Nejste přihlášen/a
Přihlásit
Zaregistrovat se
Neoficiální a nezávislé stránky města Milovice
Novinky
Inzerce
Diskuzní fórum
Ankety
Kalendář akcí
Spolujízda
Fotogalerie
Články
Sponzorský odkaz
Můj účet
O tomto webu
Projekt Kaštanová II. (Progress)
Seznam témat
Podobná témata
Kaštanová III.
Přidat komentář
1
2007 18.Březen 12:07
nespokojený klient RK :
(Re: fakt z 18.Březen 11:52): RK nám oznámila, že byt nám předá dle tecnických norem po podpisu kup. smlouvy, po opětných telefonátech nám přestala zvedat telefony, museli jsme volat pokaždé z jiného čísla. Jejich odpověď stále stejná.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2007 18.Březen 11:52
fakt:
(Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 11:43): a co na vas dotaz odpovedela RK, reagovala na vase urgence.Reklamovala jste u dodávající firmy.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
2007 18.Březen 11:43
nespokojený klient RK :
Ráda bych se zeptala,zda už někomu odstranili závady z předávacích protokolů, já osobně si byt kvůli nedodržení smlouvy - Dohody o změnách nepřevzala a přesto stále k nápravě nedošlo. Řádně jsme si zaplatili za něco co nám vůbec z části nedodali a typově vůbec neodpovídá našim požadavkům. Chyba byla na straně RK a přesto se nic neděje. Pomalu ale jistě nám začíná docházet trpělivost. Jaké jsou vaše zkušenosti s odstraňováním závad a reklamací.
Zrušit zobrazení vlákna
reagovat
1