Zákaz KSČM?

O čem se diskutuje?

Zrušit KSČM? 76 důvodů

"Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl." François-Marie Arouet (Voltaire)

Anketa

Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon?

Přejít na Anketu


 
2013 8.Květen 20:26 (R)Iluška: Komunisti rozhodně ANO!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumb: :thumb: ;-\)
2013 8.Květen 18:12 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Maki z 8.Květen 14:08): no a dnes to není??nebo co?
2013 8.Květen 14:08 (R)Maki: (předchozí) (Re: iMilovice.cz z 7.Květen 08:28): já hlasuju proto aby hajzlové komunisti šly do prdele!!!!!!! Nic jinýho nejsou než jenom udavačská banda. Možná že se žilo líp za jejich vlády, ale at' si lidi uvědoměj že že komunisti je udávali a práskali na ně!!!!!!!!!!!!!!
2013 8.Květen 10:17 (R)kimcid: Pokud se KSČM nezakázalo hned po rádoby převratu,jako nacisti po válce.Tak už s tím nikdo nic nenadělá.Mělo by se ale řešit co s těma hajzlama?Nácky řešej ještě dnes a to jim je přes 90 let,ale komanči nic?!Je to výsměch všem těm co za komančů trpěli.
2013 8.Květen 10:04 (R)kimcid: (předchozí) (Re: roman77 z 2012 20.Listopad 20:01): :ok: :ok: :ok:
2013 7.Květen 08:28 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)konidana hlasoval: Spíše ano.
2013 28.Duben 21:07 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Deny hlasoval: Rozhodně ne!.
2013 2.Duben 07:16 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Iluška hlasoval: Rozhodně ne!.
2013 1.Duben 00:13 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)Vladimir Z. hlasoval: Spíše ne.
2012 20.Listopad 22:33 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)cica31 hlasoval: Spíše ano.
2012 20.Listopad 20:03 (R)roman77: ...oprava - chtěl jsem napsat "jestliže"...
2012 20.Listopad 20:01 (R)roman77: proč zakazovat KSČM? říká se, že máme demokracii - pak tedy mají právo vyjádřit názor a jesliže mají podporu lidí tak mají právo rozhodovat -
2012 8.Listopad 11:37 (R)Karas: text odkazu:Proti komunistům v krajské vládě protestuje ve Zlíně tři sta lidí:link text
2012 6.Listopad 17:19 (R)Karas: (předchozí) (Re: Henry z 6.Listopad 09:37): A vy si myslíte.Když nejsem doma,že jako za mne bude můj počítač ještě přemýšlet.Stačí že ? Vám se sem v rámci sametové revoluce,sází místo mne odkazy a hesla.Ať žije a vzkvétá ta naše slavná,ani už to nepočítám kolikátá.To ta počítačová-kvantová revoluce.Mimochodem ať si KSČM zamete před svým prahem.Otázka zákaz KSČM? Odpověď : Co si pomůžem ! Do pekla je stejně cesta jenom jedna s KSČM,nebo bez KSČM.S osobním pozdravem.Informace vám sem teleportuji včas, a rozhodně mne nezajímá kolik máte vy tam nahoře hodin.
2012 6.Listopad 10:26 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 6.Listopad 10:08): Já vím ;-\)
2012 6.Listopad 10:08 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 6.Listopad 09:37): aha.No každopádně máš pravdu
2012 6.Listopad 09:37 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 6.Listopad 08:51): To by měl být dotaz spíše na Karase, ne? Jenže tenhle člověk zásadně nediskutuje, jenom razí hesla, tak to zkusím já:

