Komentáře k: Milovice v médiích

O čem se diskutuje?

Zde pište komentáře k odkazům uvedených v tématu Milovice v médiích.

Podobná témata

Milovice v médiích


 
2013 4.Červen 18:46 (R)eviku miluna: (předchozí) (Re: kukla z 4.Červen 18:37): solidarita?když ti lidi chtějí něco dát paterčatum tak at daj,je to jejich věc.závidíte že vám nikdo nic nedal,nebo co?kdyby nebyli cikáni tak se tady ta diskuze ani nevede
2013 4.Červen 18:44 (R)eviku miluna: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Červen 18:36): tak proč tady píšete že mají možnost je dát pryč když by jste to zřejmě sám neudělal.opravdu nechápu.všechno je to o tom že jsou cikáni,až na to že je neznáte tak by je zde nikdo neměl soudit.a neřekla jsem že má známá šesterčata ale šest dětí a to neni nic zvláštního aby to bylo medializováno,prostě jich chtěli mít tolik,narozdíl od paní alexandry.a kdyby se zase narodila čtyřčata a paterčata tak by to vypadalo stejně. je to prostě rarita.
2013 4.Červen 18:37 (R)kukla: (předchozí) (Re: eviku miluna z 4.Červen 18:29): Ta paní je z Milovic? Mají 6 dětí po sobě a sociálka jim platí nájem- tak pokud mají nárok na příspěvek na bydlení, tak asi mají odpovídající příjmy. To se solidaritou nemá nic společného.
2013 4.Červen 18:36 (R)PeNik: (předchozí) (Re: eviku miluna z 4.Červen 18:29): já nevím, co bych udělal. V každém případě potvrzujete to, že má stále na výběr. V případě maminky jsem se nezeptal. Škoda. Ale co vím jistě, není z ní mediální hvězda (i v zahraničí), což je další přidaná hodnota medializace a možnosti pro další pomoc. To vím na 100%, že medializováno to nebylo. Předpokládám, že ani ta vaše "šesterčata". Proč je tedy ta diskriminace? Proč jedni ano a druzí ne. proč jedni tolik a druzí méně nebo NIC?
2013 4.Červen 18:32 (R)kukla: (předchozí) (Re: Benda z 4.Červen 17:55): ta pani veděla od začátku, že nečeká jedno miminko?
2013 4.Červen 18:29 (R)eviku miluna: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Červen 18:09): a vy jste se ji ptal jestli něco dostala nebo ne?já znam mamminu s šesti dětma a dostali byt,má mateřskou a sociálka jim platí nájem,který mají vysokej.podle mě toho je dost ne? a kdyby jste měl mít paterčata vy,tak by jste je dal pryč jen kvůli penězum,nebo by jste si je nechal protože by to byly vaše děti a měl by ste je rád?:thumb:
2013 4.Červen 18:09 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Benda z 4.Červen 17:55): aha, takže rozdíl je jen v tom, že se mohu nebo nemohu rozhodnout? Takhle otázka nestojí. Já se ptám, proč tedy nejsou vybírány příspěvky na KAŽDOU rodinu, která má 5 dětí? nebo ten, kdo je má po sobě a ne najednou je někdo jiný a má jiné potřeby? Proč by se měl rozhodovat ne/nechat, když mu to třeba nedovoluje víra? kde je ten rozdíl? Rozdílů je mraky, to vím. Ale proč ti, co se zastávají paterčat, nezřídili sbírku na rodiny, kde mají 4 a více dětí? Zrovna včera jsem viděl maminku se čtyřmi dětmi před poštou. Dostalo se jí také podpory ze strany města a obyvatel zdejšího města?

A jen tak mimochodem, i maminka paterčat má i po porodu na výběr. Je to kruté, ale má. Takže řeči, že "už bylo pozdě" jsou mimo.
