Autobusové spoje do Prahy


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2008 3.Červenec 14:16  (R)PeNik: (Re: 3xxx z 3.Červenec 13:52): ač zaměstnanec ČD, dovolím si nesouhlasit. Vždy je co zlepšovat a zde je prostoru ke zlepšení spousty. Očekávám zlepšení v říjnu, kdy bude zprovozněno Nové spojení v Praze a bude změněn jízdní řád vlaků. Hlavní výhodou by mělo být nepřenášení zpoždění vlaků na protisměrné vlaky (může docházet, protože na Vysočany z TGM povede až na most pouze jedna kolej, ale úsek se výrazně zmenší, takže i přenost zpoždění by se měl minimalizovat - současné době to byly dva úseky: Libeň - vysočany a Libeň - TGM) a možnost varianty úvratě přes Libeň. Hlavně v úseku Libeň - TGM mohlo docházet (a dochází) k přenosu zpoždění i od vlaků na trati 011. To by po zprovoznění mělo odpadnout, protože každý vlak pojede po jiném tělese.