Dětský lékař


 
2011 17.Září 21:11 (R)marynek: (předchozí) (Re: onyx z 17.Září 20:59): žádná blbost, realita. Vyberu si MUDr.Šimonovou, která se nechce či nemůže zařadit do systému zdejších konzultací a zástupů ostatních doktorek a tudíž jak sama píše, záskok je v nemocnici Nymburk. Vše je dostatečně známé a jasné.
2011 17.Září 20:59 onyx: (předchozí) (Re: marynek z 17.Září 20:25): ...co to je za blbost???!!! To, že jsem někde evidovaná,neznamená,že nedůvěřuju jiným doktorům. My jsme u Šimonový mimo jiné i proto, že Matasová nepřibírala pacienty VZP a narychlo měnit pojišťovnu jsem teda nechtěla.
2011 17.Září 20:25 (R)marynek: (předchozí) (Re: .... z 17.Září 10:12): Pokud bych měl děti v evidenci MUDr.Šimonové, nikdy bych se neobrátil na žádného doktora zavedeného v systému záskoků, který je zde známý. Evidencí u této doktorky dáváte najevo nedůvěru v ostatní doktorky zavedené v systému zástupů a máte jezdit do Nymburka. Pokud to bylo s dítětem tak špatný, měla volat 155, jinak měla jet vlakem do Nymburka, s tím musela počítat, když se evidovala u MUDr.Šimonové. Stydět se může pouze tato matka, nikdo jiný.
2011 17.Září 20:09 KORKA: (předchozí) (Re: .... z 17.Září 10:12): Pokud dítě zvrací, má horečku a moje doktorka nemá službu a mám pocit, že to nezvládnu do dalšího dne, tak zavolám sanitku - nevidím v tom nic divného.
2011 17.Září 10:12 ....: Jenže mladá paní tady mluví o tom, že její dítě zvracelo, mělo horečku, bylo to mimino a ona by s ním musela jet vlakem. O tom mluvila ! To je stejné, jako by dítě začalo zvracet a hořelo na nějaké akci venku a přítomný lékař by řekl, že není zástup jejího lékaře ! Jak se někdo může podepsat pod tak bezcitný příspěvky ? Takový zlý až mrazí. Fuj ! Rodiče by se za Vás styděli !
2011 9.Září 11:16 admin Henry: :backtotopic:
2011 9.Září 11:14 haha: (předchozí) (Re: Po.Vi. z 9.Září 11:04): Můj manžel už je nepřetržitě přes 28 hodin v práci. Myslíte si že pak ještě bude mít náladu řešit třeba dopravní přestupky ve svém volnu. Ha ha ha Ale myslím, že tady se lidi baví o lékařích.
2011 9.Září 11:10 Po.Vi.: (předchozí) (Re: Andy z 9.Září 09:45): Prominte,ale do Nymburka je to 17 km.To je pro vas dalka??V dnesni dobe kdy auty jsou ucpany silnice,mobil ma kazdy a zadna nouze,tak o zdravi sveho ditete by jste se mela postarat bez reptani.Nakonec jsou v nalehavych pripadech sanitky.A doktorka je taky clovek a nemusi kazdymu nespokojenci vysvetlovat co muze a co ne a rozdavat se kdyz tady nikdo to uz nedela.
2011 9.Září 11:04 Po.Vi.: (předchozí) (Re: Nebudvtipny z 7.Září 08:48): Skoro toho policistu zacinam litovat...Prehanite s jeho "unavou",a predstavou jak ma dohlizet na poradek vimo sluzbu.To asi pro vas budicek nezvonil,nezvoni a zvonit nebude nebo jo nikdy nebudete.O moralni urovni nasi zeme se prave staraji takovy to "poctivi" policajti.Kdo jiny v "terenu" by mel jit prikladem?O stresove zatezi lekare a policajta radeji nemluvte,srovnavate nesrovnatelone.
