Projekt : Byty v lese I.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_photoalbum_4_903-3587.JPG


 
2007 22.Říjen 12:49 homeuser: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 20.Říjen 11:39): A topit budete jako v kamnech? A tepla voda potece od sousedu? Zvlastni vypocty... :thumb:
2007 20.Říjen 11:39 (R)Jirka.H.: Hezký den všem budoucím sousedům a sousedkám. Tak konečně jsme se dočkali. V úterý jdeme přebírat náš byt. Tak snad bude všechno O.K. a budeme už bydlet ve svém. Na adresu všech chytrolínů a radílků jen tolik: Je nám srdečně fuk co si myslíte o tom či onom, když vůbec nemáte ponětí o čem je tu řeč. My, na rozdíl od vás, máme osobní poznatky a zkušenosti. A z těch vycházely naše reakce na tomto fóru. Někteří to tu pojali jako poučování nevědoucích. Občas si tu připadám jako školáček, kterému musí někdo "moudrý" vysvětlovat jak se věci mají. S úsměvem na rtu jim tímto sděluji, že jejich názory jsou mi šumafuk. Pokud jde o částku požadovanou Domovní správou s.r.o. tak je mi opravdu záhadou, jak se dopočítali k částce 2.000,- Kč. Když to vezmu hrubým odhadem podle toho, co jsme platili za náš předchozí byt, tak částky zálohy za vodu - cca 400,-Kč (za 2 lidi), odvoz odpadů - cca 100,-Kč (záleží na počtu osob v bytě), osvětlení společných prostor - cca 30,-Kč, fond oprav - cca 100,-Kč(jsou to v podstatě nové byty), no a za služby spojené se správcováním - cca 300,-Kč. Ať počítám jak počítám, vychází mi úplně jiná částka ..... K tomu není co dodávat.:fie: