Nejste přihlášen/a
Přihlásit
Zaregistrovat se
Neoficiální a nezávislé stránky města Milovice
Novinky
Inzerce
Diskuzní fórum
Ankety
Kalendář akcí
Spolujízda
Fotogalerie
Články
Sponzorský odkaz
Můj účet
O tomto webu
Pošta
Seznam témat
Přidat komentář
1
2011 9.Srpen 22:36
St@nda
:
(Re: Kikissek z 9.Srpen 18:27): Neco podobneho se mi prihodilo pred rokem pri vyberu z bankomatu Rajfky
Druhy den vyber probehl v pohode, ale castka byla odectena 2X i presto, ze byl presvihnut tydenni limit(to uz napovidalo na chybku banky).
Zavolal na infolinku a slecna mi nabidla standardni mesicni reklamacni lhutu...tu jsem odmitl akceptovat a byla pro me prijatelnejsi dvoutydenni vypoved.
Najednou mi slecna nabidla vyreseni do peti pracovnich dnu
Za tri dny jsem mel castku zpatky na uctu a ctvrty den me s omluvou zavolali
A to se te banky nechci zastavat, protoze od doby co pohltili Ebanku se podminky stale zhorsuji
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2011 9.Srpen 18:27
Kikissek
:
Chci upozornit všechny, kteří používají k výběru hotovosti milovický bankomat POŠTOVNÍ SPOŘITELNY. Vlastní zážitek: Včera jsem chtěla vybrat částku 20 000,-. Bohužel bankomatu se asi nechtělo a vydal mi pouze stvrzenku s nápisem "TRANSAKCI NELZE ZPRACOVAT". Ok, vyberu si jinde jsem si řekla. Ale dnes se o mě pokusily mrákoty, když jsem zjistila, že výběr mi byl zaúčtován!!! Přišla jsem o 20 tisíc, podala jsem reklamaci a vše se bude prošetřovat až tři neděle! Navíc po kontrole výběrů jsem zjistila, že to samé se mi již stalo na konci června při výběru 500,- Kč. Ovšem toho jsem si nevšimla, nikde nic neohlásila a sám se nikdo neozve že... !
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
1