2011 9.Září 10:56 zoro: (předchozí) (Re: Andy z 9.Září 09:45): Vybrala jste si tuhle doktorku, tak proč najednou chodit k jiný.
2011 9.Září 09:45 Andy: kdyby syn neměl horečky a tolik nezvracel apod.tak bych samozřejmě k jiný dr.nešla.nikdy nevíte kdy to může potkat vás.ješte když mám malý miminko,který bych musela vzít taky sebou a jet vlakem.a jiný lékař pro dospělý vás vezme, když máte takovýhle problémy,i když neni zástup.
2011 7.Září 09:24 admin Henry: :backtotopic:
2011 7.Září 08:48 Nebudvtipny: (předchozí) (Re: Po.Vi. z 29.Srpen 11:19): Človíčku nešťastná, Vy snad žijete v pohádkách :-D . Vy si představujete, že policista přijde třeba po noční 12 hodinové službě, unavený a zpruzelý z morální úrovně naší vyspělé kapitalistické země, poté si nejlépe obleče reflexní vestu, osloví kolegu z vedlejšího vchodu a bude pro Milovice vykonávat občanskou hlídku a hlídat přechody pro chodce? Nebo si jako pokladní z obchodu půjdete ve svém volnu nakoupit do jiného obchodu, ale protože u pokladen budou fronty, požádáte vedoucí prodejny o slušivou kombinézu a kvapně skočíte za další kasu, ať ty fronty zkrátíte? Haló, budíček.
2011 2.Září 12:08 ...: (předchozí) (Re: zoro z 2.Září 11:02): přesně tak. V životě by mě nenapadlo jít k dr. který není s mým dr. domluvený na zástupu. :fie:
2011 2.Září 11:02 zoro: (předchozí) (Re: Andy z 28.Srpen 22:13): Sorry, ale lékař pro dospělé má v době dovolené nebo volna za sebe taky domluvený zástup. A jiný doktor by Vás nevzal. Tak proč by musel dětský. Když jste si tu doktorku vybírala, tak jste si mohla zjistit jak je na tom se zástupem.
2011 29.Srpen 13:26 Karuzelka: (předchozí) (Re: Po.Vi. z 29.Srpen 11:19): To si děláte legraci?
2011 29.Srpen 11:19 Po.Vi.: (předchozí) (Re: jojo z 29.Srpen 00:00): Presne.Je zvlastni ze doktori,hasici musi.Ale ostatni,vcetne policajtu nemusi nebo jen to co jim uklada zakon.Policajt i ve volnem case by mel(nevim jak to chodi,ale pri poctu policajtu bydlicich v Milovicich tady by mohl byt vzorny poradek)snazit se hlidat poradek ve svem okoli.S moralni stranky urcite.Deje se to tak?
2011 29.Srpen 00:00 jojo: (předchozí) (Re: Andy z 28.Srpen 22:13): povinnost ošetřit má jen když je nemocný v bezprostředním ohrožení života. Při zaregistrování k MUDr Šimonové musíte počítat s jízdou do nymburka v její nepřítomnosti nebo volat pohotovost jeli dítě na tom tak že do Nymburka jet nemůžete.
2011 28.Srpen 22:13 Andy: (předchozí) (Re: daffydd z 2008 25.Březen 11:24): nás dokonce odmítla osobně,je fakt,že u ní nejsme registrovaný,ale naše dr.Šimonová nebyla přítomná.tak jsme došli k nejbližší doktorce.s tím,že syn 4roky má horečky zvrací a má průjem.a sestra mi řekla,at si zajedem do Nymburka,kde má Šimon.záskok.opravdu ochotná.má snad povinnost každého pacienta ošetřit.
