Višňová - dům naproti Jednotě


 
2010 10.Květen 09:15 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Dita z 10.Květen 08:41): Tak to sem napište,kdy to bude?
2010 10.Květen 08:41 Dita: (předchozí) (Re: PeNik z 10.Květen 07:48): to jsem si všimla a musím říct, že to máte moc hezké:thumb: No to je právě ono, nám se tu během roku žádné informace nedostanou. Ale už jsem byla venku, tak termín schůze už je konečně stanoven. Uvidíme co se dozvíme. :-D
2010 10.Květen 08:25 (R)kimcid: (předchozí) Henry (webmaster) : co teď to je k tématu??
2010 10.Květen 07:48 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Dita z 10.Květen 07:38): zkusím to neinformovaně okomentovat: oplocení - právě proto jsme si oplotili náš pozemek (a nejen proto, ale byl jeden z důvodů - určitě jste si všimla). Výsadba stromků - tady bych asi napsal to (jen spekulace), že když pokácí strom, musí nějaké vysadit. Tak to bylo u nás za 2 břízy vysadit jeden dub červenolistý převislý neroubovaný na kmínku o minimální velikosti 2 - 2,5 m :-D . Vše bylo ze strany města podmínkou pro pokácení, takže jestli něco podobného nemáte taktéž v podmínkách. My máme vysazeny 2 stromy (jeden dub obyčejný navíc). Nyní hnízdí ptáci, takže proto možná nedošlo na pokácení. Nevím do jaké míry je strom nemocný, ale nestačilo by jej prořezat od těch suchých větví? Sanozřejmě do budoucna to může být opět problém. Komentáře berte jako reakci neinformovaného člověka.:thumb:
2010 10.Květen 07:38 Dita: (předchozí) (Re: PeNik z 9.Květen 19:47): U nás to tak zřejmě taky dopadne. A schůzi proto, že je tu docela dost nevyřešených otázek a během roku žádná schůze nebyla, aby nám to někdo vysvětlil. Třeba jako oplocení- je to tu jako průchoďák. Nebo jsem trochu nepochopila, proč tu kolem baráku vysadili ty stromky, kdyby to byly nějaké okrasné keříky nebo tak, ale tohle je snad přímo z lesa:fie: takové hrůzy. A o kácení stromu od minulého roku taky už nepadlo ani slovo. A navíc si myslím ,že ne jenom mě, ale i ostatní by asi zajímalo, kolik je naspořeno ve fondu oprav.
2010 10.Květen 07:24 Dita: (předchozí) (Re: Veru z 9.Květen 19:27): Schůze je asi v nedohlednu. Na emaily nikdo neodpovídá:fie:
2010 9.Květen 20:35 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: Benytrans z 7.Květen 16:12): Jůů, výtah svítí :-\)
2010 9.Květen 19:47 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Veru z 9.Květen 19:27): nahodím sem provokaci: my schůzi neměli a přeplatky jsou na cestě.:-D Nějak tomu u vás nerozumím, proč musíte mít schůzi. A pro zajímavost, co máte za správce, zda-li máte?
2010 9.Květen 19:27 Veru: Tak už by mohli dát termín na schůzi, néé? Docela by se hodilo, kdyby se už začaly vyplácet ty přeplatky.:fie:
2010 7.Květen 16:12 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 7.Květen 11:42): Dům ve Višňové je oproti jiným domům v Milovicích v dobrém stavu, mám možnost chodit do mnoha baráku v Milovicích... Teda až na ten neustále nesvítící výtah ve vchodu "D"... myslel jsem že jednou za měsíc jsou povinný revize... tak to to někdo píše od stolu???
2010 7.Květen 11:42 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 7.Květen 11:34): Archiv příspěvků z roku 2004-2006 strana 60 a pak také zde je něco o hovnech. Přeji příjemnou zábavu.
