Rálemi II. A - Info

O čem se diskutuje?

Sem vkládejte aktuální informace o projektu Rálemi II. budova A. Pozor: každý příspěvek mimo téma bude nemilosrdně a bez varování smazán!


Pravidla pro odeslání příspěvku

  • Příspěvky, které budou v rozporu se zákony, slušnými mravy nebo jinak nevhodné pro uveřejnění, budou smazány.
  • Podpis je povinný údaj, který musí obsahovat min. 3 a max. 30 znaků
  • Maximální povolená délka příspěvku je 600 znaků
  • Příspěvky obsahující jakoukoliv inzerci budou smazány
  :-) :-D :-( 8-O :-/ :-x :oops: :roll: :!: :?: ;-) :thumb: :fie: :ok: :wacko: :cry: 8-) 
  [b]tučný text[/b] [i]text kurzívou[/i] [br] [url=http://webová_adresa]text odkazu[/url] [img]http://adresa_obrázku[/img] [q]text citace[/q] 
Opište prosím text z obrázku :
   

Reagujete na příspěvek:

2010 8.Říjen 17:24  (R)PeNik: (Re: Milan 122 z 8.Říjen 16:45): U nás po vyúčtování jsou peníze po ukončení termínu na reklamaci do maximálně týdne odesílány na účet pošty a vlastníkům bytových jednotek jsou přeplatky vraceny složenkou, které si všichni vyzvednou na poště. V případě nevyzvednutí se peníze vrací zpět na účet SVJ a vlastníkovi jednotky se to zahrne zpět na jeho osobní účet u správce (Domos). Pokud chce vlastník peníze o po vypršení termínu pro vyzvednutí peněz na poště, tak pak po dohodě s výborem (ten to vykomunikuje se správcem nebo i obráceně), jsou mu peníze zaslány na účet nebo si sníží platbu/y. V každém případě o tomto musí být informován výbor, který schvaluje platby. Já na správce nedám dopustit. Funguje to ke spokojenosti všech.