Diskuzní fórum - Seznam komentářů

Typologie lidí: dle hypermarketových preferencí

Z chvilkového pohledu do diskusních témat a vyvěšených příspěvků je jasné, co je pro současného člověka nejdůležitější. Kdo je to však současný člověk? Nemůžeme ho zaměňovat s moderním člověkem, neboť ten byl kdysi definován jako někdo, kdo se narodil v období vymezeném napsáním Meyerbeerovy opery "Robert ďábel" a vánočním hitem Beatles "All you Need is Love". Poté nastupuje člověk současný: pro sebe si tiše pobrukuje "All You Need is Shopping", chybí mu sebemenší představivost a jeho duchovní obzor je vymezen mantinely televizní reklamní tvorby. Pomineme-li bydlení, na čele zájmu tohoto mladého druhu je Ordinace v růžově zahradě a nákupní možnosti na maloměstě - a to přesně v tomto pořadí. Nakupování a supermarkety jsou vůbec tématem, ke kterému se chce vyjádřit úplně každý. Všichni o tom přeci něco vědí - i s jinak protivnými oldskůlovými rodiči se pak můžete při svěží nedělní konveraci shodnout, kde mají nejchutnější a zároveň nejlevnější kyselé okurky. Jaká je pak typologie lidí, kteří zaníceně na toto téma diskutují na milovickém internetu?


 
2009 23.Leden 10:47 Churchil: (předchozí) Vazena slecno ci pani byt Vami osobne bych pranyroval autora tohoto clanku za to ze zapomnel na typ G. Bezny obcan, ktery vaznost zivota povysuje nad vsechno ostatni. Pokud nekdo jen kouskem stylu sveho zivota dava do okoli povedomi, ze je spokojen, ze ma zivot rad, ze si rad uziva a tak, je tento typ silne rozladen. Jak je mozne ze oni jsou skokojeni kdyz mne vsechno vadi. Za to urcite muze Klaus a jeho kuponova privatizace a hlavne to ze oni maji vsichni urcite penize a ja je nemam. Trocha optimismu. Jdu si dat doutnik, whisky a zavolat do firmy jestli vsichni moji otroci radne makaj.