Tajemno, vizionáři, věštci a proroci - pokec


 
2012 11.Květen 10:10 Akademik Filip: (předchozí) (Re: Monoskop z 11.Květen 09:06): Tak to je teda... Pecka :!: Myslíte že stihnem do termínu přestavět scénu pro ten novej monoskop :\?:
2012 11.Květen 09:09 Monoskop: (předchozí) (Re: Akademik Filip z 11.Květen 06:06): Předvedu ti sebe,tebe, předvedu nás zítra tě rozpláču,pozítří pobavím zas jsem kandidát loutkových věd www.prknasvět.cz-A mě se zdá, že je to hra co nemá konec ani začátek co bude dál je ve hvězdách Robinson stále čeká na pátek.Budu ti hrát věci šílený budu ti hrát, dokud mě neodnesou ze scény
2012 11.Květen 09:06 Monoskop: (předchozí) (Re: Mayská proroctví kruhy v obilí z 5.Květen 19:45): Obrázek PLÁN B Z VESMÍRU pauza
2012 11.Květen 06:20 Svobodná Evropa: (předchozí) (Re: Svobodná Evropa z 11.Květen 06:16):A dokonce rudě označené.Cituji z otevřené encyklopedie Wikipedie: ,,... některé její úlohy převzal nově vzniklý Úřad pro ochranu ústavy a demokracie FMV.[1]"
2012 11.Květen 06:16 Svobodná Evropa: (předchozí) (Re: Akademik Filip z 11.Květen 06:10): Soudruhu tajný agente.Máte lejno!
2012 11.Květen 06:10 Akademik Filip: (předchozí) (Re: Akademik Filip z 11.Květen 06:06): Co dokázala analýza DNA ? What could the analysis of DNA?
2012 11.Květen 06:06 Akademik Filip: (předchozí) (Re: CMLsoundsystem23 z 11.Květen 05:50): Vážené studentky, vážení studenti, vážené kolegyně a vážení kolegové.Analýza projektu "CML",akademická diskuze iMilovice,"DNA" vlákna tajemno dokázala akorát vytvořit tak.Že máme zase velké preparované "H" a malé "o" :!:
2012 11.Květen 05:50 CMLsoundsystem23: (předchozí) (Re: CMLsoundsystem23 z 11.Květen 05:05): Projekt výchozí
2012 11.Květen 05:05 CMLsoundsystem23: (předchozí) (Re: CMLsoundsystem23 z 9.Květen 05:09): Monoskop CML
2012 9.Květen 06:09 Ivan Vladimirovič Mičurin: (předchozí) (Re: Ivan Vladimirovič Mičurin z 9.Květen 06:06): Okna vesmíru dokořán - Nadpozemské vyhlídky současné astronomie
2012 9.Květen 06:06 Ivan Vladimirovič Mičurin : (předchozí) (Re: CMLsoundsystem23 z 9.Květen 05:10): Okna vesmíru dokořán - 6.časť - Sejdeme se v nekonečnu
2012 9.Květen 05:10 CMLsoundsystem23: (předchozí) (Re: CMLsoundsystem23 z 9.Květen 05:09): ufon cml
2012 9.Květen 05:09 CMLsoundsystem23: (předchozí) (Re: Mayská proroctví kruhy v obilí z 5.Květen 19:45): Monoskop
2012 8.Květen 14:41 ???: (předchozí) (Re: Woow ! z 8.Květen 13:31): To že by se jednalo o podvrh se doposud nepotvrdilo - Náročnost spojená se simulací televizního obrazu a trojrozměrné zpracování oné postavy spolu s binárním kódem, který je vinut na "CD" spirálovitě, podobně jako na skutečném CD zcela vylučuje možnost lidského zásahu.Především existují-li nezpochybnitelné důkazní záznamy,jak takto složité piktogramy vznikají během jediné noci.Potažmo během jediného světelného záblesku, projeveného časem o velikosti 3,5 milisekundy.
2012 8.Květen 13:31 Woow !: (předchozí) (Re: Mayská proroctví kruhy v obilí z 5.Květen 19:45): "Střezte se těch, kteří falešné dary přinášejí a své sliby porušují." "Mnoho bude bolesti, však stále je čas" "Věřte, že tam venku je dobro" "Cesta se uzavírá" To je nejzákladnější informace - dovedou se v nás vcítit, říkají, že existuje dobro, a že jsou našimi přáteli.
2012 6.Květen 11:22 ...: (předchozí) (Re: Mayská proroctví kruhy v obilí z 5.Květen 19:45): ..."Ego učitele nikdy nepřizná, že ho žák něčemu naučil. Pouze ten, který to připustí, pochopil jednu z největších pravd a začne růst na rozdíl od toho, kterému vyschla moudrost ve stejný čas, jako inkoust razítka na jeho diplomu. Následující dobu zvládnou nejlépe ti, co pochopili princip propojení. Nejsou učitelé a nejsou žáci"Obrázek"Když z něčeho uděláš hru, teprve pak to poznáš.Člověk je dokonale lidský, jen když si hraje.V zábavách a hrách národních jeví se charakter národa"...
2012 5.Květen 19:45 Mayská proroctví kruhy v obilí: Obrázek Pravda kterou vylévají na Zem zástupci mimozemské inteligence.Pravda která přemůže falešné představy.Ve kterých dosud lidstvo žije ,a které nás nevyhnutelně vedou k sebezničení.Není to zpráva.Je to hodně zpráv.Velmi propracovaný plán naší výuky.Velmi chytrý plán.Jsme totiž zkorumpovaní a degenerovaní.A oni nám navracejí ducha.Evoluční skok. Obrázek