2013 4.Červen 17:55 (R)Benda: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Červen 16:38): Rozdíl je, že o pěti dětech rok po sobě si mohu rozhodnout, mám na mysli, že když máš dvě děti a víš, že další už neuživíš nebo budeš živořit, tak uděláš jistá opatření a další dítě mít nebudeš. Ale když chceš pořídit jedináčkovi jednoho sourozence a nedlouho před porodem se dozvíš, že jich tam máš pět ...., tak to není o svobodné volbě mít tolik dětí. A promiňte názor níže zde, že by matka měla dát třeba tři děti pryč a donosit jen dvě.... brrrr, z toho mě úplně mrazí, nedovedu si představit udělat takové rozhodnutí - tohle zabiju, tohle ne a tohle bych taky mohla dát zabít a nebo vyberu radši to vedle :fie: :fie:
2013 4.Červen 16:38 (R)kimcid: (předchozí) (Re: PeNik z 4.Červen 16:38): o tom taky žádná;-\)
2013 4.Červen 16:38 (R)kimcid: (předchozí) (Re: myskaliska z 4.Červen 16:33): o tom žádná;-\)
2013 4.Červen 16:38 (R)PeNik: Otázka do pléna: jaký je rozdíl mezi paterčaty a pěti sourozencích jdoucích cca po roce po sobě? nepotřebuje takováto rodina taktéž pomoc?
2013 4.Červen 16:33 (R)myskaliska: Já Vám Váš názor neberu, ale stejně tak to může být i u bílých, jsou ti dobří, ale i ti špatní!
2013 4.Červen 16:01 (R)viskmi: (předchozí) (Re: kimcid z 4.Červen 15:31): :thumb:
2013 4.Červen 15:31 (R)kimcid: (předchozí) (Re: myskaliska z 4.Červen 14:11): za svůj názor se nestydím. a už vůbec ne za to že nemám rád cikány.
2013 4.Červen 14:11 (R)myskaliska: Teda, když tu člověk čte některý komentáře, tak by s prominutím BLIL. Já rodiče paterčat osobně znám a jsou to moc fajn lidi a moc jim fandím a miminkům přeji jen a jen zdraví a šťastný život. Někteří by se měli za své komentáře opravdu stydět!!!!!!!!!!!!
2013 3.Červen 12:01 (R)Franc85: (předchozí) (Re: helena09 z 2.Červen 15:01): Souhlasím s vámi :thumb: :thumb: :thumb:
2013 2.Červen 21:28 (R)kukla: (předchozí) (Re: eviku miluna z 2.Červen 21:22): paterčatům přeji hodně zdraví, hlavně žádné zdr.komplikace a rodičům pevné nervy. Hlavně ať to ok zvládnou. Víc k tomu nemám co psát.
2013 2.Červen 21:26 (R)kukla: (předchozí) (Re: eviku miluna z 2.Červen 21:22): já píšu o tomhle: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10076980472-tak-maminko-budou-ctyri/20556226315/ Proč dnes tatínek nepracuje nevím a je mi to celkem jedno.
2013 2.Červen 21:22 (R)eviku miluna: (předchozí) (Re: kukla z 2.Červen 21:17): já mluvím o tom článku so sem dal kimcid o těch čtyřčatech
2013 2.Červen 21:17 (R)kukla: (předchozí) (Re: eviku miluna z 2.Červen 21:10): nechce se mi to hledat, ale v nějakým dokumentu to bylo částečně řečeno. Samozřejmě slova jsou jen slova, skutečnost může být jiná.
2013 2.Červen 21:10 (R)eviku miluna: v tom článků je moc otazníků?proč prodávali dům?proto aby šli do menšího?proč nemaká?to umí každej sedět doma na prdeli a stěžovat si že má málo peněz,kdo ví jak to u nich je doopravdy.
2013 2.Červen 21:03 (R)eviku miluna: tak když jí nebyla žádná asistentka dobrá,její blbost.není to důvod k odchodu z práce.můžou si za to sami.a ještě malá maličkost.Díky paterčatům konečně tomu našemu super státu došlo,že rodiny s vícerčatama potřebují větší pomoc,a tu ted budou dostávat,stačí ssi o ni jen požádat :thumb:
2013 2.Červen 20:57 (R)viskmi: Přesnější definice: Běloby nemůžou nařknout stát a jeho zaměstnance z rasismu.
