Spojení Milovice - Praha

O čem se diskutuje?

Cestování hromadnou dopravou směrem na Prahu.

Fotogalerie

../piclib/thumbs/H_fotoalbum_qdu6uw2os51mdsi.JPG


 
2007 27.Prosinec 18:05 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 27.Prosinec 17:59): pokud to stále není jasné, doporučuji se obrátit na ministra dopravy. To, co zde uvádíte je jen spekulace, která není založená ne jediném faktu. Pokud ano, na kterém? Asi jsem to přehlédl.
2007 27.Prosinec 17:59 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 27.Prosinec 17:43): Ale prosim Te, vis dobre, ze k administrativnimu rozdeleni CD doslo jenom proto, aby to navek budilo dojem, ze je na zeleznici moznost konkurence. Ta moznost, ale pouze teoreticka :( Obavam se, ze diky vysokym dotacim, ktere se vyuziji z velke casti naprosto bezucelne bude mit dopravni cesta duvod ke zveseni uz tak nesmyslne vysokeho najmu pro CD a v dusledku to zpusobi jenom dalsi vlnu zdrazovani :cry:
2007 27.Prosinec 17:43 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 27.Prosinec 17:24): jednak trať nebudou opravovat ČD, ale Správa železniční dopravní cesty. ČD na tuto rekonstrukci nevydají ani korunu. Už by jste mohl začít oddělovat tyto dvě organizace. Na rekonstrukci dá peníze stát a něco EU. Božák je v plánu s koridorem, takže to vypadá opravdu až na ten rok 2020, ale spíše později, protože v roce 2020 se má začít teprve budovat.
2007 27.Prosinec 17:24 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 27.Prosinec 17:18): Jo narovnani oblouku jiz ted, by bylo ocekavane, logicke a ekonomicky zduvodnitelne. Managment CD ma ale asi jiny nazor :roll: A jak to vypada s protazenim na Bozak? Taky to planuji na rok 2020?
2007 27.Prosinec 17:18 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 27.Prosinec 17:12): koridor se má začít budovat kolem roku 2020. To jsem četl kdesi před rokem a snad jsem to sem i dával. Stejně investice téměř za dvě stovky milionů na stavajícím tělese (ikdyby na 15 let) je zbytečná. Tajně jsem doufal, že část tratě (u Lysé kde se musí vybudouva nadjezd/podjezd) povede po stávajícím tělese a hned za Lysou by se vybudovala nová jednokolejka s přípravou na zdvoukolejnění (bez položení kolejiště a zadrátování).
2007 27.Prosinec 17:12 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 27.Prosinec 17:04): V tom pripade vidim dve moznosti. Bud dostaly penize a snazi se je "proinvestovat" a nebo je vystavba dvoukolejneho koridoru v nedohlednu. Tezko rozhodnout co je horsi varianta :wacko:
2007 27.Prosinec 17:04 (R)PeNik: (předchozí) (Re: St@nda z 27.Prosinec 17:00): přesně tak to chápu i já a beru to jako vyhozené peníze oknem.
2007 27.Prosinec 17:00 (R)St@nda: (předchozí) (Re: PeNik z 27.Prosinec 10:07): To zni docela optimisticky :-\) Akorat jsem asi nepochopil vyraz "Její profil se nijak nezmění" - znamena to, ze dojde pouze k prelozeni svrsku presne na miste stavajici trati:\?:
2007 27.Prosinec 10:07 (R)PeNik: Tady je oficiální zdroj.