Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


 
2007 10.Listopad 13:16 (R)PeNik: (předchozí) (Re: cvrček z 10.Listopad 13:06): tak ať si cestující stěžuje tam, kde je to relevantní - tedy stát, který to celé zastřešuje a paradoxně i platí a to jak výstavbu, tak osobní dopravu. ČD tento stav stejně neovlivní. Názor na ing. Hnulíkovou můžete mít jaký chcete to je Vaše věc a názor, já jej mám naopak pozitivní. Kdyby jste se kouknul na tu reportáž, tak tam zástupce olomouckého kraje říká, že cestujícímu je jedno čím jede, ale by dojel. To se nějak liší s Vaším názorem o kultuře cestování. Mě osobně je jedno čím jedu, hlavně abych dojel. Samozřejmě když jede něco novějšího jsem radši, ale v zásadě mi to je jedno. Proč sem pletete cestující bez IDS? Vždyť ve vašem příspěvku bylo srovnání relace Milovice - Praha, tak jsem uvedl na toto relevantní odpověď. Kde není IDS nelze asi řešit jinak, ale trasa Milovice -Praha je plně integrovaná.
2007 10.Listopad 13:06 cvrček: (předchozí) (Re: PeNik z 10.Listopad 12:48): PeNiku, opravdu myslím, že cestujícímu je úplně jedno kdo staví koridory, nebo kde máme zrovna "pomalou jízdu", prostě jednou má zaplaceno a chce jet včas ;-\) . Jinak na paní Ing. Hnulíkovou mám svůj názor a rozhodně není příliš lichotivý, takže jí fakt ani nemusím vidět v archívu ČT. Plyn doma nemáme, za elektřinu i teplo platíme rod od roku víc, ale nemůžu si stěžovat-doma máme teplo a elektřina nešla naposledy asi hodinku někdy před půl rokem. Ale vlaky (alespoň na naší trati 231) mají zpoždění takřka každý den a to raději ani nemluvím jak vypadají-o žádné velké kultuře cestování se nedá mluvit. S PIDem máš pravdu, ale co ti cestující co žádnou ID nemají? :cry:
2007 10.Listopad 12:53 yellen: (předchozí) (Re: cvrček z 10.Listopad 12:24): Když Olomoucký kraj odhlasoval pokutu, mohl přece stejným způsobem rozhodnout o uzavření hlavního tahu do doby, dokud nebude koridor vybudován. To je německá zkušennost. No, představte si sám, jak by veřejnost reagovala. Dobré je to, co radí ten profesor DFJP: Nerozjíždět už nikdy tolik rekonstrukcí.
2007 10.Listopad 12:48 (R)PeNik: (předchozí) (Re: cvrček z 10.Listopad 12:24): doufám, že ČT2 má archív. Doporučuji se kouknout na jmenovaný pořad, kde Hnulíková (zástupce Čd) jasně řekla, že koridory nestaví ČD a Nové spojení je součástí koridoru a zároveň modernizace pražských spojek. To, že není grafikon jak by měl být, to je jasně naše věc. Dále zde St@snda psal, že jel vlakem 9402, ale opět tu bylo níže napsáno, že vzniklo mimořádné snížení traťové rychlosti v úseku V.Osek - V.Osek Kanín. Jelikož mají vlaky R přednost před Os (do jisté míry), tak všechny vlaky, které jedou z Nymburka do Prahy za rychlíkem pojedou zpožděné. To by zpoždění R muselo být větší než 15 minut a to není skoro nikdy. Co se týče ceny: vy doma také stále platíte stejnou cenu několi let za elektrickou energii, plyn, teplo, ..., dostáváte stejnou výplatu již několik let? Myslím že nikoliv. Zkuste si zpětně najít, kdy došlo naposledy k výrazné změně ceny. Kdo používá pro dopravu do Prahy předplacené jízné ČD (z Milovic) a nepotřebuje využívat rychlík, tak buď neumí počítat nebo číst, protože v každé stanici (a to i v Milovicích a Lysé) visí informace o PIDu a dokonce tam je i ceník a každý průměrný cestující si dokáže sečíst 1 a 1.
2007 10.Listopad 12:45 yellen: (předchozí) (Re: cvrček z 10.Listopad 12:24): Nestavíme "my", ale stát prostřednictvím SŽDC. A v tomto případě je "náš" zákazník ve stejné situaci, jako zákazník kohokoliv jiného, jako např. při dodávkách energie apod. Když jedete po D1, která se permanentně opravuje nebo projíždíte na jedničku Kolínem, kde je průjezd městem zbrousen, nadáváte na stát?
