Projekt : Byty v lese I.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_photoalbum_4_903-3587.JPG


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2007 20.Říjen 11:39  (R)Jirka.H.: Hezký den všem budoucím sousedům a sousedkám. Tak konečně jsme se dočkali. V úterý jdeme přebírat náš byt. Tak snad bude všechno O.K. a budeme už bydlet ve svém. Na adresu všech chytrolínů a radílků jen tolik: Je nám srdečně fuk co si myslíte o tom či onom, když vůbec nemáte ponětí o čem je tu řeč. My, na rozdíl od vás, máme osobní poznatky a zkušenosti. A z těch vycházely naše reakce na tomto fóru. Někteří to tu pojali jako poučování nevědoucích. Občas si tu připadám jako školáček, kterému musí někdo "moudrý" vysvětlovat jak se věci mají. S úsměvem na rtu jim tímto sděluji, že jejich názory jsou mi šumafuk. Pokud jde o částku požadovanou Domovní správou s.r.o. tak je mi opravdu záhadou, jak se dopočítali k částce 2.000,- Kč. Když to vezmu hrubým odhadem podle toho, co jsme platili za náš předchozí byt, tak částky zálohy za vodu - cca 400,-Kč (za 2 lidi), odvoz odpadů - cca 100,-Kč (záleží na počtu osob v bytě), osvětlení společných prostor - cca 30,-Kč, fond oprav - cca 100,-Kč(jsou to v podstatě nové byty), no a za služby spojené se správcováním - cca 300,-Kč. Ať počítám jak počítám, vychází mi úplně jiná částka ..... K tomu není co dodávat.:fie: