Internet

Užitečné odkazy

catr.cz - Mlada + kyjevaky v Mirove dragon.cz - Milovice Kabelnet - Milovice licanet.cz - konec Topolove (u Anza) luco.cz - Balonka + stary tabor milovicefree.net - komplet Milovice vyjma stareho tabora + Jirice milovicefreenet.cz - Balonka + stary tabor onlinenet.cz - Milovice a okoli cz.o2.com- cela CR senzanet.com - Milovice   Meření rychlosti netu    


 
2014 15.Březen 22:58 (R)Kabelnet: Dobrý den, pokud si pamatuji tak když jsem s vámi naposledy hovořil tak jsem Vám řekl, že mne máte poslat reklamaci do e-mailu. Stačila věta reklamuji dle domluvy to a to a žádám o slevu na připojení dle naší dohody. Slevu jsme stále připraveni dát. Email jsem do dnešního dne od Vás nedostal. Mimochodem neodpustím si rýpnutí je hezké jak vše negativní a špatné okamžitě na nás postujete sem, ovšem to, že jste mne řekl, že vše následně proběhlo v pořádku k vaší plné spokojenosti jste sem již nenapsal. docela mne to, že jste to sem nenapsal zklamalo ne protože by se vyvážila naše reputace, ale protože když už řeknu A tak je dobré říci i B a tím bylo domluvili jsme se vše proběhlo jak mělo a ok jsem spokojen velmi, středně, tak nějak. Dnešní závadu lokalizoval Vámi neoblíbený technik a v čase cca 1 hodina tuto věc odstranil. V čase byla i cesta z Milovic do Prahy. Telefon který obsluhuji je jak uvedeno v smlouvě i na našem webu v provozu od Pondělí do Pátku od 11 do 21 hodin. Mimo tuto dobu emailem nebo SMSkou. K komunikaci o výpadcích jako takových určitě dojde k zlepšení komunikace směrem k zákazníkům od nás kdy od 1.4.2014 spouštíme servr do kterého po přidání všech klientů do jeho databáze budeme umět rozeslat SMS a e-mail v případě plánovaných výpadků a v případě takovéhoto neplánovaného výpadku budeme umět odeslat SMS s infem o stavu a řešení a časovém horizontu opravy. Budete tedy informován o veškerém dění aniž by jste musel volat nebo psát. Samozřejmě pokud je porucha která zlobí pod určitý čas nemusíme na ni ihned přijít pak jsme rádi pokud nám ji zavoláte odstranění probíhá rychleji. Obecně doporučuji případnou závadu hlásit co nejdříve minimálně tak 1-2 hodiny od jejího zjištění kdy předtím zkuste vypnout Vaši anténu, WiFi routr a případně i počítač nebo NB. Pokud závada přetrvává kontaktujte mne. K výpadku na dnes odpoledne na Balonce. Zjistili jsme, že instalovaný rozvaděč je malý tak jsme dnes vyměnili rozvaděč za větší. Bohužel to bylo spojeno s kratším výpadkem. Všem se omlouváme a přeji hezký večer.