KSČ má se současnou KSČM především kontinuitu, tedy má s ní společnou historii. A kdybychom neměli špatné zákony, tak bychom nejspíše také zjistili, že obě organizace mají stejné cíle a uznávají stejné nástroje k jejich dosažení.
2012 6.Listopad 08:51 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 6.Listopad 08:35): co má společného KSČ se současnou KSČM??pouze dotaz?
2012 6.Listopad 08:35 admin Henry: (předchozí) (Re: Karas z 6.Listopad 00:22): Hm, jste tedy PRO zákaz nebo PROTI?
2012 6.Listopad 00:22 (R)Karas: Zákaz KSČM,to je jedna velká neznáma otazník ":\?:" Semináře a debaty "Státní bezpečnost (StB, slovensky Štátna bezpečnosť, ŠtB) byla politická policie, která byla ihned od svého vzniku v roce 1945 pod kontrolou KSČ, a sloužila k ovládnutí mocenských pozic a likvidaci protivníků režimu. Vznikla 30. června 1945 jako jedna z neuniformovaných složek Sboru národní bezpečnosti. Po roce 1948 byla jedním z hlavních nástrojů komunistického teroru. Zanikla rozkazem ministra vnitra Richarda Sachera 15. února 1990 a některé její úlohy převzal nově vzniklý Úřad pro ochranu ústavy a demokracie FMV.[1]Práva a povinnosti StB stanovil zákon č. 149/1947 Sb.[2], který zároveň předpokládal její budoucí sloučení s kriminálními složkami. K prosinci 1947 k ní byly přičleněny zpravodajské složky a novelizovaný zákon o národní bezpečnosti 286/1948 Sb. ještě rozšířil její pravomoci. V tomto údobí již bylo jejím úkolem identifikovat, vyšetřovat a zpracovávat (případně i likvidovat) oponenty KSČ a komunistického režimu."
2012 5.Listopad 09:34 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)yfire hlasoval: Rozhodně ano!.
2012 4.Listopad 23:40 (R)Karas: "Nesouhlasím s jediným slovem, které říkáte, ale navždy budu bránit, abyste je říkat mohl." François-Marie Arouet (Voltaire) ...4.Listopad 22:59 :\?: :\?: :\?:
2012 4.Listopad 18:42 infobot iMilovice.cz: V anketě Přejete si, aby byla KSČM postavena mimo zákon? uživatel (R)ina hlasoval: Rozhodně ne!.
2012 12.Září 12:42 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 12.Září 09:23): známe
2012 12.Září 09:23 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 12.Září 08:43): Josef nebude mít radost. Neznáte se vy dva náhodou osobně?
2012 12.Září 08:43 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Jozef z 11.Září 15:41): jj a najde
2012 11.Září 22:55 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 9.Září 23:47): Ještě jedna věc mě dost mrzí,když jsme u té ankety,,malý počet lidí(22),kteří o tom přemýšlí a projeví svůj názor kliknutím i když je to bez požadavku ho formulovat.;-\)
2012 11.Září 15:41 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 11.Září 10:11):Já se domnívám,že současná vláda a spol.dělá vše pro to aby KSČM dostatečný počet voličů lehce našla. :cry:
2012 11.Září 10:11 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 11.Září 00:40): Trošku vidím rozdíl ve způsobu.
Ano, o tom je celá naše diskuze. Odchod komunistů z politické scény si přejeme oba, o tom není sporu. Lišíme se v tom, že Ty chceš jít cestou kriminializace a represí, kdežto já, možná naivně, doufám v jejich přirozené vymizení, tedy v to, že nenajdou dostatečný počet voličů.
2012 11.Září 00:40 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 10.Září 09:14): Trošku vidím rozdíl ve způsobu.Já chci (a nemám tu možnost a netoužím po ní)odchod těchto lidí z pol.scény.Oni měli možnost fyzické i psychické likvidace a využívalí jí až až.Jestli dovolíš,zase jeden příklad.Že o mě STB vede záznamy jsem věděl ale nevěděl jsem od koho má informace.Po revoluci jsem se rozjel do Pardubic kde jsem viděl svoji složku.Bonzák byl můj blízký spolupracovník tedy já dělník a on ač nestraník tak můj nadřízený.Dnes už nežije,ale ani tenkrát jsem se nechtěl mstít.On asi jen neustál ten velký nátlak,v tom vidím tu špínu a psychologickou likvidaci lidské osobnosti které jsou komunisti schopni.