2010 7.Květen 11:34 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 7.Květen 11:27): V pohodě téma je tak zajimavé že rád mrknu do archivu:-D :-D :-D
2010 7.Květen 11:27 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 7.Květen 11:12): Díky za informaci :-\). Jinak teda psí hovna se tu řešila už někdy před deseti lety. Dá se snad i dohledat. Pamětníci si možná vzpomenou i na pana Zdeňka :-\).
2010 7.Květen 11:12 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 7.Květen 10:43): hmm tak v tom připadě mám k tomu jedno. Dum ve ¨Višňové je v hrozném stavu.............tečka
2010 7.Květen 10:43 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 7.Květen 10:33): Toto téma není diskuzní okénko lidí z višňové o čemkoliv, ale `diskuzní okénko kohokoliv o domu z višňové`. Cítíte v tom nějaký rozdíl?
2010 7.Květen 10:33 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 7.Květen 10:24): temá je:Višňová - dům naproti Jednotě. Což je náš dům, tudiž asi naše diskusní okénko???Lidi co v tom domě bydlejí.Tak tomu rozumím já ,pokud je to jinak tak mě zajimá jak???? jinak momentálni problém našeho domu se řeši na Facebooku.A tema je psí HOVNA....
2010 7.Květen 10:24 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 7.Květen 08:25): tak že i kdybych se tu bavil o hovně furt je to naše téma Nevím, co znamená "naše téma", ale pokud se tu budete bavit o hovně, tak to s tématem prostě nesouvisí. A je mi totálně jedno, kdo kde bydlí.
2010 7.Květen 10:04 (R)stefke: (předchozí) (Re: kimcid z 7.Květen 08:25):to bude asi tím že jeden neregistravanej uživatel tady dela chytryho....;-\)
2010 7.Květen 08:25 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 6.Květen 10:48): Nechápu???bydlim ve Višňové tak že i kdybych se tu bavil o hovně furt je to naše téma??tak že proč to bylo smazáno??????????????
2010 7.Květen 04:03 (R)stefke: :-D
2010 6.Květen 10:48 admin Henry: :backtotopic:
2010 6.Květen 10:16 (R)stefke: (předchozí) (Re: hrozný z 6.Květen 08:55): ja si říkal že se nějakej debilek ozve a nesklamal:fie: 8-\)
2010 6.Květen 08:55 hrozný: (předchozí) (Re: stefke z 6.Květen 07:33): nauč se pravopis ty "zvyditelnit" po v je i troubo
2010 6.Květen 07:33 (R)stefke: (předchozí) (Re: kimcid z 5.Květen 11:39):juice kime- henry se chtel jen zvyditelnit.. už dlouuho tady nebylo to jeho z5 k tematu :-\) :cry: . vid henry ;-\)
2010 5.Květen 18:43 gips: (předchozí) (Re: kimcid z 5.Květen 11:39): asi se máš vrátit k mravencům:)
2010 5.Květen 11:39 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 5.Květen 09:09):???????
2010 5.Květen 09:09 admin Henry: :backtotopic:
2010 5.Květen 04:30 (R)stefke: (předchozí) (Re: Jožo z 4.Květen 19:48):tak ty jsou všude... :-\) :-D
2010 4.Květen 19:48 Jožo: (předchozí) (Re: stefke z 4.Květen 18:56): My máme u nás v domě slepice, stále tu kdákají.
2010 4.Květen 18:56 (R)stefke: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Květen 16:55): kotelnu to nevim jak je řešena...:fie:
2010 4.Květen 07:29 (R)kimcid: Vchod A máte taky doma mravence????
2010 3.Květen 16:55 (R)PeNik: (předchozí) (Re: stefke z 3.Květen 16:44): :-D jak máte vůbec řešenou kotelnu?
