Projekt Kaštanová II. (Progress)

Podobná témata

Kaštanová III.


 
2007 19.Březen 08:58 Alan: (předchozí) (Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 12:08): Mám stejnou zkušenost jako Zdena, vše co bylo špatně odstranily a odstraňují(nechci to zakřiknout). Nyní už jen čekáme na firmu, která dělala podlahy a zárubně dveří. Mějte pevné nervy, to bydlení za to stojí ;-\)
2007 18.Březen 18:33 (R)Zdena: (předchozí) (Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 12:08): Hezký den anonyme. Zjistila jsem,že když člověk volá a domluví se,tak nakonec vše dotáhnou do konce. A je fakt,že se musí osobně zajít za těmi,kteří to mají na starosti a domluvit to s nimi. Telefony kolikrát nemají žádný význam. Osobní schůzka a to několikrát je donutí k činnosti. Nám vše postupně opravují a jsme tutíž spokojeni a do nabytí právní moci Kolaudačního rozhodnutí, by to měli stihnout,abychom mohli byt řádně užívat.Držím palce ať při další prohlídce bytu je vše O.K.:thumb:
2007 18.Březen 12:08 nespokojený klient RK : (předchozí) POKRAČOVÁNÍ (Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 12:07): Po první prohlídce bytu a sepsání závad do předávacího protokolu a jejich následném podpisu jsme asi v tu chvíly naivně mysleli že závažné nedodělky budou během 14dnů opraveny, (i tak nám to bylo zděleno)ovšem po dalším telefonátu o týden později nám stavb.vedoucí sdělil že nemá čas se tomu věnovat a že až jej půjdeme převzít znovu (jelikož jsme jej nepřevzali díky těm závadám), sepíšeme opět závady (tytéž) které měli být již dávno odstraněny, tak teď jen doufáme až tam dorazíme podruhé nebude zde žádný závažný problém na který jsem si stěžovali u RK, kde nám oprava byla přislíbena po těchto několika telefonátech a dopadne vše dobře.:wacko: :cry:
2007 18.Březen 12:07 nespokojený klient RK : (předchozí) (Re: fakt z 18.Březen 11:52): RK nám oznámila, že byt nám předá dle tecnických norem po podpisu kup. smlouvy, po opětných telefonátech nám přestala zvedat telefony, museli jsme volat pokaždé z jiného čísla. Jejich odpověď stále stejná.
2007 18.Březen 11:52 fakt: (předchozí) (Re: nespokojený klient RK z 18.Březen 11:43): a co na vas dotaz odpovedela RK, reagovala na vase urgence.Reklamovala jste u dodávající firmy.
2007 18.Březen 11:43 nespokojený klient RK : Ráda bych se zeptala,zda už někomu odstranili závady z předávacích protokolů, já osobně si byt kvůli nedodržení smlouvy - Dohody o změnách nepřevzala a přesto stále k nápravě nedošlo. Řádně jsme si zaplatili za něco co nám vůbec z části nedodali a typově vůbec neodpovídá našim požadavkům. Chyba byla na straně RK a přesto se nic neděje. Pomalu ale jistě nám začíná docházet trpělivost. Jaké jsou vaše zkušenosti s odstraňováním závad a reklamací.