Nejste přihlášen/a
Přihlásit
Zaregistrovat se
Neoficiální a nezávislé stránky města Milovice
Novinky
Inzerce
Diskuzní fórum
Ankety
Kalendář akcí
Spolujízda
Fotogalerie
Články
Sponzorský odkaz
Můj účet
O tomto webu
Projekt Kaštanová II. (Progress)
Seznam témat
Podobná témata
Kaštanová III.
Přidat komentář
1
2007 19.Březen 08:58
Alan:
(Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 12:08): Mám stejnou zkušenost jako Zdena, vše co bylo špatně odstranily a odstraňují(nechci to zakřiknout). Nyní už jen čekáme na firmu, která dělala podlahy a zárubně dveří. Mějte pevné nervy, to bydlení za to stojí
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2007 18.Březen 18:33
Zdena
:
(Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 12:08): Hezký den anonyme. Zjistila jsem,že když člověk volá a domluví se,tak nakonec vše dotáhnou do konce. A je fakt,že se musí osobně zajít za těmi,kteří to mají na starosti a domluvit to s nimi. Telefony kolikrát nemají žádný význam. Osobní schůzka a to několikrát je donutí k činnosti. Nám vše postupně opravují a jsme tutíž spokojeni a do nabytí právní moci Kolaudačního rozhodnutí, by to měli stihnout,abychom mohli byt řádně užívat.Držím palce ať při další prohlídce bytu je vše O.K.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2007 18.Březen 12:08
nespokojený klient RK :
POKRAČOVÁNÍ (Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 12:07): Po první prohlídce bytu a sepsání závad do předávacího protokolu a jejich následném podpisu jsme asi v tu chvíly naivně mysleli že závažné nedodělky budou během 14dnů opraveny, (i tak nám to bylo zděleno)ovšem po dalším telefonátu o týden později nám stavb.vedoucí sdělil že nemá čas se tomu věnovat a že až jej půjdeme převzít znovu (jelikož jsme jej nepřevzali díky těm závadám), sepíšeme opět závady (tytéž) které měli být již dávno odstraněny, tak teď jen doufáme až tam dorazíme podruhé nebude zde žádný závažný problém na který jsem si stěžovali u RK, kde nám oprava byla přislíbena po těchto několika telefonátech a dopadne vše dobře.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2007 18.Březen 12:07
nespokojený klient RK :
(Re: fakt z 18.Březen 11:52): RK nám oznámila, že byt nám předá dle tecnických norem po podpisu kup. smlouvy, po opětných telefonátech nám přestala zvedat telefony, museli jsme volat pokaždé z jiného čísla. Jejich odpověď stále stejná.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2007 18.Březen 11:52
fakt:
(Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 11:43): a co na vas dotaz odpovedela RK, reagovala na vase urgence.Reklamovala jste u dodávající firmy.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2007 18.Březen 11:43
nespokojený klient RK :
Ráda bych se zeptala,zda už někomu odstranili závady z předávacích protokolů, já osobně si byt kvůli nedodržení smlouvy - Dohody o změnách nepřevzala a přesto stále k nápravě nedošlo. Řádně jsme si zaplatili za něco co nám vůbec z části nedodali a typově vůbec neodpovídá našim požadavkům. Chyba byla na straně RK a přesto se nic neděje. Pomalu ale jistě nám začíná docházet trpělivost. Jaké jsou vaše zkušenosti s odstraňováním závad a reklamací.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
1