2012 10.Září 09:14 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 10.Září 01:29): Mezi námi dvěma je rozdíl v tom,že já říkám pravdu ...
Jasně. Na druhou stranu se, ale, shodnete v tom, že odpůrce je třeba lidkvidovat.
2012 10.Září 01:29 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 9.Září 23:47): Hlasoval jsem jenom jednou:Rozhodně ano.Mám pro to své důvody.To skutečně znamená,že jsem nekompromisně pro zákaz KSČM,kterou stavím na roveň jiných historicky známých stran,které stejně jako komunisté zavíraly do koncentračních táborů a vraždily nevinné lidi.Ano chtěl bych odebrat právo hlásat názory lidem jako byl nedávný předseda KSČM jehož otec ve funkci vyšetřovatele STB mučil lidi v Uherském Hradišti.Mezi námi dvěma je rozdíl v tom,že já říkám pravdu o které jsem se mockrát na vlastní kůži přesvědčil a Ty jsi jak se zdá teoretik.:ok:
2012 9.Září 23:47 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 9.Září 23:30): Dle hlasování v anketě vidím, že jsi nekompromisně pro kriminalizaci opozičních názorů, resp. pro odebrání práva se k opozičním názorům veřejně hlásit. To je pro mne ten ďábel.
2012 9.Září 23:30 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 9.Září 22:37): Kdybych byl jak říkáš pomstychtivý tak bych uvedl příklad Maďarska 1956.Ale o to mi skutečně nejde.Já se snažím vysvětlovat to,že proti komunistické genocidě byli nacisti úplní diletanti,i když jak říká klasik:každá revoluce žere svoje děti.Jde mi jen o to aby lidi vzali rozum do hrsti a nevěřili slibům strany která si myslí,že se zapomělo na zvěrstva která ve jménu své"zvrhlé"ideologie prokazatelně napáchala.Jestli si myslíš že chci vyhánět čerta ďáblem a jestli tomu dobře rozumím tak já jsem ten horší,v tom případě je mi líto,nemáme si co říci.8-\)
2012 9.Září 22:37 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 7.Září 23:52): Perzekuovat nechci,chtěl bych jenom zabránít dalšímu šíření"zvrhlé"ideologie,ve jménu které jsem přišel o členy své rodiny
Jenže vše nasvědčuje, že chceš zabránit dalšímu šíření ideologie perzekucí. Ale aby bylo jasno, já Tvoji pomstychtivost chápu a utrpení členů Tvé rodiny rozhodně nechci nijak zlehčovat. Pořád tvrdím, že viníci měli být stíháni, souzeni a potrestáni (což se ani v nejmenším dodnes nestalo!).
Ovšem také tvrdím, že vyhánění čerta dáblem je cesta do pekla.
2012 9.Září 21:45 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Jozef z 9.Září 21:30): Může se mi,prosím někdo divit,že bych komunisty hladil až do úplného vyhlazení?Samozřejmě nepíšu všechny své důvody.Stando,myslíš,že i ve mě a v životě hodně lidí se stejným osudem je ten zasranej bolševik zažranej?
2012 9.Září 21:30 (R)Jozef: (předchozí) (Re: St@nda z 9.Září 11:31):Stando,jenom krátce,můj děda kulak zemřel krátce po propuštění z Jáchymova ale stačil mi jako chlapci naznačit způsob zacházení,zřejmě i přez podepsanou mlčenlivost to potřeboval někomu říci.Po základce pro mě na střední škole místo nebylo,dostal jsem na výběr dva učební obory.Po vyučení nástup v určeném národním podniku na tři roky.Dalo se to obejít.Na povinné voj.službě,po úspěšném dokončení poddůstojnické školy jsem byl degradován.Do sametu jsem nesměl ani do tehdejší Jugoslávie.Potom jsem se snažil aby xindl padnul.Pravda je,že i poctivé lidi naučil bolševik držet se při zdi.Dnes jsou někomu trapní a předem odsouzeni.
2012 9.Září 11:31 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Jozef z 7.Září 23:52): Uz se tesim :ok:

