Monopolní molochy (O2, ČD, ČP apod...)

Podobná témata

Spojení Milovice - Praha


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2009 5.Říjen 10:33  (R)PeNik: (Re: mcquak z 5.Říjen 10:13): aha, sorry. jen mohu na stranu odborů nyní říci, že už nemají takovou sílu jako měly (nejednotnost odborů na ČD) a jsem strašně zvědavej, jak dopadne letošní kolektivní vyjednávání. Osobní tip je, že zaměstnanci nebudou moc spokojeni, ale chce to "regulérní" pohled na věc a pochopit možnosti zaměstnavatele. Ač se mě to bude také týkat, pochopím některá omezení. A ještě otázka na závěr: jak moc mohou odbory Čd ovlivnit vstup konkurence na železnici? Zajímala by mě konkrétní možnost zamezení vstupu.

Něco mimo ČD a téma: Co se týče SA a železnice, tak si myslím, že pan Vančura je velkohubý člověk. Je sice hezké, že chce podnikat na železnici a jak tvrdí výrazuně levněji (super), ale uvědomme si si jednu věc: kde bude ty své supermoderní jednotky opravovat? Nebo budou bezporuchové, bezúdržbové? Nebo bude jezdit na opravy do zahraničí (samozřejmě to lze). Samozřejmě by si mohl vystavět svoji vlastní správkárnu, ale obávám se, že i uzavřená smlouva na 10 let by mu nestačila na to, aby byl alespoň s nulovým ziskem toto vybudovat. Jedná se o investici v řádu miliard. Vystavět halu není problém, ale pod touho halou musí vzniknout jakási "vana" na ropné produkty, které vždy vznikají v železničním provozu. Samozřejmě je to řešitelné. Další věcí je na jakých relacích by velice rád podnikal: na těch nejziskovějších. To umí každý. Podívejme se na sever Čech, kdo tam vyhrál dopravu. On z toho utekl, aniž by vyčkal na rozlepení obálek a vyhlášení vítěze. I tamní krajští představitelé měli velké oči na to, že nevyberou nejlevnější dopravu a že si připlatí za komfort. Nepřiplatili a raději si dali do nové smlouvy ČD obnovu vozového parku. Mysl míní, prachy mění.

Druhá olovina příspěvku je jen výlev "emocí".