2011 18.Duben 13:19 Bobina: (předchozí) (Re: Hrošíkov z 15.Duben 21:35): Kde to žiješ ??? Všeobecně je lékařů málo, dětských lékařů ještě méně, zubařů je naprostý nedostatek ( na celé Milovice a okolní obce je jeden-přes 75 let věku) a vy by jste chtěli "dětského zubaře" a ještě k tomu v Milovicích ????? ....BUDÍČEK . Tady jsi v Česku.
2011 15.Duben 21:35 Hrošíkov: Dětský zubař - Dobrý večer, prosím o tip na dětského zubaře zde v Milovicích nebo v okolí. Děkuji.
2011 17.Březen 14:51 :-): Paní doktorka Čerňanská je profesionálka ve všech směrech. Minule mě u ní ujely nervy protože jsem si nevšimla že jsou zrovna miminka a paní doktorka to zvládla s pokorou i syna mi vyšetřila v izolaci, aby se miminka od kluka nenakazila a příště se mi ještě omluvila za dlouhé čekání i když to byla moje chyba. Ona si o mě může myslet své, ale chová se profesionálně - a to se mi líbí. To by mělo platit pro každou profesi. Paní doktorka Matasová..ta mě posílala na hlavní nádraží, jestli se mi něco nelíbí. Jak trhovkyně bez legrace. Čerňanská fakt úplně skvělá, hodná, na děti, léčba..prostě vše. Sestra taky pohodová. Usměvavé. Doporučuji. A nebojte se změnit doktorku. :-\)
2011 17.Březen 14:41 pěkný den: (předchozí) (Re: Bobina viz.adm...jsi omezenec z 17.Březen 09:09): My jsme se synem také vzali kartu a odešli. Nevidím jediný důvod, proč se vracet.
2011 17.Březen 10:36 Muhamed: Staré arabské přísloví praví : " Psi štěkají , ale karavana kráčí stále dál ".
2011 17.Březen 09:09 Bobina viz.adm...jsi omezenec: (předchozí) (Re: klára z 16.Březen 17:36): 16.Březen 12:18 Bobina: (Re: valda z 16.Únor 11:30): Klídek Valdo... kapacita ordinací je naplněná, tak komu se něco nelíbí, může si vzít svoji kartu a jít třeba do... Lysé. Tam si vystojí frontu mezi "tzv. nepřizpůsobivými" a bude spokojen, zpět už jej nikdo nevezme, na jeho místo se zde hlásí již před porodem řada dalších...a vemte všichni kecálkové na vědomí,že....lépe pro vás už bylo.
2011 16.Březen 23:17 (R)Geodet: (předchozí) (Re: klára z 16.Březen 17:36): Chce se to ozvat, s vlastnim nazorem u ni nemame problem. Vetsinou je vsechno vec diskuze.
2011 16.Březen 20:45 Lufi: (předchozí) (Re: jana z 16.Březen 17:13): Léky se přímo nedávají,ale mastička ano na oba problémy a co se týče poslání za specialistou,tak bohužel,kdybych neměla svou kožní doktorku,kam jsem dceru vzala a hned jsem dostala krém a olej do koupele pro děti(na předpis),takže dcera za týden měla pleť jako tenkrát.Jde jen o věc názoru!Nejste příliš jednoduchá??!!
2011 16.Březen 17:36 klára: (předchozí) (Re: jana z 16.Březen 17:13): Nevím proč by někdo, kdo není spokojen s lékařem měl být hned jednoduchý.Nevím jak vám, ale nám tato dr neudělala nikdy odběry, výtěr z krku a to jsem si dlouho stěžovala že syna bolí rok v krku, nakonec jsem si sama dojela na ORL, kde byl výtěr udělán, zjištěn streptokok a po jedněch antibiotikách je v pořádku. Dle ní to byla viróza za virózou. CRP nemá, výtěr nedělá, krev nebere, moč zřídka.S přírodní léčbou souhlasím, ale někdy to je příliš. Dále mi vadí dlouhá doba v čekárně, i když tam nikdo není, nikdy jsme nešli na řadu hned, často i po 30minutách. Vlastní názor matky nepřipustí vůbec.Proto jsme nakonec odešli jinam a jsme spokojeni.
