Internet

Užitečné odkazy

catr.cz - Mlada + kyjevaky v Mirove dragon.cz - Milovice Kabelnet - Milovice licanet.cz - konec Topolove (u Anza) luco.cz - Balonka + stary tabor milovicefree.net - komplet Milovice vyjma stareho tabora + Jirice milovicefreenet.cz - Balonka + stary tabor onlinenet.cz - Milovice a okoli cz.o2.com- cela CR senzanet.com - Milovice   Meření rychlosti netu    


 
2014 15.Březen 13:42 (R)Drak : (předchozí) (Re: Kabelnet z 2013 17.Listopad 00:53): Pane Filipe . Píšete , že na všechnu koordinaci jste tu Vy a vše se domlouvá na oficiálním telefonu . Za jednání pana Bařiny se omlouváte a jste připraveni to kompenzovat formou slevy na připojení ? Hmmmm . . . . Slevy jsme se nedočkaly do dnešního dne a upřímně řečeno , o slevu ani nestojíme !!! Spíše bychom uvítaly , když ten internet fungoval stále . Máme li s Vámi komunikovat prostřednictvím mobilu , nevidíme v tom žádný problém . Ovšem , když Vám volám , tak stejně "spadnu" do hlasové schránky . Když Vám napíši sms zprávy , tak na ne nereagujete . Tak mi tedy prosím řekněte , jak se má s Vámi člověk spojit , když z Vaší strany komunikace poněkud vázne ? A jak se tedy můžeme dozvědět , kdy bude internetové připojení zase funkční ? To budeme zase tři týdny bez připojení ?
2013 17.Listopad 00:53 (R)Kabelnet: (předchozí) (Re: Drak z 6.Listopad 07:03): Problém je úplně jinde. Uživatel Drak neměl komunikovat dále s technikem, ale s námi. Na všechnu koordinaci jsem tu já nebo majitelka. Jediný oficiální telefon je 737768298 a na něm se vše domlouvá. Zavolejte nám a domluvíme potřebné. Za toto jednání se omlouvám a jsme připraveni Vám jej i kompenzovat formou slevy na připojení. Hezký den Karel FILIP
2013 10.Listopad 12:53 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Drak z 9.Listopad 09:53): Na muj vkus jsou to divny zpusoby...
2013 10.Listopad 12:53 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Jozef z 9.Listopad 22:23): Ahoj :-\)
jsem rad, ze se jmenujes stale stejne a ze se net zlepsil. Doufam, ze to vydrzi :thumb:
2013 9.Listopad 22:23 (R)Jozef: (předchozí) (Re: St@nda z 9.Listopad 09:48): Ahoj Stando.Nevím teď jestli se Drak jenom spletl,nebo ví víc než já a měl bych se zeptat manželky.Ale k tématu.Kabelnet se zlepšil a já už zase začínám být spokojen.:thumb:
2013 9.Listopad 09:55 (R)Drak : (předchozí) (Re: St@nda z 9.Listopad 09:48): Sorry , jsem se spletl s tím oslovením :-D :-D :-D .
2013 9.Listopad 09:53 (R)Drak : (předchozí) (Re: St@nda z 9.Listopad 09:47): Chápu Vás a rozumím :thumb: . Nicméně se již celá záležitost řeší ;-\)
2013 9.Listopad 09:50 (R)Drak : (předchozí) (Re: Jozef z 9.Listopad 09:26): Nic se neděje ;-\). Každému z nás jsou někdy poskytnuty mylné,zkreslené a upravené informace :-D . Jedna paní povídala ......:-D :-D :-D . Vždyť to znáte ne ? :ok:
2013 9.Listopad 09:48 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Jozef z 9.Listopad 09:26): Proc ti rika pane Jiri?
Nechal jsi se prejmenovat? :-D
2013 9.Listopad 09:47 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Drak z 6.Listopad 07:03): Mezi nami...
...nebylo by lepsi se primo obratit na konkretni firmu a resit s ni problem:\?: Tedy pokud nastal.