2010 3.Květen 16:44 (R)stefke: (předchozí) (Re: Veronika z 3.Květen 10:12): ale to s tím rozvrhem neni zase špatnej napad...jana včera taky nadavla že se koupe v studene vodě a plati teplou tak jsem ji navrhnul at pusti jen studenou aby teplou nemusela platit. a večer byla ticha domacnost :-\):-D
2010 3.Květen 10:12 (R)Veronika: (předchozí) (Re: stefke z 3.Květen 09:51): Včera kolem půlnoci už tekla...asi máme omezené dodávky... 8-\) Každopádně by se hodilo, kdyby na nástěnce byl aspoň rozvrh hodin kdy se tedy máme koupat :-D
2010 3.Květen 09:51 (R)stefke: (předchozí) (Re: Veronika z 2.Květen 21:18): ahoj veru ona ta voda nečete jak večer po osme tak rano před čtvrtou... je to děs... :fie:
2010 2.Květen 21:18 (R)Veronika: Nevíte někdo proč v našem domě neteče teplá voda??? To chci tak moc? :wacko:
2010 1.Květen 08:09 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Dita z 1.Květen 07:31): to je pravda a platí co jsem napsal dříve o slibu.
2010 1.Květen 07:31 Dita: (předchozí) (Re: PeNik z 30.Duben 20:37): Chápu, že se jim do toho nechce. Ale na druhou stranu to tedy nemají slibovat.
2010 30.Duben 20:37 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Dita z 30.Duben 20:17): co si budeme povidat, levne to 2x neni a pokud to tiskne na sve tiskarne, tak to musi i zafinancovat. do toho se asi nekomu nechce.
2010 30.Duben 20:17 Dita: (předchozí) (Re: PeNik z 30.Duben 10:48): U nás asi šetří jak papírem, tak i tiskárnu:-\)
2010 30.Duben 10:48 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Dita z 30.Duben 10:17): je pravda, že dopracovat se k exekuci chvilku trvá (ale není to tak hrozné - zkušenosti od nás - vše zařizuje správce). Ovšem většinou stačí poslat předžalobní upomínku a většina jich zaplatí obratem. Pokud ne, pokračuje se v započetí exekuce. Co se týče tisku na papír: je pravda, že tisknout například 69 listů je hnus (u nás). Bohužel když to lidem slíbím nebo je to nutnost, tak to prostě musím udělat, jinak nic nezařídím či lidem nic neřeknu, což nechci. Laserová tiskárna si s tím poradí a když umí i oboustranný tisk, tak ušetřím i papír oproti standardu. Nedovedu si představit tisk na inkoustu.
2010 30.Duben 10:18 Dita: (předchozí) (Re: PeNik z 29.Duben 21:40): tak to nám paní řekla, že je to hodně stránek na vytisknutí a tím to haslo.:roll:
2010 30.Duben 10:17 Dita: (předchozí) (Re: PeNik z 30.Duben 06:44): No je fakt, že dlužníků je tady spousta. Bylo nám řečeno, že pokud nezaplatí, tak se to bude řešit exekucí, ale to asi taky nedopadlo. Pořád se tu dělá tytyty a skutek utek. Tvrdí, že to tak udělat nejde.
2010 30.Duben 08:29 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Dita z 29.Duben 18:30): Jako ostatně vše
2010 30.Duben 06:44 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Benytrans z 29.Duben 22:00): tak by jej měli naplnit (včetně úroků?). Správce by si s tím měl bez problémů poradit :-\)
2010 29.Duben 22:00 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: PeNik z 29.Duben 21:40): FO vyčerpali neplatiči :-D
2010 29.Duben 21:40 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Dita z 29.Duben 21:16): nas spravce dela automaticky prehled vydaju z fo na opravy + financni prehled co kolik stalo vcetne zustatku ve fo. dostane to kazdy clen svj.
