Diskuzní fórum - Seznam komentářů

Typologie lidí: dle hypermarketových preferencí

Z chvilkového pohledu do diskusních témat a vyvěšených příspěvků je jasné, co je pro současného člověka nejdůležitější. Kdo je to však současný člověk? Nemůžeme ho zaměňovat s moderním člověkem, neboť ten byl kdysi definován jako někdo, kdo se narodil v období vymezeném napsáním Meyerbeerovy opery "Robert ďábel" a vánočním hitem Beatles "All you Need is Love". Poté nastupuje člověk současný: pro sebe si tiše pobrukuje "All You Need is Shopping", chybí mu sebemenší představivost a jeho duchovní obzor je vymezen mantinely televizní reklamní tvorby. Pomineme-li bydlení, na čele zájmu tohoto mladého druhu je Ordinace v růžově zahradě a nákupní možnosti na maloměstě - a to přesně v tomto pořadí. Nakupování a supermarkety jsou vůbec tématem, ke kterému se chce vyjádřit úplně každý. Všichni o tom přeci něco vědí - i s jinak protivnými oldskůlovými rodiči se pak můžete při svěží nedělní konveraci shodnout, kde mají nejchutnější a zároveň nejlevnější kyselé okurky. Jaká je pak typologie lidí, kteří zaníceně na toto téma diskutují na milovickém internetu?


 
2007 3.Prosinec 14:59 admin Henry: (předchozí) Tak, a teď karty na stůl, kdo je jaký typ? Já jsem
Typ F: Je mu vcelku jedno, kde nakoupí, ale v době, kdy se vrací z práce již mají otevřeno pouze nadnárodní hypermarkety. Má rád výběr, za který je i ochoten si připlatit. Užívá si zoufalé pokusy obchodníků prodat mu zrovna ten jejich výrobek, ale on si s nadhledem vybírá právě ty výrobky, které se v reklamách neobjevují. Tosca je pro něho možná nějaká oděvní značka, protože stejně jako operu naprosto ignoruje i módní trendy v oblíkání.