2013 2.Červen 20:42 (R)Peter1: no jistě, páč běloby nejsou pro stát užitečný:roll:
2013 2.Červen 19:12 (R)kimcid: Asi tak...
2013 2.Červen 17:44 (R)viskmi: (předchozí) (Re: helena09 z 2.Červen 17:14): Nejlepší co můžete udělat nás srovnávat s jinými....doufám, že máte nastudováno a v těchto městech jste žila, jinak nemáte potuchy,jak to tam chodí. A dost naivní je si myslet,že jinde mají všichni všechny rádi bez rozdílu rasy.
2013 2.Červen 17:39 (R)PUFFF: http://www.ahaonline.cz/clanek/trapasy/10439/posledni-ctyrcata-v-cesku-ziji-v-1-1-a-bez-penez.html
2013 2.Červen 17:27 (R)viskmi: (předchozí) (Re: helena09 z 2.Červen 17:11): :-D Nic takového jsem nepsala. Ano i bílá rodina by dostala. Znám takové a zvládly to, protože musely!
2013 2.Červen 17:14 (R)helena09: Inak v porovnaní s inými kozmopolitnými mestami ako je napr. Londýn, New York a pod. má Česká Republika veľa toho doháňať. Stále tu je delenie na bielych, cigáňov, Rusákov, Čobolov, naplavenín a pod. To sú hlášky vačšiny tzv. Milovičákov. Zabúdate rozlišovať ľudí podľa zásluh a nie podľa národností a farby. A Milovice sú vyslovene špecificky zakomplexované :cry:
2013 2.Červen 17:11 (R)helena09: (předchozí) (Re: viskmi z 2.Červen 16:41): A vy si myslíte že keby to bola tzv. biela rodina, že by im mesto, ľudia či štát nepomohli?! Určite áno! A teraz bude pomoc veľká, ktorá časom ustane a na rodinu sa zabudne. Ak si teraz rozumne nerozložia finančné prostriedky, tak budú mať časom veľké problémy to zvládnuť. Už nebudú sa o nich nebudú zaujímať média a upadnú do zabudnutia. Ale to psychické, stresové a citové výpatie čo teraz nastane im rozhodne nezávidím. Spýtajte sa matiek dvojčat, trojčat, aké to je vychovávať naraz viac deti.
2013 2.Červen 16:41 (R)viskmi: To není závist, jen je některým špatně z představy, že to zase nějaká cik. rodina vyhrála. Vsadím se, že dostanou tolika darů a pomoci, že by mohli rozdávat ostatním. Kdyby bylo pravdou,že město za ně bude platit nájem, myslím,že by už jinou pomoc nepotřebovali.... nájem je v dnešní době největší položka. Je spousta rodin, co mají 5 a více dětí a zvládli to.
2013 2.Červen 15:46 (R)Benda: (předchozí) (Re: helena09 z 2.Červen 15:01): Přesně tak, souhlasím s Vámi. Nedovedu si představit starat se o pět mrňousů a ještě o staršího sourozence. Bude to neskutečně těžké, nejenom po finanční stránce. A jsou lidé, kteří rodině závidí pomoc ostatních :fie: Ale tu práci s nimi a tu spoustu starostí s nimi a že se maminka teď dlouho nevyspí, to jim také závidíte?
2013 2.Červen 15:01 (R)helena09: (předchozí) (Re: Kikissek z 2.Červen 10:17): Zaujímavé ako niektorí im závidia akúkoľvek pomoc. Ale zatiaľ som sa nestretla s tým že by im niekto závidel tie patorčatá keď sú tak ekonomicky finačne výhodné podľa niektorých rasisticky naladených občanov. Mali by ste byť hrdí na to, že sa Vám v Miloviciach narodili patorčatá a vyspelý zdravotnícky systém umožnil, že všetko prebehlo bez komplikácií a všetci sú v poriadku. Rozum mi zostáva stáť nad uvažovaním závistlivých ľúdi :fie: :cry:
2013 2.Červen 13:57 (R)eviku miluna: (předchozí) (Re: standa z 2.Červen 13:52): já sem nikde neviděla že by jim to město platit,když už by jim někdo měl platit nájem,tak sociálka a to je normální,u pár rodin jsem to viděla a nejsou to cikáni.kdo ví odkud to kikissek vyhrabala.
