Tahače v Rakouském táboře


 
2007 15.Říjen 19:25 (R)St@nda: (předchozí) (Re: maja z 15.Říjen 19:12): Zeleznicni doprava je tak draha, protoze je malo vyuzivana. Proc vadi kamiony? Zkus si nekdy vyjet na D1 v patek odpoledne. Specialitou kamionu je predjizdeni se jeden druhym, zvlaste do kopce, kdyz jeden jede 80km a ten rychlejsi 80,5km je to opravdu lahudka :wacko: Prekladani resilo zminene kontejnerove reseni - levne a rychle.
2007 15.Říjen 19:12 maja: (předchozí) (Re: Dušan z 15.Říjen 17:58): Asi by jsi se divil jak by stoupla cena všech výrobků, bytu, domů. No prostě všeho. Železniční doprava není tak levná jak se ti zdá. Muselo by se zaplatit překládání z kamiónu na vlak a z vlaku na kamión. Jelikož by kamióny na krátkých trasách tolik nevydělali na sebe, stoupla by cena i na těch krátkých trasách. Proč vám vadí kamióny a né osobní auta?
2007 15.Říjen 17:58 (R)Dušan: (předchozí) (Re: TRUCKER z 14.Říjen 21:47): Jinak řečeno není jich potřeba tolik kusů. A kdybych jich u nás tolik nejezdilo tak by nás tolik neštvaly. Prostě ať zpoplatněj pro ně všechny silnice. Aby bylo pro firmy výhodnější to posílat po železnici.
2007 15.Říjen 10:41 Bob: (předchozí) (Re: Tom z 12.Říjen 16:22): I průměrně inteligentní člověk se u nákladního vozidla podívá na dveře vozu, a tam si přečte název firmy které vozidlo patří, protože toto je stanovené zákonem.
2007 14.Říjen 21:47 TRUCKER: (předchozí) (Re: Dušan z 13.Říjen 13:05): samozrejme jsem to nemyslel uplne doslova neco jde a neco ne bez nakladni dopravy by nam napr.nemohlo rust tesco ani plus ruzne zasobovani bez toho urcite nejde a i na rekonstrukci celych Milovic jsou nakladni auta potreba no ale resilo se tady puvodne neco jineho a podle me lepsi misto pro parkovani bejt nemohlo je to mimo a urcite lepsi pro lidi nez to puvodni parkoviste ve Vrutici
2007 14.Říjen 17:23 Standa: (předchozí) (Re: maja z 14.Říjen 15:22): Priorizovat nakladni prepravu po zeleznici je nahodou docela logicky napad. Vzdyt statni dotace, ktere do zeleznice vsichni hrneme nejsou male, problem je ovsem v tom jak donutit CD, aby se na jeji prepravu dalo spolehnout. Kdysi davno existoval evropsky projekt kontejnerove prepravy a zeleznice v nem hrala dominatni roly. Silnicni doprava se v teto koncepci vyuzivala pouze na nejkratsi vzalenosti, pripadne u rychlozkazitelneho zbozi.
2007 14.Říjen 15:22 maja: (předchozí) (Re: Dušan z 13.Říjen 13:05): A od železnice se zboží do obchodu dostane asi jak? Asi poletí vzduchem, že?
2007 13.Říjen 13:05 (R)Dušan: (předchozí) (Re: TRUCKER z 12.Říjen 22:01): V tom bych si dovolil oponovat, že dnes to bez kamionů nejde! A co železnice?
2007 13.Říjen 12:52 (R)Veronika: (předchozí) (Re: TRUCKER z 12.Říjen 22:01): A podle toho to tam také vypadá..:-D
2007 12.Říjen 22:01 TRUCKER: (předchozí) (Re: Tom z 12.Říjen 16:22): Ja osobne s tim problem nemam kdyby to bylo jinde najdou se zase lidi jako ty a tem to taky bude vadit driv to meli ve Vrutici mezi domy! vseobecne kamiony nechce nikdo a nikde nevim proc vzdyt bez nich to dnes uz ani nejde.Jo a cim myslis ze se za rusaku jezdilo pres ten mostek???a stoji dodnes :thumb:
2007 12.Říjen 16:22 Tom: Zajímal by mě názor zdejších diskutujících na problém existence sídla nebo pobočky dopravní/speditérské firmy přímo naproti Italskému hřbitovu. Když pominu to, že průjezd těžkých tahačů se asi nebude moc líbit obyvatelům Italské ulice, tak zaručeně ty naložené tahače nepřispějí k již tak tristnímu stavu dotčených Milovických komunikací (ulice Italská, Rakouská apod.) Další věc, že tato firma využívá i "zkratku" kolem elektrorozvodné stanice, a ten můstek co tam je určitě nebyl konstruován na takovou zátěž (tahač s naloženým návěsem). Je tam ta firma dočasně? Nevíte?