2007 10.Listopad 12:24 cvrček: (předchozí) (Re: PeNik z 10.Listopad 11:23): PeNiku, jsem také zaměstnancem ČD, ale ať to beru jak beru, nezlob se, ale co je cestujícím do toho, že někde něco stavíme, nebo je výluka. To přeci není jejich starost a zpoždění je naše ostuda! Cestující si zaplatí, v případě obyčejného jízdného né málo a to nemluvím o ceně od 9.12.(Praha-Milovice bez In-karty 55,-;440,-týdenní;1540,-měsíční;4070,-čtvrtletní) a je jasné, že chce jet včas. Nehledě na to, že o výlukách na Kolínsku i o výstavbě Nového spojení se už při tvorbě JŘ 2006/2007 vědělo a podle mě se s tím prostě mělo počítat.:roll: Fakt nevím, proč by měl někdo chápat, že se někde jezdí po jedný koleji, zlob se, nebo nezlob, ale ten náš "bordel" je prostě neomluvitelný.
2007 10.Listopad 12:06 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 10.Listopad 11:35): Neco takove snad nerikej ani ve srande, uz ted je problem v Lyse u nadrazi zaparkovat :cry: Osobne by se mi libilo, kbyby cugala ve spicce pendlovala v 20-ti minutovem intervalu, bez jakehokoli cekani(max 2-5 minut, operativne) a treti vlak do hodiny by se hodil i z Lyse do Prahy.
2007 10.Listopad 11:35 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 10.Listopad 11:29): to je dobře že nevydržela čekat, protože čas přípoje je v X pouze 10 minut. O víkendu je to více (teď nevím kolik, musel bych hledat).
2007 10.Listopad 11:33 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 10.Listopad 11:14): bohužel, ale cestující je jako rukojmí. Pokud se včera někdo díval ve 21:00 na ČT2, kde se řešila ona pokuta, tak tam bylo mimojiné řečeno, že olomoucký kraj platí pouze 2/3 (=300 milionů) toho než by měl a ještě si dovolí vystavit pokutu, kde dle jejich informací se jednalo na 9 měsíců tohoto roku o 202 (nebo tak nějak) zpožděných spojů. Zástupce ČD ovšem toto vyvrátil, že z těch 202 případů je jen 103 na vrub ČD, zbytek nemohly ovlivnit (stavba koridoru). Jen ještě podotknu, že za toto období ČD v tomti kraji vyprali téměř 17.000 vlaků a když si spočítáte kolik j etěch 202 nebo 103, tak vám vyjde číslo hodně nízké. V uvedené debatě se vyjadřoval i odborník na Dopravní fakulty Univerzity Pardubice (nebo jak se ta škola jmenuje).
2007 10.Listopad 11:29 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 10.Listopad 11:23): Dle mych zkusenosti je zpozdeni stabilni bez ohledu na cislo vlaku. Rano jezdim nejcasteji vlakem 9402 a odpoledne je to ruzne. S tim cekanim pripoju je to taky diskutabilni, zrovna ve stredu, kdyz jsem sel v Lyse na auto me dobehl kamos, cugala pry nevrdrzela ctvrthodku cekat.
2007 10.Listopad 11:23 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 10.Listopad 11:14): tak je také důležité napsat odkud kam a nejlépe i číslo vlaku. Pokud to je z Prahy ven, tak je to vcelku pochopitelné a budu to tu psát snad po páté: staví se Nové spojení a jezdí se pojedné koleji (už by to tu mohl někdo pochopit) a další je výluka mezi Kolínem a Zábořím nad Labem, takže vlaky jedoucí do Prahy mají spoždění. Když se dají dohromady tyto dvě možnosti, tak to ani jinak vypadat nemůže.
2007 10.Listopad 11:14 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 10.Listopad 10:40): Tak, tak ...za stiznosti musi byt cestujici nejak potrestani :ok: ...hnusna ironie :roll: Mimochodem, tento pracovni tyden jsem 10x vyuzil sluzeb CD, z toho mel 8x vlak vetsi zpozdeni nez deset minut a dvakrat mensi. Vcas nejel ani jednou. Mel jsem jenom smulu nebo to bylo obvykle?
2007 10.Listopad 10:40 (R)PeNik: (předchozí) (Re: mcquak z 10.Listopad 10:36): ale kdo zařve bude opět cestující. Nebude se čekat přípoje, aby se zpoždění nepřenášelo.
2007 10.Listopad 10:36 (R)mcquak: České dráhy zaplatí Olomouckému kraji pokutu za zpožďování vlaků, Olomoucký kraj udělil Českým drahám pokutu za zpoždění. Kdyby se tak konecne ajznbonaci chytili za nos a zacali konecne jezdit v ramci moznosti na cas. Na cas myslim max. +5min, samozrejme.