2013 2.Červen 13:52 (R)standa: (předchozí) (Re: eviku miluna z 2.Červen 12:59): Sehnat nic lepšího?Jako práci?To že jste neviděla cikány pracovat nikde jinde než na stavbě není věc možnosti sehnání práce, ale úplně na jiné téma. A k poznámce, že bych byl vděčný za jakoukoliv pomoc? Možná ano, ale pokud a to zdůrazňuji POKUD by opravdu mělo město platit nájem za tuto rodinu, tak to nepovažuji za pomoc, ale za zvýhodňování jedné rodiny vůči ostatním. Je mnoho rodin, které žijí z ruky do úst a mají i několik prací, že se doma skoro nevidí a nikdo za ně neplatí nájem. V tomto si musím stát za názorem - neplatíš x nebydlíš. Bohužel je to tak a někdo by mohl přidat, že je to další z diskriminací většiny.
2013 2.Červen 12:59 (R)eviku miluna: (předchozí) (Re: standa z 2.Červen 12:11): jaj,kdyby se to stalo vám tak by jste taky bral každou pomoc.a neni pravda že proto že je černej tak nemá lepší práci?já cikány vždycky viděla pracovat jen na stavbách a hlavně ty paterčata byla neplánovaná,zjistil to nedávno a za tak krátkou dobu neni nic lehkýho sehnat něco lepšího.
2013 2.Červen 12:13 (R)kimcid: (předchozí) (Re: standa z 2.Červen 12:11): :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
2013 2.Červen 12:11 (R)standa: (předchozí) (Re: eviku miluna z 2.Červen 10:30): Nevím,nikde jsem nic ofiko nečetl. Ale pokud by to byla pravda,tak to také nechápu.Promiň Eviku, ale pokud já nebudu mít na nájem, nikoho nezajímá kolik mám dětí a jaký mám plat a jestli vůbec mám práci. Chceš bydlet? Tak plať a kde na to vezmeš je Tvá věc. A je jedno jestli jsi bílá,černá,modrá nebo žlutá...
2013 2.Červen 10:37 (R)Ivča: (předchozí) (Re: Kikissek z 2.Červen 10:17): Jestli budou mít nárok, jakože nejspíš mít budou - tak budou dostávat příspěvek na bydlení a to tak dlouho dokud nebudou mít dostatečný příjem jako rodina.... Stejně jako spousta jiných obyvatel této republiky bez ohledu na barvu pleti
2013 2.Červen 10:30 (R)eviku miluna: (předchozí) (Re: Kikissek z 2.Červen 10:17): ty nechápeš víc věcí. :thumb: skus s platem deset tisíc a mateřskou uživit pět dětí.
2013 2.Červen 10:17 (R)Kikissek: Slyšela jsem, že jim po dobu 4 let má platit nájem obec/stát? Nedají ani korunu za bydlení? Proč ty výhody? Já to asi pořád nechápu...
2013 2.Červen 08:24 (R)kukla: http://zpravy.idnes.cz/na-svet-prisla-cisarskym-rezem-prvni-patercata-fra-/domaci.aspx?c=A130527_171950_domaci_hv
2013 31.Květen 13:32 (R)Ivča: (předchozí) (Re: Kikissek z 31.Květen 09:06): A to si představte, že máme čtyři děti a bydlíme ve 2+1 a všechny děti jsme plánovali. Asi začnu chodit kanálama
2013 31.Květen 11:57 (R)konidana: (předchozí) (Re: Kikissek z 31.Květen 09:06): Vám to přijde strašné, pro někoho to je buď normální nebo nutnost. Taky jsme se dvěma dětma v 1+1. No a co? Bývalá kolegyně (taky Ing.) má 4-člennou rodinu a žijí v garsonce. A proč ne? Průměrný člověk neexistuje!
