Projekt : Byty v lese I.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_photoalbum_4_903-3587.JPG


 
2007 22.Říjen 15:43 fakt: (předchozí) (Re: homeuser z 22.Říjen 12:49): Vy budete mít společnou kotelnu. Progress nedává všude kotle? Pak by se neplatily tyto zálohy správcovské firmě ale přímo Plynárnám, takže správci jen záloha za SV mimo jiné. Ovšem, pokud by chtěli 2000 na byt jen za správcování bez záloh tak je to lichva. Normální správci nájemních bytů berou cca 10 % z vybraného nájemného bez záloh na médiia, jen za údržbu,daň,pojištění budovy, mzdy, úklid chodníků i zima, revize,účetnictví,fakturace smlouvy na media a tak.
2007 22.Říjen 12:49 homeuser: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 20.Říjen 11:39): A topit budete jako v kamnech? A tepla voda potece od sousedu? Zvlastni vypocty... :thumb:
2007 20.Říjen 11:39 (R)Jirka.H.: Hezký den všem budoucím sousedům a sousedkám. Tak konečně jsme se dočkali. V úterý jdeme přebírat náš byt. Tak snad bude všechno O.K. a budeme už bydlet ve svém. Na adresu všech chytrolínů a radílků jen tolik: Je nám srdečně fuk co si myslíte o tom či onom, když vůbec nemáte ponětí o čem je tu řeč. My, na rozdíl od vás, máme osobní poznatky a zkušenosti. A z těch vycházely naše reakce na tomto fóru. Někteří to tu pojali jako poučování nevědoucích. Občas si tu připadám jako školáček, kterému musí někdo "moudrý" vysvětlovat jak se věci mají. S úsměvem na rtu jim tímto sděluji, že jejich názory jsou mi šumafuk. Pokud jde o částku požadovanou Domovní správou s.r.o. tak je mi opravdu záhadou, jak se dopočítali k částce 2.000,- Kč. Když to vezmu hrubým odhadem podle toho, co jsme platili za náš předchozí byt, tak částky zálohy za vodu - cca 400,-Kč (za 2 lidi), odvoz odpadů - cca 100,-Kč (záleží na počtu osob v bytě), osvětlení společných prostor - cca 30,-Kč, fond oprav - cca 100,-Kč(jsou to v podstatě nové byty), no a za služby spojené se správcováním - cca 300,-Kč. Ať počítám jak počítám, vychází mi úplně jiná částka ..... K tomu není co dodávat.:fie: