Autobusové spoje do Prahy


 
2008 3.Červenec 12:13 (R)mcquak: (předchozí) (Re: pavla z 3.Červenec 12:04): Ja volim jednoznacne CD :thumb:
2008 3.Červenec 12:05 (R)PeNik: (předchozí) (Re: mcquak z 3.Červenec 11:56): vybuchnout je náš slangový výraz. On praskne a díky tomu, že má v sobě veliký náboj, vytvoří i zvukový efekt (vyzkratuje se), že to je jak rána z děla - proto vybouchnou.

Bát se nemusíte, protože tyto tranzistory jsou uloženy v kovové skříni a ta skříň je uložena strojovně. Takže dvojí kovové krytí. IGBT tranzistor je konstuován jako plastový, takže se vůbec nic nestane. Jen vznikne zvukový efekt. Když už přeci jen něco odletí (kus plastu), tak to zůstává ve skříni, protože plastem kov neprorazíš. Alespoň ne na jednotkách 471.
2008 3.Červenec 12:04 pavla: (předchozí) (Re: mcquak z 3.Červenec 11:56): Jenže autobusy jsou také poruchové a hlavně nejezdí z ilovic na Prahu podle jízdního řádu tak jak mají, minuta sem minuta tam. také se mi stalo, že jel ráno klidně o 10 min. dříve nebo naopak nejel vůbec / vynechal /. Aby dali nový spoj to ne. Tak si vyberte.:wacko:
2008 3.Červenec 12:02 (R)Soja_: (předchozí) (Re: mcquak z 3.Červenec 11:56): CD - vas bombasticky zazitek.
2008 3.Červenec 11:56 (R)mcquak: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Červenec 11:29): Coze, tak mi muzeme za jizdy vlakem vybuchnout? Tak nevim, asi budu tim autobusem jezdit taky 8-\)
2008 3.Červenec 11:29 (R)PeNik: (předchozí) (Re: daffydd z 3.Červenec 11:20): tato porucha je na nejstarších jednotkách (1-20). U novějších je upraven trakční obvod, kdy k vůbuchům již nedochází.
2008 3.Červenec 11:20 (R)daffydd: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Červenec 11:18): jestlize je neco "casta" porucha ..tak to svedci o spatne konstrukci ci o necem spatnem ve vyrobe ..asi :) vim ze to CD nevyrabi
2008 3.Červenec 11:19 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Soja_ z 3.Červenec 11:16): snímat větší poruchovost můžou, já zase vnímám to, že autobus prostě nejede a ani z aněj neexistuje náhrada - to jen ať nejsme mimo téma :-D
2008 3.Červenec 11:18 (R)PeNik: (předchozí) (Re: daffydd z 3.Červenec 10:52): Ne nemůže za 100% poruch, ale v současné době docela častá porucha to je. Samozřejmě závad může být více (například HV, sběrač, K35, ..., ...). Ptám se, jak zjistit závadu, když při technické prohlídce jsou tyto věci podrobeny prohlídce a ošetření a za týden se třeba ulomí jazýček na relátku? Prostě únava materiálu. jestli napíšete něco v tom smyslu preventivně vyměnit, tak to takto dělat nejde. Elektrický sběrač 480.000,-, K35 160.000,-, IGBT tranzistor + driver 100.000,- (musí se vždy vyměnit minimálně 2, takže 200.000,-). Když budte měnit všechny IGBT tranzistory: tak to 3x6 tranzistorů =1.800.000,-. Pravidlená prohlídka vychází cca za 3-4 týdny (odvíjí je podle kilometrů). To by cena jízdenky musela být asi tak 3x větší než je dnes, aby se dalo preventivně měnit. Nehledě na to, že při pravidelných prohlídkách se postupuje podle údržbového předpisu předepsaného výrobcem.
2008 3.Červenec 11:16 (R)Soja_: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Červenec 10:24): "zrejme vypoveda". Budem vdacny za upresnenia. Faktom je, ze ludia vnimaju zvysenu pocetnost technickych poruch.
2008 3.Červenec 10:52 (R)daffydd: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Červenec 10:24): to jako ze IGBT tranzistor muze za 100% poruch ?
2008 3.Červenec 10:24 (R)PeNik: (předchozí) (Re: Soja_ z 3.Červenec 10:05): docela mě zaujala věta: o zanedbanych technickych kontrolach. Můžete mi říci, jak se při technické kontrole kontroluje IGBT tranzistor?
2008 3.Červenec 10:05 (R)Soja_: Zdrazovanie dotovanej sluzby chapem, ale nelubi sa mi to.
Vysoku kazivost "slonov" chapem, ale nelubi sa mi to.
Masivny narast poruchovosti zrejme vypoveda o zanedbanych technickych kontrolach, ale chcelo by to realne statistiky.
Realizacia funkcnych informacnych kanalov v ramci CD je vec, ktora zrejme nikoho zainteresovaneho nenapadla, ale vobec to nechapem a nelubi sa mi to.
:cry: