Autobusové spoje do Prahy


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2008 3.Červenec 11:18  (R)PeNik: (Re: daffydd z 3.Červenec 10:52): Ne nemůže za 100% poruch, ale v současné době docela častá porucha to je. Samozřejmě závad může být více (například HV, sběrač, K35, ..., ...). Ptám se, jak zjistit závadu, když při technické prohlídce jsou tyto věci podrobeny prohlídce a ošetření a za týden se třeba ulomí jazýček na relátku? Prostě únava materiálu. jestli napíšete něco v tom smyslu preventivně vyměnit, tak to takto dělat nejde. Elektrický sběrač 480.000,-, K35 160.000,-, IGBT tranzistor + driver 100.000,- (musí se vždy vyměnit minimálně 2, takže 200.000,-). Když budte měnit všechny IGBT tranzistory: tak to 3x6 tranzistorů =1.800.000,-. Pravidlená prohlídka vychází cca za 3-4 týdny (odvíjí je podle kilometrů). To by cena jízdenky musela být asi tak 3x větší než je dnes, aby se dalo preventivně měnit. Nehledě na to, že při pravidelných prohlídkách se postupuje podle údržbového předpisu předepsaného výrobcem.