2011 16.Březen 17:13 jana: (předchozí) (Re: Lufi z 16.Březen 16:38): To asi nebude uplna pravda od vas,ale budiz.Pochybuju ze na exem nebo i lupenku vam bude detsky lekar davat leky.Mel by poslat za specialistem coz p.MATASOVA dela.Znam lidi co maji sebemineni prilis vysoke a pritom jsou prilis jednoduchy.Nejste taky stejna?
2011 16.Březen 16:38 Lufi: (předchozí) (Re: JMartina z 15.Březen 19:49): S tím zkušenosti nemám u dr.Matasové,ale ná atopický exém mé dcery(který měla od pasu dolů) řekla-cituji"máte lupenku a co byste chtěla,dcera jí má asi také"jenže lupenka vypadá zcela jinak než atopický exém a hlavně nedala mi nic,aby se to dceři zlepšilo,takže jsem odešla do lysé.
2011 16.Březen 14:47 jjjjj: (předchozí) (Re: JMartina z 15.Březen 19:49): To že Matasová necpe hned antibiotika neznamená že je špatná dr. Jsme u ní už 17 let a naprostá spokojenost. Když si není něčím jistá neváhá s odesláním ke specialistům. Ještě se mi nestalo aby její léčba neúčinkovala. Navíc se stále vzdělává a je pravda že to co doporučovala před patnácti lety dnes třeba už tak neplatí, ale to je v medicíně naprosto normální. Akorát je pravda že není moc diplomatická a řekne vše tzv. na "plnou hubu" s čímž můžou mít někteří jedinci problém. Já jsem raději než kdyby mě mazala cosi kolem úst:ok:
2011 16.Březen 11:58 (R)Pája Hav.: (předchozí) (Re: Bobina z 16.Březen 11:51):;-\) Svatá to pravda moudra.Nejlepší léčba je tvaroh.Než do sebe cpát hromadu antibiotik,rok co rok.Abychom zjistili, že zmutovaně zdegenerované lidstvo je už vůči antibiotikum rezistentní.:roll: Koukněte na princeznu solimanskou z pohádky.Přišel Dr voštěp se selským rozumem,chleba s tvarohem ,výhled na slunce,pobyt v přírodě.A hle, hned je člověk vyléčen.:-\)
2011 16.Březen 11:51 Bobina: (předchozí) (Re: JMartina z 15.Březen 19:49): Lžeš ...a to docela sprostě.
2011 15.Březen 21:30 Pavel: Nedoporučuji paní doktorku Chocholovou. Jsem rád,že už jsme od ní pryč. Závažnější problémy řeší jen od stolu. Nedej bože aby vstala.
2011 15.Březen 19:49 (R)JMartina: Vřele doporučuji Dr. Čerňanskou :thumb: a neni špatná Chocholová, Dr. Matasová nebrat chodila k ní kamarádka a musela jít pryč , stále léčila jen kapkami nebo tvarohem :wacko:
2011 14.Březen 23:01 jana: (předchozí) (Re: Geodet z 13.Březen 18:00): Souhlasim.Mame p.Matasovu a taky nic spatneho.Pochopitelne clovek musi vse brat s rezervou Ona pouziva zdravy rozum a vzdy se dobre dohodnem a vyresime ev.problemy.Jen mit chut a ohleduplnost.
2011 13.Březen 18:00 (R)Geodet: Chodime v Milovicich k te detske doktorce o ktere pulka Milovic rika ze je to hruza. Nase zkusenosti rozhodne strasne nejsou, mozna ma v necem trochu "odlisny nazor" ale rozhodne bych se nebal ze to ovlivni zdravi deti vice, nez u jine doktorky. Navic co doktor to nazor.