Kdyz on ten "zazranej bolsevismus" se vice ci mene tyka vsech, kteri se narodili pred rokem 1989 ;-\)
2012 7.Září 23:52 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 6.Září 00:10): Henry nezlob se,ale téma zní:zákaz KSČM?.Vydobytou(škoda,že ne vydobitou) svobodu nesmohu slučovat ale ani pateticky s komunisty.Nebudu tady psát svůj životopis.Předpokládám,že můj radikální postoj alespoň někdo pochopí.Perzekuovat nechci,chtěl bych jenom zabránít dalšímu šíření"zvrhlé"ideologie,ve jménu které jsem přišel o členy své rodiny.Jestli tě to nudí,tak to se moc omlouvám.PS.Standa čeká až umřu,ale já si to s ním vyřídím z "očka do očka"8-\)
2012 6.Září 23:14 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 6.Září 23:10): To je smutny konstatovani, ktere jsem pred dvaceti lety povazoval za velky nesmysl...

... bohuzel zjistuji, ze cim dal vice plati :cry:
2012 6.Září 23:10 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 6.Září 23:08): Tak pardón :-\)
2012 6.Září 23:08 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 6.Září 23:00): To neni "muj optimismus" :fie: :-D
2012 6.Září 23:00 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 6.Září 22:49): Prostě nesdílím tvůj optimismus, že "az vymre posledni generace, ktera zila pred listopadem", tak bude ráj na zemi.
2012 6.Září 22:49 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 6.Září 22:45): V tech tvych nalepkach nemam prehled :fie:

Tady jde spise o to co ma cela spolecnost hluboce zalezle "pod kuzi" :roll:
2012 6.Září 22:45 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 6.Září 22:30): Svině s nálepkou "nacista" už asi vymřely. Svině s nálepkou "komunista" už povalu vymírají. To ale neznamená, že se dál už svině rodit nebudou, jenom holt na sobě ještě nemají žádnou nálepku.
2012 6.Září 22:30 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 6.Září 00:05): To je skoda :-\(

Tabulku vede byvaly komunista spolecne s byvalym soudruhem prognostikem :roll:

Kdyz jsem pred 20-ti lety slysel nazor.... ze nase spolecnost je bolsevismem tak prolezla, ze se z toho dostane az vymre posledni generace, ktera zila pred listopadem...bylo mi to k smichu...

Ted kdyz vidim odezvy nasi spolecnosti musim konstatovat, ze je to smutna pravda:cry:
2012 6.Září 01:53 (R)člověk: (předchozí) (Re: Henry z 6.Září 00:10): Vím. V demokratické společnosti je povoleno vše, co není zakázáno zákonem. Bohužel naprostá většina na toto spoléhá a tohoto zneužívá. Je jen málo těch, kteří mezi hranicí povoleno a zakázáno používají také lidské vědomí a svědomí, tudíž tedy zákon, který je sám o sobě mnohdy špatný bez toho, aniž by jej třeba znali, nebo o něm věděli přirozeně dodržují a to jsou Ti správní lidé. Mají morálku a svědomí. Myslím si, že tito lidé, pokud to ještě nevzdali, mohou svým vlastním příkladem pomoci vychovat další generaci slušných lidí. Musíme ale chtít a sami se přičinit. Potom se snad podaří "porazit" právě ty, o kterých píšeš.
2012 6.Září 00:10 admin Henry: (předchozí) (Re: člověk z 5.Září 23:56): Máš nějaký návrh, jak z toho ven?
Mám: bránit si vydobyté svobody. Ono to zní jednoduše, naprosto samozřejmě, až dokonce i pateticky, ale pročti si toto téma a zjistíš, že je tu sposta takových, co by opět s gustem zakazovali a perzekuovali. Bohužel.
2012 6.Září 00:05 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 5.Září 23:58): Nesleduju ani prezidentské kandidáty, natož jejich preference.
2012 5.Září 23:58 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 5.Září 23:53): At nechodime daleko...

...zrejme nesledujes preference prezidentskych kandidatu? :-D
2012 5.Září 23:56 (R)člověk: (předchozí) (Re: Henry z 5.Září 23:53): Souhlasím, bohužel děje se to i dnes a zase je to jen o těch lidech. Máš nějaký návrh, jak z toho ven?
2012 5.Září 23:53 admin Henry: (předchozí) (Re: St@nda z 5.Září 23:24):
ad průnik skupin: že by někdo obdivoval bývalé komunisty a nesnášel ty současné? No, možná se najde pár zoufalců, pro které jsou ti současní moc demokratičtí, ale rozhodně nevěřím, že je to "podstatná část českého národa".