Aby to nevypadalo jako zbabela anonymni pomluva konkretniho cloveka v DF ;-\)
2013 9.Listopad 09:26 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Drak z 9.Listopad 07:31): V tom případě se omlouvám,asi mám špatné info.
2013 9.Listopad 07:31 (R)Drak : (předchozí) (Re: Jozef z 8.Listopad 21:26): Pane Jiří . Za prvé nepláču :-\). Napsal jsem pouze to , co je pravda . A pokud jste četl pozorně celý můj příspěvek , tak jsem v úvodu psal , že jsme s Kabelnetem spokojeni !!! :-\). A za druhé nejsem hluchý ani slepý . Nevím jestli je pan Bařina zaměstnancem Kabelnetu nebo jestli pro Kabelnet pracuje na živnostenský list , ale vím dobře , že když mi pan Filip volal , tak říkal , že k nám domů přijede pan Bařina . Což se také druhý den potvrdilo :-\). Takže těžko si lze splést pana Bařinu s někým jiným , když k nám domů přijde pán a představí se jako Bařina :-\). :-\). :-\).
2013 8.Listopad 21:26 (R)Jozef: (předchozí) (Re: Drak z 6.Listopad 07:03): Dobrý den.Pláčete hezky,ale na špatném hrobě.Podle mých informací pan Bařina není zaměstnancem Kabelnetu již více než rok.
2013 6.Listopad 07:03 (R)Drak : (předchozí) (Re: Kabelnet z 5.Listopad 00:44): Pane Filipe , nepatřím k těm , kteří zde píší jen o záporech , ale klady připojení i ceny Kabelnetu nekomentují . My máme Kabelnet téměř čtyři roky . Kdybychom nebyly spokojeni , nebyly bychom u vás tak dlouho :-\). Cena příznivá a rychlost downloadu i uploadu také. Jen když se připojí více uživatelů , tak je to už slabší . Nicméně jsme nespokojeni s přístupem neprofesionalitou pana Bařiny . Po dohodě s Vámi nám měl přijet přeinstalovat přijímač. To že přijel o dvě hodiny později a museli jsme ho my dva ještě shánět , již neřeším . Ale měl nám předělat přijímač z okna na balkón . Když přijel , tak mi sdělil , že sebou stejně nemá žádné nářadí , neboť ho má kolega a přijímač nám přemístil v okně z jednoho konce na druhý. Těsně vedle naší televizní antény. Takže s naší tv anténou nemůžeme manipulovat . Když jsem to panu Bařinovi řekl , odpověděl mi , že sežene nějaký otočný profil , který vysune přijímač více z okna ven a bude moci s přijímačem lépe manipulovat a získá tím pádem kvalitnější signál , který je tak na dolní hranici a kolísá . Pan Bařina slíbil , že se druhý den ozve. To se nestalo. Po dvou dnech jsem tedy panu Bařinovi volal , jestli už sehnal ten zmiňovaný profil . Prý ještě ne a výmluvy a výmluvy . Dnes je tomu přesně měsíc a pan Bařina se stále neozval . Nemyslím si , že by shánění onoho profilu zabralo více jak měsíc času . Spíše už pan Bařina zapoměl . Pane Filipe , nevolali jsme Vám , neboť jsme nechtěli dělat potíže nebo aby to vypadalo tak , že si stěžujeme . Ale jak vidno , tak pan Bařina se už neozve . A upřímně řečeno , pana Bařinu už NIKDY nechceme slyšet ani vidět v našem bytě . Pane Filipe , s Vámi jsme se vždy rozumně domluvili , kdy byl nějaký problém . Ale uznejte sám , že toto jednání a přístup pana Bařiny je hodně nefér a jako profesionál by měl zajistit plné využití připojení ke spokojenosti obou stran . Neboť takto nedělá dobré jméno vaší firmě .
2013 5.Listopad 00:44 (R)Kabelnet: Dobrý den, rozhodl jsem se k jiné věci a admin bude ten kdo bude nejraději stejně jako jinde nebudeme dále jakékoliv diskuze zde komentovat a kdekoliv jinde komentovat. Výsledek je stejně ten, že i tak jsme špatní a klient je ten který má vždy pravdu i když ji nemá, může být na nás sprostý to je přeci v pořádku. tedy jak koliv to komentovat nemá smysl jelikož omluva a vysvětlení je bráno ještě hůře než samotný příspěvek.