2010 29.Duben 21:16 Dita: (předchozí) (Re: PeNik z 29.Duben 19:24): No to mi vůbec nevíme. My se to dozvíme možná až na schůzi. O FO a pohybu na něm nemáme přehled. Minulý rok na schůzi nám bylo slíbeno, že se vytisknou pohyby z FO k nahlédnutí a kde nic tu nic:fie:
2010 29.Duben 19:24 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Dita z 29.Duben 18:30): a kolikpak máte na to peněz ve FO? plot není levná záležitost (ale ne nic neufinancovatelného). Záleží na požadavcích na plot :thumb:
2010 29.Duben 18:30 Dita: (předchozí) (Re: kimcid z 29.Duben 11:04): tak to by jste chtěl asi opravdu moc na tyhle poměry;-\) Jak dlouho trvalo, než se udělalo na zadní parkoviště osvětlení, takže o oplocení se bude diskutovat ještě pěkně dlouho. Ale příjde mi, že se o tom mluví jenom na schůzi a pak už je to hozené za hlavu:fie:
2010 29.Duben 11:24 (R)kimcid: na facebooku je vlastně to samé.....
2010 29.Duben 11:23 (R)kimcid: jednou za čas je dobré se sem kouknout http://www.visnova573.cz/
2010 29.Duben 11:04 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Veronika z 29.Duben 10:21): Já bych toho chtěl.Oploceni pozemku,aby mě nikdo neparkoval na místě,aby děti nejezdili na kolech mezi autama(už mám rejpanec na dveřich od dětského kola),klec na popelnice,pořádek kolem baráku,pokácet strom na parkovišti. A na konec dodržováni nočniho klidu a domovního řádu.Ale to bych musel žít v pohádce....
2010 29.Duben 10:21 (R)Veronika: (předchozí) (Re: kimcid z 29.Duben 08:16): klec by byla fajn...ale já bych spíš to oplocení pozemku...s hřištěm...i s popelnicemi..ale to chci asi moc.. 8-\) A ještě mimo téma...na facebooku je také vlákno k Višňové 573 :thumb:
2010 29.Duben 08:16 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Veronika z 29.Duben 07:54): drobet odbočim ,ale asociace na odpady:nenecháme udělat na popelnice klec??Každej si knám jezdi odhazovat bordel a my pak už nemáme kam???
2010 29.Duben 07:54 (R)Veronika: (předchozí) (Re: VencaP z 28.Duben 16:05): když jde o hromadnou chybu, která se promítne ve vyúčtování každého bytu není lepší se sejít hromadně a vyřešit to?? Loni se to týkalo např.úhrady za odpady, které bylo napálené 2x...né každému to vadilo, ale mě ano.
2010 29.Duben 07:51 (R)Veronika: (předchozí) (Re: PeNik z 28.Duben 17:35): ok...když budeme slovíčkařit tak nejde o odsouhlasení ale o případné reklamace :thumb: . Jde o to, že loni se schůze celkem vyplatila, jelikož dohledat jinak naší účetní není vždy jednoduché...takhle se to alespoň vyřešilo hromadně (i když možná ne ke spokojenosti všech).
2010 28.Duben 23:34 Veru: (předchozí) (Re: PeNik z 28.Duben 17:35): Souhlasím s Vámi, není co odsouhlasovat, já jen tlumočím co mně bylo sděleno.
2010 28.Duben 20:43 Ráďa: Souhlasím s názorem Penika. Jsou to jen výmluvy. Každý rok má paní Vyjdáková s vyúčtováním problém. Pevně věřím, že konečně bude účetnictví zpracovávat někdo jiný. Lidé ve vedení společenství se nemají čas starat o věci o které by měli, což vede k tomu, že schůze je jednou ročně a nikdo všechny neinformuje o dění kolem baráku jen individuálně informují, když máte dotaz. Když by informace napsali na náš web, tak by to bylo mnohem lepší, ale . . . . Náprava je v nedohlednu.
2010 28.Duben 17:35 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Veru z 28.Duben 10:56): a co bude, když si to neodsouhlasíte? Myslím si, že na vyúčtování není co odsouhlasit, ale maximálně reklamovat.