Nejste přihlášen/a
Přihlásit
Zaregistrovat se
Neoficiální a nezávislé stránky města Milovice
Novinky
Inzerce
Diskuzní fórum
Ankety
Kalendář akcí
Spolujízda
Fotogalerie
Články
Sponzorský odkaz
Můj účet
O tomto webu
Letiště
Seznam témat
Fotogalerie
Užitečné odkazy
Vývěska Všejan
Přidat komentář
1
2012 11.Duben 23:36
aviatik:
(Re: St@nda z 11.Duben 22:33): Hele to je o ničem. Dle ne tak staré a dokonce veřejné nedávné prezentace kraje tady na letišti měla být FVE. To je taky asi stejně relevantní shrnutí veřejně dostupných informací. Jen jsem podotkl, že letiště Hradčany má stejné parametry jako letiště Boží Dar. Rozdíl je v tom, že je v mnohem lepším stavu okolí než zde v Milovicích.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2012 11.Duben 22:33
St@nda
:
(Re: aviatik z 11.Duben 09:22): Jde spise pouze o shrnuti verejne dostupnych informaci
Nazor at si udela kazdy sam
Odkud mas info, ze ma byt letiste Hradcany vyuzito na komercni letecky provoz
Dle nedavne prezentace liberecky kraj hleda vyuziti, ale bez komercni letecke dopravy
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2012 11.Duben 09:22
aviatik:
(Re: St@nda z 10.Duben 23:42): Máš svůj názor, já svůj. Zapoměl jsi ale na nedaleké bývalé a také nevyužívané vojenské letiště letiště Hradčany které není v tak dezolátním stavu jako Milovické a ranvej je totožná s Milovickou. Navíc tam rusové před revolucí provedli dost finančně náročnou modernizaci. Ani tam není taková ohromná ekologická zátěž jako zde. Nemusím mít za každou cenu pravdu, jen diskutuji.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2012 10.Duben 23:57
Doležal:
(Re: St@nda z 10.Duben 23:42): Stale mas jeste pocit, ze jde o sireni "hruzozprav" ? Ano mám.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2012 10.Duben 23:42
St@nda
:
(Re: aviatik z 10.Duben 07:07): Shrnme si tedy dostupne informace:
1. Kapacita ruzynskeho letiste prestava stacit
2. Vodochody se netaji omezenim pouze na osobni dopravu a rozpetim do 36 metru
- i tak jsou proti letisti okolni obce, ktere se nachazeji ve vetsich vzdalenostech nez jsou Milovice od BD, doporucuji prostudovat hlukove studie letiste Vodochody
3. Pro vyuziti nakladni dopravy a vetsiho rozpeti se nabizi Mosnov a BD (po zprovozneni etapy 1b)
- v obou zminenych pripadech se po letech vazne mluvi o napojeni na zeleznici...je to nahoda?
Pozornemu ctenari predposledniho Echa jiste neunikla veta:
...Dokážu si velice dobře představit, že se i navzdory panující složité hospodářské situaci najde dostatek investorů, které bude zajímat ukázkové cargo, tedy propojení letecké a železniční, potažmo silniční dopravy...
Cargo = nakladni
Stale mas jeste pocit, ze jde o sireni "hruzozprav"
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2012 10.Duben 07:07
aviatik:
(Re: St@nda z 9.Duben 22:38): Myslím že s výrazem "horký kadidát" akorát čeříš vodu a nepodloženě vyvoláváš emoce. Tím tě nijak neurážím jen nevím nic konkrétního kromě tradičních předvolebních hrůzozpráv které se pravidělně objevují, když se to hodí. Naposledy je tuším použil hejtman když vyhrožoval před referendem k FVE.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2012 9.Duben 22:38
St@nda
: V pripade srovnani si panove zkusme uvedomit realitu ...
...pokud dojde ke zprovozneni milovickeho letiste by se nejednalo o hobby plochu pro nadsence na ktere by cas od casu pristala jako nejvetsi stroj Cessna...
...milovicke letiste je horky kandidat na obsluhu nejtezsich nakladnich stroju pro stredoevropsky region
a opravdu nevim, kde je takove nakladni letiste v kombinaci s tesne blizskym desetitisicovym obydlenim na odletove strane
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
1