Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2007 10.Listopad 17:15  yellen: (Re: St@nda z 10.Listopad 16:52): Je to v rozporu s platnými zákony! Ale připomenu Vám rok 1997. Tehdy se velmi jasně a hlasitě hovořilo o oddělení ČD od nákladní dopravy, rozdělení na přepravce a správu tratí, o rušení ztrátových tratí (mmch. obávám se, že dnes by vlaky na trati Milovice - Lysá nejezdily) a pochopitelně o (na tehdejší společenskou situaci) citelné propouštění. Pokud si vzpomenete, tak vše skončilo 5 denní stávkou a odložení uvedeného o dalších 6 let. Problém totiž není monopolní dopravce, ale sociální smír, který se předchozí vlády neustále snažily zachovat. Liberalizace v drážní dopravě pro ně totiž znamenala příliš velký skok a zřejmě se bály nárůstu osob na úřadech práce - tehdejší ČD zaměstávala v roce 1997 kolem 110.000 (dnes asi 60.000 - od 1.12.2007 o 1/3 míň).