Autobusové spoje do Prahy


 
2008 5.Červenec 07:20 Joe: (předchozí) (Re: 3xxx z 3.Červenec 14:30): Nevím, zda to někdo zaregistroval, ale asi před týdnem jsem psal, že dle informací od SŽDC elektrifikace začne nejdřív na podzim 2009, spíš ale později. Nicméně s přímým propojením na Prahu to úzce souvisí... Což před časem potvrdil i mluvčí ČD.
2008 3.Červenec 15:27 3xxx: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Červenec 15:18): No nezbývá než věřit, že aspoň něco bude jezdit přímo... a že cestování bude jednodušší a nebude to až za tak dlouho. Každopádně děkuji za vyčerpávající info.
2008 3.Červenec 15:18 (R)PeNik: (předchozí) (Re: 3xxx z 3.Červenec 15:06): Tohle jsem už popisoval v jiném DF. To, že může jezdit každý druhý je pravda, ale jen ve špičce. jedná se o vlaky začínající/končící v Lysé. Když s ekouknete do stávajícího jř, tak zjistíte, že to je za den celkem 7,5 páru vlaků (15 vlaků dohromady). O víkendu ani jeden.
To jestli to bude jednotka 451/2 či 471 vůbec nezáleží na rozhodnutí někoho, ale dohodě kraje (v našem případě ROPID, ale i kraj) s ČD, na provozuschopnosti vozidel a požadavcích dalších krajů. Musí se dojít k jakémusi kompromisu. Pokud vím, tak od příštího grafikonu bude rozdílná cena za jednotku 451/2 a 471 (v současné době je cena stejná a na úrovni ceny za 451/2). Co z toho plyne? že kraj aby ušetřil objedná starší vozidla za nižší cenu. Co jsem viděl návrh na příští rok, tak by měly být vedeny všechny vlaky jednotkou 471, ale POZOR je to jen návrh a nakonec tu může na všem jezdit 451/2 (snad ne). Těžko předjímat, protože jednání teprve budou. Než bude jezdit přímý spoj do Milovic, tak to bude ještě minimálně rok trvat (už jsem zaslechl že 2 roky, ale to je JPP).
2008 3.Červenec 15:06 3xxx: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Červenec 14:33): Opravdu ne? Někde jsem četla, že ano. Prý by z TGM každý druhý zajíždět bez přestupu až do milovic a jen prý city elefant... tak jsem tak radovala. A ono to tak vlasntě být ani nemusí. :cry: :cry: :cry: Kdo o tom vlastně rozhoduje, reps. kdy se to rozhodně jak to vlastně bude. Ty dva motoráčky co jsou na prázdninový režim, to je strašně málo... Prostě Milovice budou čímdál frekventovanější.
2008 3.Červenec 14:33 (R)PeNik: (předchozí) (Re: 3xxx z 3.Červenec 14:30): tad ybych byl opatrný. Elektrifikace nemusí nutně znamenat přímý spoj do Prahy!!!
2008 3.Červenec 14:30 3xxx: (předchozí) (Re: PeNik z 3.Červenec 14:16): jako bych slyšela svého otce, stejná mluva, stejný obsah...:thumb: už aby bylo elektrifikováno a jezdily city elefant až do milovic bez přestupu.
2008 3.Červenec 14:16 (R)PeNik: (předchozí) (Re: 3xxx z 3.Červenec 13:52): ač zaměstnanec ČD, dovolím si nesouhlasit. Vždy je co zlepšovat a zde je prostoru ke zlepšení spousty. Očekávám zlepšení v říjnu, kdy bude zprovozněno Nové spojení v Praze a bude změněn jízdní řád vlaků. Hlavní výhodou by mělo být nepřenášení zpoždění vlaků na protisměrné vlaky (může docházet, protože na Vysočany z TGM povede až na most pouze jedna kolej, ale úsek se výrazně zmenší, takže i přenost zpoždění by se měl minimalizovat - současné době to byly dva úseky: Libeň - vysočany a Libeň - TGM) a možnost varianty úvratě přes Libeň. Hlavně v úseku Libeň - TGM mohlo docházet (a dochází) k přenosu zpoždění i od vlaků na trati 011. To by po zprovoznění mělo odpadnout, protože každý vlak pojede po jiném tělese.
2008 3.Červenec 13:52 3xxx: buďme rádi za ČD, i když to má někdy zpoždění. Na autobusy není spoleh a je s Prahou daleko horší spojení.