Pracuji v Praze


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2013 7.Říjen 11:43  (R)Kabelnet: (Re: PeNik z 6.Říjen 20:48): Nemyslím si, že z LPG se dá dostat pod cenu domácí plničky to ledaže by jste měl doma rafinerii a LPG vyráběl sám. Asi takto PROČ NE LPG, bezpečnost LPG čeká na jiskru a pak je horší než plná nádrž benzínu, jízdní vlastnosti tah a uskákanost je dána i výrobcem LPG, minimální existence originální zástavby kde i originál od výrobce je přestavba, uložení nádrže je vždy na úkor nějakého prostoru v autě, krátká životnost nádraží a nutnost častých revizí dále plnění s obsluhou takže zbytečné čekání a snížení počtu plniček na ty non - stop. CNG plyn se rozfouká, díky originální zástavbě má výrobce vozu vše vyladěno a vůz jede stejně jako na benzín bez rozdílu, zemní plyn je všude stejný, uložení nádrží je vždy tak, že nejsou vidět a neberou Vám žádné místo, životnost nádrží je 15 let. S domácí plničkou jsem o 0,5 -0,6 Kč/1 km méně na veřejné plničce jsem na 0,9-1,1 Kč/ 1km.