Zamrzlá nafta


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2012 5.Únor 22:16  (R)campiello: Dobrý večer, doporučuji aditivovat vždy při teplotách pod -10°C. Nafta třídy F, která se v ČR vyrábí běžně pro zimní období je sice filtrovatelná do -20°C, ale za předpokladu, že máte plně funkční a čistý palivový filtr a vlastně celý palivový systém. Problém není v kvalitě nafty, ale v tom, že již při -9°C se z nafty začíná při dlouhotrvajících mrazech přirozeně vylučovat parafín (obyčejný vosk), který neudělá nic jiného než, že se vám začne usazavat v palivovém filtru, který se poté zanese a nafta tak nepokračuje dál do motoru. Při oteplení tento jev zase zmizí sám jak přišel. Ten kdo chce v těchto dnech bezpečně startovat a používat svého "nafťáčka" musí aditivovat. Reklamních sloganů na billboardech a reklamách čerp.stanic je mnoho, ale když aditivujete sám, tak víte, na kolik stupňů aditivujete a že to tam je. Aditiv je spoustu. Já osobně doporučuji aditivum v plechovce od rakouského výrobce VIF s názvem SUPER DIESEL ADITIV-ZIMNÍ(dělá se i letní). Klidné starty, nabitou baterii a aditivovanou naftu Petr M.