ad převlíkači kabátů: no, předpokládá se, že byli ve straně kvůli výhodám s tím spojenými, ne proto, že by věřili ve správnost ideologie. Ono to bude přísně individuální: nějakej lempl si dopomohl k lepšímu platu třeba jenom tím, že byl angažovaný. Naopak schopnému člověku by, bez pitomé knížky, třeba mohla být odepřena možnost se uplatnit na místě, kde by byl skutečně potřeba. A netýká se to jen komunistických režimů. Např. geniálnímu konstruktérovi von Braunovi bylo ukradený, pro koho pracuje, byť to byl Hitler. Stejně zaujatě pak makal pro američany. Těmhle lidem je nějaká politika třeba úplně ukradená, chceš z nich šmahem udělat zločince?
2012 5.Září 23:41 (R)člověk: (předchozí) (Re: Jozef z 2.Září 23:07):Také s Tebou souhlasím, udělali hodně chyb. Dle mého názoru je ale třeba se z těchto chyb učit a nedělat je dál. Ono se to ale děje, třeba právě proto, co píšeš, že většina z nich převlékla kabáty a v podstatě fungují dál. Zapomenout na některé události se nesmí, je třeba je připomínat ale dle mého názoru je třeba se přestat hrabat v minulosti a dělat něco pro budoucnost, myslet současností. Dnešní doba s sebou nese dravost, při které se lidé přestávají ohlížet jeden na druhého a v některých případech je zvěř opravdu inteligentnější. Zákaz KSČM je dle mého názoru nedemokratický i přesto, že naprosto rozumím tomu, co píšeš a myslím si, že slouží také k tomu, aby zastřel věci, které se někde ve vyšších kruzích dějí a na které doplácíme všichni tím, jaká životní úroveň je nám právě těmito kruhy vytvářena. Nevím, co dělat. Šanci vidím v tom, abychom se všichni začali chovat jako lidé a nejen ve věcech prospěšných všem si navzájem začali pomáhat. Vždyť to děláme pro sebe a dnes hlavně pro své děti. Poznal jsem pár lidí, skutečných válečných hrdinů - jejich příběhy jsou skutečně smutné i díky tehdejší KSČ, tak už třeba jen k vůli nim, pro jejich ideály, se kterými za naše hranice odešli. Kdo by šel dnes?
2012 5.Září 23:40 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Jozef z 5.Září 01:24): Pri vsi ucte...prece by jsi se nechtel chovat jako komanci v 50-tych letech:\?:

Zakazy a kriminalizace jenom vzbudi zajem u tupych mas...neco takoveho neni spravne ani zadouci :fie:

...Byl hrozný tento stát když musel jsi se dívat , jak zakázali PSÁT a zakázali ZPÍVAT , a bylo jim to málo , poručili dětem , modlit se ,jak si přálo veličenstvo KAT...
2012 5.Září 23:24 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Henry z 3.Září 23:07): Obavam se ze obe skupiny maji prunik ;-\)

Presto nechapu co by melo byt lepsi na predlistopadovych komancich, kteri se rozprchli do ruznych stran:\?: :\?: :\?:

Vzdyt skodili tenkrat a pokracuji v tom dodnes :cry:
2012 5.Září 11:01 (R)Drchlík: (předchozí) (Re: Henry z 5.Září 11:01): To nevadí,komunisti mu rozumí.
2012 5.Září 11:01 admin Henry: (předchozí) (Re: Drchlík z 5.Září 10:56): Nerozumím jazyku Vašeho kmene.
2012 5.Září 10:56 (R)Drchlík: (předchozí) (Re: Henry z 5.Září 10:46): Ostříleným komunistobijcům ne,ale zakázaným nacistum ano.Chápu li to správně racionálně,iracionálně.Vtom případě KSČM.Bang,posílám z mého DNA.
2012 5.Září 10:46 admin Henry: (předchozí) (Re: Jozef z 5.Září 01:24): Přečetl sis ten zákon? Tam žádné "šíření a propagaci komunismu" není. Mluví se tam o "hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka". Napasovat na to konkrétně komunismus se nedaří ani ostříleným komunistobijcům.
2012 5.Září 08:28 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Karas z 5.Září 07:54): TO JE TAKY JAK S NÁCKAMA.