2013 31.Květen 11:42 admin Henry: :backtotopic:
2013 31.Květen 10:59 (R)viskmi: Nebudu raději komentovat paterčata, jen jsme chtěla říct k těm ostatním, že je to náplava v Lysé a Čelakovic,jinak by tady tolik ,,ROMŮ´´nebylo.....bohužel,když to tak město zařídilo..... jedna poctivá rodina se tu ztratí mezi tím co tu je.... Mě se stačí podívat jen z okna.
2013 31.Květen 09:57 (R)kukla: (předchozí) (Re: marynek z 30.Květen 22:22): :ok:
2013 31.Květen 09:26 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Kikissek z 31.Květen 09:06): že se akorát v Milovicích rozšiřuje zlo?nejen v Milovicich a neni se co divit.
2013 31.Květen 09:06 (R)Kikissek: (předchozí) (Re: marynek z 30.Květen 22:22): možná máte pravdu, že jsem se ohradila o konkrétní rodinu, ale jen ve smyslu že mi to přijde strašné. O svém vypovídá 5-ti letý syn, bydlení v 1+1 a pořizování dalšího dítěte... Ale pak už jsem psala o tom, že se akorát v Milovicích rozšiřuje zlo... :-D ale je fakt, že tohle nikam nevede a je to diskuze o ho.... :-\/ co člověk, to názor
2013 31.Květen 08:50 (R)konidana: (předchozí) (Re: maras z 30.Květen 23:36): :thumb: Chtěla jsem tu napsat něco podobného, ale tohle je nejvýstižnější!
2013 30.Květen 23:36 (R)maras: Dohadujete se tady o blbostech, jenom čas ukáže jestli je ta celebrita dobrá máma nebo nána.
2013 30.Květen 22:22 (R)marynek: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Květen 21:43): napsala jste to o konkrétní rodině a já se ptám, proč zrovna ona rodina má být ostudou Milovic. Otázka nezněla, co Vám vadí na cikánech v Milovicích nebo v repubice nebo v Evropě ale na té konkretní rodině. Abychom si rozuměli, já toho kluka vidím chodit do práce, někdy i o víkendech, sportuje, je to prostě kluk v pohodě. Naopak sem ho nikdy nepotkal v hospodě či herně. Nevím proč bych ho měl urážet a vydávat za ostudu Milovic. Naopak si myslím, že pokud by byl každej cikán jako on, mohlo by to myšlení lidí změnit. Osobně se považuju za rasistu a lépe než Vy vím, co dovedou. Ale neuznávám kolektivní vinu, to neberu.
2013 30.Květen 22:19 admin Henry: :backtotopic:
2013 30.Květen 21:43 (R)Kikissek: (předchozí) (Re: marynek z 30.Květen 20:54): možná ostuda celé ČR, že si tu živíme nepřizpůsobivý lidi. V Milovicích se to projevuje devastováním věcí na veřejných prostranství, pokřikováním na zastávkách, flusáním po lidech... A zákon? Ten je na ně krátkej. Ba naopak - my na ně ještě platíme. Je jasný, že takový gauneři jsou i jiné barvy, ale u jiných je to menšina, kdežto u těchto většina... Klidně tu můžeme podiskutovat za deset let, až ty prďolové povyrostou a budou třeba ve školách šikanovat své spolužačky - mimochodem jel jste někdy "školním" autobusem? Člověk se opravdu nestačí divit co dokáží, kde je chyba - ve výchově? Jsem snad jediná, kdo to vnímá?
2013 30.Květen 20:54 (R)marynek: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Květen 15:28): proč ostudu ?
2013 30.Květen 18:41 (R)coffee: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Květen 15:28): :thumb:
2013 30.Květen 18:30 (R)PavelP: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Květen 15:28):Souhlas :thumb:
2013 30.Květen 17:52 (R)viskmi: (předchozí) (Re: Kikissek z 30.Květen 15:28): :thumb:
2013 30.Květen 16:30 (R)Venca: Ty seš ted ta ostuda Milovic !!!
2013 30.Květen 15:28 (R)Kikissek: je skvělé, že v Milovicích přibude 5 cikáňat... Já tuhle medializovanou rodinku neberu jako zázrak přírody, ale jako ostudu Milovic. Ať už měla na výběr nebo neměla. Ende.