2011 13.Březen 17:53 Kačka: (předchozí) (Re: Vlasta z 9.Březen 14:21): Dobrý den, rozhodně doporučuji ihned se zaregistrovat do Lysé. Já mám osobní zkušenost s jednou paní doktorkou z milovic a kvapem jsem od ní utekla. A od druhé utekla zase má sousedka z domu. Opravdu jsem žádné pozitivní ohlasy na milovické paní doktorky neslyšela, spíše naopak. :!:
2011 9.Březen 22:37 Jaroslav: (předchozí) (Re: Lufi z 9.Březen 19:11): můj hlas dr Čerňanské.O jiných moc nevím ale s ní jenom dobré zkušenosti(dvě děti od narození do dospělosti)a v současnosti i vnouček.
2011 9.Březen 20:52 jana: (předchozí) (Re: Lufi z 9.Březen 19:11): Kdyz je stop stav tak asi tak spatni nebudou.Drby,drby,drby...
2011 9.Březen 19:11 Lufi: (předchozí) (Re: Vlasta z 9.Březen 14:21):Dobrý den,pokud mohu doporučit zkuste rovnou Lysou,tam určitě doktoři ještě berou,slyšela jsem od lidí,že v Milovicích už neberou mají stop stav a nejsou zrovna na ně dobré názory a pochvali.Osobně chodím z dcerkou do Lysé.Zkuste dr Chocholovou,Dáňovou nebo Čerňanskou.Hodně štěstí a pěkné bydlení.
2011 9.Březen 14:21 Vlasta: Dobrý den, Maminky. Chtěla bych poradit. V 1.4 se s rodinkou stěhujeme do Milovic do bytu. A hledám dr pro mojí dceru 17.měsíční. Chtěly bych vědět váš názory na dr dětské? Děkují moc
2011 3.Březen 17:13 Lufi: (předchozí) (Re: Klára a Terezka z 3.Březen 12:49): Dobrý den,chodím s dcerou k p.Dáňové a jsme velice spokojené,mohu jen doporučit-pokud nemá stop stav.Problém přejí od doktora z Milovic není problém stačí zjistit a dohodnout se s doktorem jiným a pokud vás veme tak až vám vypíše papír o přijetí,tak ten pak pošlete na pojišťovnu svého dítka a to je celé.Prošli jsme si s tím a v pohodě.Při záskoku jsme měli možnost vyzkoušet i p.Chocholovou a je také dobrá.Z Lysé mám jen dobré zkušenosti.
2011 3.Březen 12:51 Lucie: (předchozí) (Re: Klára a Terezka z 3.Březen 12:49): My chodíme k Chocholové a je bezva. Přechod probíhá tak, že se zaregistrujete u nové lékařky a ona si vyžádá kartu Vašeho dítěte od staré lékařky.
2011 3.Březen 12:49 Klára a Terezka: Dobrý den, chci se zeptat na vaše zkušenosti s dětskými dr. v Lysé. Chodí někdo k Mudr.Dáňové? Chocholové? Dále na přechod k jinému dr.- z Milovic do Lysé... Jak to probíhá? Byl nějaký problém, vzali vás v Lysé?Děkuji moc.
2009 23.Duben 10:13 maruška: (předchozí) (Re: Andy z 22.Duben 17:55): Děkuju moc. :thumb:
2009 22.Duben 17:55 Andy: (předchozí) (Re: maruška z 20.Duben 07:46): Dr.ŠIMONOVÁ po-8.30-12.00 13-14.30 poradna,út-8.30-12 13-15.30 poradna stř-8.30-12 13-14.30por. čtv.-8.30-12 13-16porad. pá-8.30-13.00. dopol.vždy pro nemocný pak odpol.objednaný na preventivní prohlídky apod. kdyžtak tel.čís.325577277
2009 21.Duben 00:58 admin Henry: :backtotopic:
2009 20.Duben 21:40 pvf: (předchozí) (Re: Dětské z 20.Duben 12:56): Jste fakt smesna.Znam hodne rodicu v Milkach ktere "slouzi"pro nejake nabozenske uskupeni,a pripominaji mi vzdy v necem hrdiny z "Knoflikaru".Navenek usporadany,a ve skutecnosti...Ale to je nadlouho.Vam vadi nausnice udeti...A co jeste?
