012 ...
...konkretne u me to bylo mene nez 13.000kc i s revizi komina ;-\)
2013 4.Srpen 22:58 (R)St@nda: (předchozí) (Re: radegast z 2.Srpen 12:56): Cloveka z vesnice(i vetsi) potesi Balonka :thumb:
Drtiva vetsina domu jsou s novou strechou, zateplenou fasadou a izolaci proti vlhkosti.
Ve vetsine domu jsou funkcni kominy a pripadne vyvlozkovani komina je dobra investice do budoucnosti.
Kdyby jsi sel do stareho tabora, pamatuj, ze jsou to vice nez 100 let stare baraky a rekonstrukce byla ve vetsine pripadu nepekne odrbana :-\/
2013 4.Srpen 16:12 (R)PeNik: (předchozí) (Re: kiNeP z 4.Srpen 15:17): však jsem psal, ze dle vyhlášky. Tam je napsáno vše. Co nebylo pochopeno?
2013 4.Srpen 15:37 admin Henry: :backtotopic:
2013 4.Srpen 15:36 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 4.Srpen 10:52): Ano to jsem myslel zcela vážně, osobně znám několik lidí např. z Balonky, kteří protopí 10000,- až 20000,-(plyn či dřevo) za rok. Já osobně v paneláku "protopím" cca 1500,- až 5000,- (byt 70m2). Takže za mě společný kotel určitě. Podobná čísla i když o něco větší mají i městské byty v průběžné...
2013 4.Srpen 15:17 kiNeP: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Srpen 11:15): Takze pri centralnim vytapeni zaplati ten, co ma vypnuty topeni uplne stejne jako ten co topi? To je prece nesmysl. Zaplati za teplo, ktery "spotrebuje". Urcite zaplati navic nejake fixni naklady, ale to je tak vse.
2013 4.Srpen 13:59 kolemjdoucí: (předchozí) (Re: radegast z 2.Srpen 12:56):V Milovicích chcíp pes,to už raději Nymburk nebo Čelákovice,ceny bytů trochu větší ale vyžití uplně někde jinde.
2013 4.Srpen 11:21 (R)PeNik: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Srpen 11:15): ale je faktem, že by mě zajímala konkrétní čísla, protože s centrálním vytápěním jsou spojené fixní náklady.
2013 4.Srpen 11:15 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 4.Srpen 10:52): Můj názor: on to až takový nesmysl nemusí být. představme si 2 sousedící byty (ale klidně i více). Jeden topí, druhý netopí. Na první pohled se zdá, že ten první bude platit a druhý nikoliv. Při společném vytápění ten první byt zaplatí, co protopil (podrobnosti jsou ve vyhlášce) a druhý kupodivu také (viz stejná vyhláška). Zdá se to být nelogické, jenže ten byt, co netopí, "krade" teplo ze sousedního/ích bytů na základě fyziky (prostup tepla). Takže vlastně žije na úkor sousedních bytů. Když bude mít každý individuální vytápění, tak ty sousední byty zaplatí "raketu" a ten, co netopí jen parazituje na sousedních bytech a nejste schopni s tím nic udělat (dá se s tím něco dělat, ale je to běh na dlouhou trať). Díky centrálnímu vytápění tyhle parazity částečně eliminujete a ti, co topí standardně, opravdu ušetří a ten co netopí a zneužívá okolních bytů, kupodivu také zaplatí, i když vůbec nic neprotopil. Což v případě individuálního vytápění je průser.
2013 4.Srpen 10:52 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: Benytrans z 1.Srpen 19:51): Myslel jsi tuto větu vážně :Většinou společné kotle, které dokáží ušetřit za vytápění a ohřev? Mohl bys ji doložit konkrétními údaji, protože sama o sobě už je nesmyslná. 8-\) Jinak s ostatním souhlas :thumb:
2013 4.Srpen 09:40 (R)kukla: (předchozí) (Re: mafian z 4.Srpen 00:50): Kolika domů na Balonce se to týká?
2013 4.Srpen 00:50 mafian: Byty treba vlastnite,ale ne pristupovy cesty:))
2013 3.Srpen 14:11 Majda: (předchozí) (Re: radegast z 2.Srpen 12:56):Balonka! Topení je možné elektrikou, plynem nebo dost lidí má krbová kamna, která vytopí celý byt. Nákupy Jednota,pro větší si dojedeme do Tesca nebo do Penny (dá se i pěšky není to taková dálka.Školka u Broučků je super děti naprosto spokojené,úžasná zahrada,program i personál,škola také v místě.Na nádraží pěšky do 10 minut(když zaspím i méně :-\) ) dětská lékařka v místě, cik.... tu skoro nejsou a ti kteří ano, koupili vlastní byt(tudíž žádné socky) Doporučuji!!! jsme tu moc spokojeni
2013 2.Srpen 20:29 (R)Jackes: Já bych doporučil zmíněnou Balonku a nebo Rakouský tábor ( Italská, Rakouská, Kaštanova ):ok: :ok:
2013 2.Srpen 19:58 Kukla: (předchozí) (Re: radegast z 1.Srpen 16:05): Balonka :thumb:
2013 2.Srpen 19:34 (R)zlatnik: (předchozí) (Re: Balestra225 z 2.Srpen 10:43): souhlas!! je tam klid a je to kousek do obchodu i na nádraží a hlavně je tam klid což na Mladé nebo Balonce není.to bydlení v lesoparku je tam super!!
2013 2.Srpen 16:10 admin Henry: (předchozí) (Re: PeNik z 2.Srpen 15:53): Tak jasně, ale to zná každý.