Monopolní molochy (O2, ČD, ČP apod...)

Podobná témata

Spojení Milovice - Praha


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2009 5.Říjen 11:31  (R)PeNik: (Re: mcquak z 5.Říjen 11:19): že odbory odmítají konkurenci ještě neznamená, že o ní rozhodují. V tom článku, který jsem sem mrsknul ráno mi chybí jakýkoliv odkaz na konkrétní článek či jednání s vládou, že prostě se bude stávkovat za to, aby nebyla konkurence. Podle mě odbory dost dobře ani toto rozhodnutí ovlivnit nemohou. Mohou jen částečně. Nedovedu si představit, že by stávkovali několik týdnů či měsíců po takovémto rozhodnutí.

Spíše mi ten článek přijde jako stížnost "cestujícího", který se účastnil oné akce a musel se tlačit, protože organizátoři to špatně zorganizovali a přidal k tomu "omáčku". Samozřejmě na každém šprochu pravdy trochu. Mě konkurence nevadí. Mě vadí vychcaná konkurence typu !Vančura", který chce provozovat pouze ziskové spoje. Pokud konkurence, tak dostane poměrnou část ziskových a neziskových vlaků a pak teprve může na těch neziskových ukázat, co v něm je a jak to dokáže dělat levněji a lépe. Ono dělat rozpočet na ziskové spoje je výrazně jednodušší (i já bych měl velkou hubu o nižších cenách, když mi tržby nebude odčerpávat neziskový spoj) než do rozpočtu zahrnout neziskové spoje a poté začít počítat, za kolik to jsem vlastně schopen provozovat.