2009 20.Duben 21:02 Martinas: (předchozí) (Re: Dětské. z 20.Duben 08:05): :-\) Pokud necháváte propichovat dítěti uši na 1 náušnici - je to na necitlivém místě. Promiňte - ale nějak mě zapadáte do jedné "epizody" Pulp Fiction. Jinak koukám, že nemá vlastně smysl reagovat.
2009 20.Duben 13:54 admin Henry: :backtotopic:
2009 20.Duben 12:56 Dětské: Sekty vykazují znaky týrání dětí, tato otázka tedy spíše pro Vás. Já jsem hlavně zdravá ženská, která zbůhdarma nepíchá miminku do uší.
2009 20.Duben 12:11 Tevor: (předchozí) (Re: pvf z 20.Duben 11:59): Bude hodně neslušné ( v očích dětské určitě ) když napíšu, že už mě to také napadlo :thumb:
2009 20.Duben 12:10 Tevor: (předchozí) (Re: Dětské z 20.Duben 11:56): To už je na vás zda ho sdílet budete, já si myslím že jsem dala jasně najevo co si o tom myslím tím, že jsem napsala že je to zavrženíhodné a nechutné...
2009 20.Duben 11:59 pvf: (předchozí) (Re: Dětské z 20.Duben 10:29): Ke ktere sekte patrite??
2009 20.Duben 11:57 pvf: (předchozí) (Re: Dětské. z 20.Duben 08:05): A co ztrata panenstvi?Ze by se to melo delat anesteticky pod dohledem konsilia?:)
2009 20.Duben 11:56 Dětské: (předchozí) (Re: Tevor z 20.Duben 11:40): Jo a nejde o těchto věcech pouze číst...co tento postoj také sdílet? Mějte se.
2009 20.Duben 11:53 Dětské: (předchozí) (Re: Tevor z 20.Duben 11:40): Úvahy o duševním zdraví vzbuzují lidé, kteří způsobují dětem bezdůvodně bolest. Asi už bych se hodně opakovala. Přeji všem dětem zůčastněné diskuze hlavně hodně zdravíčka. P.S. Hlavně slušně. :-\) Pa.
2009 20.Duben 11:40 Tevor: (předchozí) (Re: Dětské z 20.Duben 11:21):Já myslím, že vy spíš než agresi vzbuzujete reakci úsměvnou... Alespoň já se na vaši reakci vždy docela těším :-D Nicméně srovnávat obřízku a náušnice - to se pak nemůžete divit, že v lidech vzbuzujete úvahy o vašem duševním zdraví. Myslím si že rituál obřízky je nechutný a zavrženíhodný už proto, že ženy si z něj odnášejí celoživotní trauma ( možná by neškodilo si alespoň jeden článek o obřízce přečíst - protože to jen obřezáním nekončí, bohužel to pokračuje i o svatební noci dalším dost nechutným rituálem. Na druhou stranu jsem ještě nikdy neslyšela, když už to chcete takhle hloupě srovnávat, že by nějaký muž o svatební noci rval novomanželce náušnice z uší ), jestli máte pocit, že u náušnic je to stejné, tak už se vaším reakcím nesměju, ale pláču.. :fie:
2009 20.Duben 11:21 Dětské: Je zajímavé, jak postoj chránit děti pře zbytečnými bolestivými zásahy vzbuzuje v lidech, kteří tak činí, agresi a slovní napadání. To jsme mohli pozorovat v této diskuzi několikrát. Například staré muslimky také obhajují zvěrstva páchané na jejich vlastních dcerách a vnučkách. Ještě že u nás jde jen o ouška. :-\)