Projekt Kaštanová II. (Progress)

Podobná témata

Kaštanová III.


 
2007 18.Březen 12:07 nespokojený klient RK : (předchozí) (Re: fakt z 18.Březen 11:52): RK nám oznámila, že byt nám předá dle tecnických norem po podpisu kup. smlouvy, po opětných telefonátech nám přestala zvedat telefony, museli jsme volat pokaždé z jiného čísla. Jejich odpověď stále stejná.
2007 18.Březen 11:52 fakt: (předchozí) (Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 11:43): a co na vas dotaz odpovedela RK, reagovala na vase urgence.Reklamovala jste u dodávající firmy.
2007 18.Březen 11:43 nespokojený klient RK : Ráda bych se zeptala,zda už někomu odstranili závady z předávacích protokolů, já osobně si byt kvůli nedodržení smlouvy - Dohody o změnách nepřevzala a přesto stále k nápravě nedošlo. Řádně jsme si zaplatili za něco co nám vůbec z části nedodali a typově vůbec neodpovídá našim požadavkům. Chyba byla na straně RK a přesto se nic neděje. Pomalu ale jistě nám začíná docházet trpělivost. Jaké jsou vaše zkušenosti s odstraňováním závad a reklamací.