Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2007 30.Červenec 16:09  (R)PeNik: (Re: Standa z 30.Červenec 13:49): tak elektrika není problém. běžně se u ČD vyskytují dieselové loko, které mají alternátor a usměrňovač. U Elefantů stačí propojit kabel na 3 kV a je vše funkční. Za určitých okolností by ta loko sloužila jako zdroj 3 kV. Elefant by normálně fungoval. Proč ještě, že z toho sešlo? Protože si myslím, že to je kravina. Čas na připojení a odpojení loko by zabral více času než přestup. Musel by být přítomen posunovač, který by vn kabel a loko odpojil. Co to znamená pro ROPID? Navýšení ztráty u daného spoje. Toho posunovače musí někdo zaplatit. Jelikož si službu objednal kraj, tak by to zaplatil kraj. Jak jistě všichni víte, kraj se snaží do dopravy (a to jakékoliv), dávat co nejméně peněz. Prostě chce ušetřit. Jiná situace ovšem je spojení/rozpojení dvou elefantů. Tam se to dá vyřídit do dvou minut.